Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Wyszukiwanie
Główna treœść strony

Zarządzenie nr 2

w sprawie: ustalenia zasad wypłaty i rozliczeń zaliczek gotówkowych.
ZARZĄDZENIE Nr 2/2018
Wójta Gminy Pomiechówek
z dnia 02.01.2018 r.



w sprawie: ustalenia zasad wypłaty i rozliczeń zaliczek gotówkowych.


Na podstawie art. 30 ust 1, 2 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 o samorządzie gminnym (tj. Dz.U. z 2017 r. poz. 1875) zarządzam, co następuje:



§ 1.

Wypłaty i rozliczanie zaliczek gotówkowych stałych i jednorazowych, niezbędnych dla prawidłowej realizacji wydatków budżetowych w roku 2018, dokonywane będą na zasadach określonych w załączniku Nr 1 do niniejszego zarządzenia.


§ 2.

Wykonanie zarządzenia powierzam:
- dyrektorom i kierownikowi gminnych jednostek budżetowych,
- kierownikowi zakładu budżetowego,
- dyrektorowi i kierownikowi gminnych instytucji kultury,
- skarbnikowi gminy.


§ 3.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 02.01.2018 r., obowiązuje w roku budżetowym 2018 i podlega ogłoszeniu.


Wytworzył:Marta Bartczak, data: 19.01.2018 r., godz. 13.00
Wprowadził:Artur Ciemieniewski, data: 19.01.2018 r., godz. 19.58
Ostatnia aktualizacja:Artur Ciemieniewski, data: 21.01.2018 r., godz. 14.52
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
21.01.2018 r., godz. 14.52Artur CiemieniewskiEdycja strony
19.01.2018 r., godz. 19.58Artur CiemieniewskiDodanie strony

Strona oglądana: 1210 razy.