POWTÓRNE OGŁOSZENIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest projekt budowlany w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 1994 r. Nr 89 poz. 414; tekst jednolity Dz. U. 2006 r. Nr 156 poz. 1118). Zakres rzeczowy projektu obejmuje:
- budynek przyszkolnej hali sportowej z zapleczem higieniczno-sanitarnym,
- łącznik z istniejącym budynkiem szkolnym,
- boisko sportowe na terenie działki,
- niezbędną infrastrukturę techniczną,
- drogi wewnętrzne.
W zakresie formalnym przedmiot zamówienia obejmuje uzyskanie, przewidzianych przepisami, wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych. Szczegóły dotyczące stanu istniejącego, ogólnego programu funkcjonalno-użytkowego i zakresu branżowego projektu, zawarto w załączniku do SIWZ.
1. Nazwa i adres zamawiającego:
Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych
05-180 Pomiechówek
ul. Nasielska 3
poniedziałek-piątek 8.00 – 15.00
2. Określenie trybu zamawiającego:
Przetarg nieograniczony
3. Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
w siedzibie zamawiającego - Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych
na stronie internetowej: www.pomiechowek.pl
4. Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego inwestycji polegającej na budowie hali sportowej z zapleczem higieniczno-sanitarnym, łącznika z istniejącym budynkiem szkolnym, boiska sportowego oraz niezbędnej infrastruktury technicznej i dróg wewnętrznych na terenie zespołu szkolnego na działce nr ewid. 57/7, we wsi Brody-Parcele, gmina Pomiechówek. W zakres zamówienia wchodzi także wykonanie prac związanych z projektowaniem.
Forma i zakres prac projektowych związanych z projektowaniem.
1.Prace projektowe i związane z projektowaniem powinny obejmować:
a) wielobranżową inwentaryzację roboczą elementów istniejących budynków i infrastruktury technicznej w granicach działki, mających wpływ na przyjęcie rozwiązań projektowych,
b) wielobranżową koncepcję przedmiotu zamówienia, sporządzoną do ostatecznego uściślenia i uzgodnienia z Zamawiającym programu funkcjonalno-użytkowego inwestycji oraz jej parametrów architektoniczno-budowlanych i technicznych,
c) projekt budowlany wykonany zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 1994 r. Nr 89 poz. 414; tekst jednolity Dz. U. 2006 r. Nr 156 poz. 1118) i Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego,
d) kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z zasadami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym,
e) przedmiar robót zawierający ich opis w kolejności technologicznej wykonania, z podaniem jednostek przedmiarowych oraz podstaw do ustalenia ich cen jednostkowych,
f) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
g) informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia dostosowaną do specyfiki projektowanego obiektu budowlanego, uwzględnianą w planie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
6. Termin wykonania zamówienia
Wymagany termin wykonania – 10 tygodni od daty podpisania umowy.
7. Informacja na temat wadium:
Wadium nie wymagane
8. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
------------------------------------------------------------------------
Nazwa kryterium | Waga |
------------------------------------------------------------------------
Cena | 100 |
------------------------------------------------------------------------
9. Miejsce i termin składania ofert:
W siedzibie zamawiającego
Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych
05-180 Pomiechówek
ul. Nasielska 3
do dnia 14.10.2006r. do godz. 8.00
10. Otwarcie ofert w dniu 14.10.2006r. o godz. 8.05 w siedzibie zamawiającego.
11. Termin związania ofertą:
Uczestnik postępowania pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Dokumenty związane z przetargiem
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia