Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Wyszukiwanie
Główna treœść strony

Zamówienia publiczne

WÓJT GMINY POMIECHÓWEK OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY PONIŻEJ 60 000 EURO NA ZADANIE PN. „PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W NOWYM MODLINIE, GMINA POMIECHÓWEK”

Ogłoszenie zamieszczono: 09.05.2007 r.
Data składania ofert: 29.05.2007 r., godz. 11.00
Data otwarcia ofert: 29.05.2007 r., godz. 11.15
WÓJT GMINY POMIECHÓWEK OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY PONIŻEJ 60 000 EURO NA ZADANIE PN. „PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W NOWYM MODLINIE, GMINA POMIECHÓWEK”

1) Zamawiający (nazwa i adres) i osoby upoważnione do kontaktów:
Gmina Pomiechówek.
Do kontaktów: Anita Mróz.

Adres: ul. Szkolna 1A, Brody Parcele, 05-180 Pomiechówek, woj. mazowieckie,
tel. 022 765-27-20, e-mail: inwestycje@pomiechowek.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej od osoby upoważnionej do kontaktów lub ze ww. strony internetowej
Oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.

2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej
w Nowym Modlinie, gmina Pomiechówek.

2 Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Nowy Modlin, gmina Pomiechówek.

3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie przebudowy drogi gminnej w Nowym Modlinie, gmina Pomiechówek, w zakresie: wykonania podbudowy i nawierzchni z betonu asfaltowego o powierzchni ok. 1.130 m2 oraz wykonania nawierzchni żwirowej na poboczach o powierzchni ok. 590 m2.

4) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego:
Nie dotyczy.

5) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.23.32.52-0.

6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

8) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 60

9) Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

10) Opis warunków udziału w postępowaniu:
Warunki ogólne:

a) Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp.

b) W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunki opisane w ppkt a) musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę.

Warunki szczegółowe:
a) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość co najmniej 0,13 mln zł;

b) warunek określony w ppkt a) musi być spełniony łącznie przez wszystkie podmioty składające wspólną ofertę;

c) Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowanego kierownika robót, tj. posiadającego uprawnienia specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz posiadającego doświadczenie w kierowaniu co najmniej 1 budową lub przebudową drogi o wartości min. 0,13 mln zł;

d) Wykonawca musi posiadać w pełni sprawne jednostki sprzętowe niezbędne do należytego wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia;

e) Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (rozpoczął i zakończył) w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, roboty rodzajowo i wartościowo porównywalne z przedmiotem niniejszego przetargu, tj.: polegające na budowie lub przebudowie dróg lub ulic poprzez położenie nawierzchni o powierzchni asfaltowej lub betonu asfaltowego, nie mniejszej niż 1.000 m2;
Warunek ten winny spełniać łącznie wszystkie podmioty składające wspólną ofertę, każdy w zakresie, w jakim będzie uczestniczył w realizacji zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą.

11) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywać będzie komisja przetargowa oceniając je w następujący sposób: SPEŁNIA lub NIE SPEŁNIA. Ocena będzie dokonywana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawców.

12) Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią oświadczenia zamieszczonego w Rozdziale II SIWZ;

b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

c) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

d) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

e) Aktualne zaświadczenia (1) właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz (2) właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; f) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 0,13 mln zł;

g) Informację o osobach, którym powierzone zostanie kierowanie budową/robotami. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanej osoby w zakresie kierowania budową/robotami potwierdzające spełnienie wymaganych warunków. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych;

h) Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia;

i) Informację o doświadczeniu Wykonawcy. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie;

j) Informację na temat Podwykonawców, przy udziale których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie.

13) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

14) Kryteria oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie kryterium cen jednostkowych za poszczególne roboty. Cena = 100 pkt:

a) Cena wykonania robót przygotowawczych na odcinku drogi o dł. 0,19 km – 0,2 pkt,

b) Cena wykonania 1m2 koryta na głębokości 30 cm – 2,0 pkt,

c) Cena wykonania 1m3 pozostałych robót ziemnych – 13,0 pkt,

d) Cena wykonania 1 m2 podbudowy – 29,6 pkt,

e) Cena wykonania 1 m2 nawierzchni drogowej – 50,5 pkt,.

f) Cena wykonania 1 m2 nawierzchni pobocza – 4,7 pkt.

15) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

16) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pomiechowek.pl.
Opłata: 20 PLN.
Warunki i sposób płatności: Gotówką w kasie zamawiającego, przelewem lub za pobraniem pocztowym.

17) Termin składania ofert: 29 maja 2007 r. godzina 11.00.

18) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski.

19) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

20) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 29 maja 2007 r., godzina 11.15, siedziba zamawiającego, pokój nr 12.

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Książka Przedmiarów

SZCZEGÓŁOWE SPECYFIKACJE TECHNICZNE
Wytworzył:brak danych, data: brak danych r., godz. brak danych
Wprowadził:Nieznany, data: 09.05.2007 r., godz. 14.13
Ostatnia aktualizacja:Nieznany, data: 09.05.2007 r., godz. 14.13
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
09.05.2007 r., godz. 14.13NieznanyDodanie przetargu do BIP.

Strona oglądana: 1081 razy.