Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Wyszukiwanie
Główna treœść strony

Zarządzenie Nr 63

w sprawie przeprowadzenia okresowej inwentaryzacji sprzętu obrony cywilnej według stanu na dzień 30.10.2010r.
ZARZĄDZENIE NR 63/2010
Wójta Gminy Pomiechówek
z dnia 22. 09. 2010 roku
w sprawie przeprowadzenia okresowej inwentaryzacji sprzętu
obrony cywilnej według stanu na dzień 30.10.2010r.

Na podstawie Zarządzenia Nr 227 Wojewody Mazowieckiego Szefa Obrony Cywilnej Województwa z dnia 05 października 2001 roku w sprawie wprowadzenia szczegółowych zasad gospodarowania rzeczowymi składnikami majątku Obrony Cywilnej na terenie województwa mazowieckiego oraz wytycznymi Wojewody Mazowieckiego Szefa Obrony Cywilnej Województwa z dnia 17.08.2010 roku zarządzam, co następuje:


§ 1

1. Powołuję komisję do przeprowadzenia okresowej inwentaryzacji sprzętu obrony cywilnej użyczonego przez Mazowiecki Urząd Wojewódzki dla Gminy Pomiechówek , w składzie:
1) Mariusz ŁEMPICKI – Przewodniczący
2) Marcin ŚMIGAS – Członek
3) Rafał BOCHENEK – Członek
2. Celem komisji jest przeprowadzenie inwentaryzacji sprzętu obrony cywilnej w celu uaktualnienia informacji o stanie ilościowym i wartościowym według stanu na dzień 30 października 2010 roku.


§ 2

1. Komisja przeprowadzi inwentaryzację metodą spisu z natury w okresie od dnia 06 października do 30 października 2010 roku.
2. Spis z natury winien być dokonywany przez co najmniej dwóch członków komisji
w obecności osoby odpowiedzialnej za stan sprzętu i materiałów objętych inwentaryzacją.



§ 3

W okresie, o którym mowa w § 2 ust. 1 wstrzymuję przyjmowanie i wydawanie sprzętu obrony cywilnej.


§ 4

1. Przewodniczący komisji w dniu 05 października przeprowadzi szkolenie członków komisji w zakresie dotyczącym przeprowadzenia inwentaryzacji oraz sporządzenia dokumentacji inwentaryzacji sprzętu obrony cywilnej.
2. Przewodniczący komisji sporządzi i przedstawi Wójtowi Gminy protokół inwentaryzacyjny w terminie do dnia 05 listopada 2010 roku.



§ 5

1. Za terminowe przeprowadzenie inwentaryzacji odpowiada Przewodniczący komisji.
2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


Wytworzył:Wiesław Patuła, data: 22.09.2010 r., godz. 14.00
Wprowadził:Nieznany, data: 28.09.2010 r., godz. 10.41
Ostatnia aktualizacja:Nieznany, data: 28.09.2010 r., godz. 10.41
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
28.09.2010 r., godz. 10.41NieznanyDodanie strony

Strona oglądana: 2457 razy.