WÓJT GMINY POMIECHÓWEK OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY PONIŻEJ 60 000 EURO NA ZADANIE PN. „PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH W ULICACH: LIPOWEJ, ŚRODKOWEJ, WSPÓLNEJ I AKACJOWEJ
W POMIECHÓWKU”
1) Zamawiający (nazwa i adres) i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Pomiechówek.
Do kontaktów: Anita Mróz.
Adres: ul. Szkolna 1A, Brody Parcele, 05-180 Pomiechówek, woj. mazowieckie, tel. 022 765-27-20, e-mail: inwestycje@pomiechowek.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej od osoby upoważnionej do kontaktów lub ze ww. strony internetowej
Oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych w ulicach: Lipowej, Środkowej, Wspólnej i Akacjowej w Pomiechówku.
2 Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Pomiechówek ulice: Lipowa, Środkowa, Wspólna i Akacjowa.
3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie przebudowy dróg gminnych w ulicach Lipowa, Środkowa, Wspólna i Akacjowa w Pomiechówku, w zakresie: wykonania podbudowy i nawierzchni podwójnie powierzchniowo utrwalanej o łącznej powierzchni 3.000 m2.
4) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego:
Nie dotyczy.
5) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.23.32.52-0.
6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
8) Wielkość lub zakres zamówienia:
Przebudowa dróg gminnych o łącznej powierzchni 3.000 m2.
9) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 60
10) Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
11) Opis warunków udziału w postępowaniu:
Warunki ogólne:
a) Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp.
b) W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunki opisane w ppkt a) musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę.
Warunki szczegółowe:
a) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość co najmniej 0,16 mln zł;
b) warunek określony w ppkt a) musi być spełniony łącznie przez wszystkie podmioty składające wspólną ofertę;
c) Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowanego kierownika robót, tj. posiadającego uprawnienia specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz posiadającego doświadczenie w kierowaniu co najmniej 1 budową lub przebudową drogi o wartości min. 0,16 mln zł;
d) Wykonawca musi posiadać w pełni sprawne jednostki sprzętowe niezbędne do należytego wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia;
e) Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (rozpoczął i zakończył) w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, roboty rodzajowo
i wartościowo porównywalne z przedmiotem niniejszego przetargu, tj.: polegające na budowie lub przebudowie dróg lub ulic poprzez położenie nawierzchni o powierzchni nie mniejszej niż 3.000 m2;
Warunek ten winny spełniać łącznie wszystkie podmioty składające wspólną ofertę, każdy
w zakresie, w jakim będzie uczestniczył w realizacji zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą.
12) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywać będzie komisja przetargowa oceniając je w następujący sposób: SPEŁNIA lub NIE SPEŁNIA. Ocena będzie dokonywana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawców.
13) Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią oświadczenia zamieszczonego w Rozdziale II SIWZ;
b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
c) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
d) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
e) Aktualne zaświadczenia (1) właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz (2) właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; f) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 0,16 mln zł;
g) Informację o osobach, którym powierzone zostanie kierowanie budową/robotami. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanej osoby w zakresie kierowania budową/robotami potwierdzające spełnienie wymaganych warunków. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych;
h) Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia;
i) Informację o doświadczeniu Wykonawcy. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie;
j) Informację na temat Podwykonawców, przy udziale
których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie.
14) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
15) Kryteria oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie kryterium cen jednostkowych za poszczególne roboty. Cena = 100 pkt:
a) Cena wykonania 1 m2 koryta o głębokości 15 cm, - 21,0 pkt,
b) Cena wykonania 1m2 górnej warstwy podbudowy z kruszywa naturalnego o grubości warstwy po zagęszczeniu 15 cm – 31,0 pkt,
c) Cena wykonania 1m2 powierzchniowego utrwalania nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym 15 dm3/ m2 o wym. 12 - 16 mm – 20,4 pkt,
d) Cena wykonania 1 m2 powierzchniowego utrwalania nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym 10 dm3/ m2 o wym. 5 - 8 mm – 13,5 pkt,
e) Cena wykonania 1 m2 powierzchniowego utrwalania nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym 8 dm3/ m2 o wym. 2 - 5 mm – 14,1 pkt.
16) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
17) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pomiechowek.pl.
Opłata: 20 PLN.
Warunki i sposób płatności: Gotówką w kasie zamawiającego, przelewem lub za pobraniem pocztowym.
18) Termin składania ofert: 25 maja 2007 r. godzina 11.00.
19) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski.
20) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
21) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25 maja 2007 r., godzina 11.15, siedziba zamawiającego, pokój nr 12.
Informacja o modyfikacji treści specyfikacji
istotnych warunków zamówienia
Zmieniona częćć SIWZ
________________________________________
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Książka Przedmiarów
SZCZEGÓŁOWE SPECYFIKACJE TECHNICZNE