Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Wyszukiwanie
Główna treœść strony

Zarządzenie Nr 2/09

w sprawie: ustalenia zasad wypłaty i rozliczeń zaliczek gotówkowych.
ZARZĄDZENIE Nr 2/09
Wójta Gminy Pomiechówek
z dnia 07.01.2009 r.


w sprawie: ustalenia zasad wypłaty i rozliczeń zaliczek gotówkowych.

Na podstawie § 11 pkt. 7 uchwały Nr XXVIII/175/08 Gminy Pomiechówek z dnia 30 grudnia 2008 roku w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Pomiechówek
na rok 2009.

Zarządzam, co następuje:

§ 1.

Wypłaty i rozliczanie zaliczek gotówkowych stałych i jednorazowych, niezbędnych dla prawidłowej realizacji wydatków budżetowych w roku 2009, dokonywane będą na zasadach określonych w załączniku Nr 1 do niniejszego zarządzenia.

§ 2.

Wykonanie zarządzenia powierzam:
- dyrektorom i kierownikowi gminnych jednostek budżetowych,
- kierownikowi zakładu budżetowego,
- dyrektorowi i kierownikowi gminnych instytucji kultury,
- skarbnikowi gminy

§ 3.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.





Podstrony:

Wytworzył:brak danych, data: brak danych r., godz. brak danych
Wprowadził:Nieznany, data: 13.01.2009 r., godz. 15.19
Ostatnia aktualizacja:Nieznany, data: 13.01.2009 r., godz. 15.19
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
13.01.2009 r., godz. 15.19NieznanyDodanie strony do BIP.

Strona oglądana: 2923 razy.