Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Wyszukiwanie
Główna treœść strony

Zarządzenie Nr 29/09

w sprawie: wprowadzenia Regulaminu wynagradzania pracowników zatrudnionych w Urzędzie Gminy Pomiechówek.
Zarządzenie Nr 29 /2009
Wójta Gminy Pomiechówek
z dnia 28 maja 2009r.

w sprawie: wprowadzenia Regulaminu wynagradzania pracowników zatrudnionych w Urzędzie Gminy Pomiechówek.
Na podstawie art. 39 ust 1 i ust 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009r. w sprawie zasad wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. Nr 50, poz.398) oraz art. 33 ust. 5 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz.1591 ze zm.), zarządzam, co następuje:

§ 1
Wprowadza się Regulamin wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Pomiechówek
w brzmieniu załącznika do niniejszego zarządzenia.

§ 2
Zobowiązuje się pracowników do zapoznania się z treścią regulaminu oraz potwierdzenia na piśmie wykonanie tego obowiązku.

§ 3
Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Wydziału Organizacji, Promocji i Kadr.

§ 4
Traci moc Regulamin Premiowania Pracowników obsługi wprowadzony Zarządzeniem nr 77 z dnia 27 listopada 2007 roku przez Wójta Gminy Pomiechówek.

§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia podania go do wiadomości pracowników, tj. z dniem 29 czerwca 2009r.


Wytworzył:brak danych, data: brak danych r., godz. brak danych
Wprowadził:Nieznany, data: 08.06.2009 r., godz. 16.38
Ostatnia aktualizacja:Nieznany, data: 08.06.2009 r., godz. 16.38
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
08.06.2009 r., godz. 16.38NieznanyDodanie strony do BIP.

Strona oglądana: 3387 razy.