Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Wyszukiwanie
Główna treœść strony

Zarządzenie nr 23a

Zarządzenie Nr 23a /2019 Wójta Gminy Pomiechówek z dnia 11 marca 2019 roku w sprawie powołania Stałej Komisji Inwentaryzacyjnej
Zarządzenie Nr 23a /2019
Wójta Gminy Pomiechówek
z dnia 11 marca 2019 roku

w sprawie powołania Stałej Komisji Inwentaryzacyjnej

Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 506) oraz art. 26 i ar. 27 ustawy z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 351) zarządzam, co następuje:

§ 1
W celu zapewnienia terminowej i poprawnej inwentaryzacji materiałów, środków trwałych oraz pozostałych środków trwałych w używaniu, powołuję Stałą Komisję Inwentaryzacyjną w składzie:
1. Agnieszka Kleniewska - przewodnicząca komisji
2. Monika Piłkowska-Końska – zastępca przewodniczącej Komisji
3. Teresa Leszczyńska – członek komisji
4. Wiesław Patuła – członek komisji.

§ 2
Szczegółowe zadania Stałej Komisji Inwentaryzacyjnej określa Instrukcja dotycząca inwentaryzacji aktywów i pasywów.

§ 3
Zobowiązuję Przewodniczącą Stałej Komisji Inwentaryzacyjnej do bieżącego informowania wójta gminy o stanie prowadzonych prac inwentaryzacyjnych w Urzędzie Gminy Pomiechówek, OSP Pomiechówek i OSP Goławice Pierwsze.
O ewentualnych trudnościach należy informować wójta gminy bezzwłocznie.

§ 4
Traci moc Zarządzenie Nr 69/2009 Wójta Gminy Pomiechówek z dnia 11 grudnia 2009 r.

§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Wójt Gminy Pomiechówek
/ - / Dariusz Bielecki


Wytworzył:brak danych, data: 11.03.2019 r., godz. 00.00
Wprowadził:Marcin Krzemiński, data: 22.11.2021 r., godz. 09.04
Ostatnia aktualizacja:Marcin Krzemiński, data: 22.11.2021 r., godz. 09.06
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
22.11.2021 r., godz. 09.06Marcin KrzemińskiEdycja strony
22.11.2021 r., godz. 09.04Marcin KrzemińskiDodanie strony

Strona oglądana: 506 razy.