Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Wyszukiwanie
Główna treœść strony

Zamówienia publiczne

Wójt Gminy Pomiechówek z siedzibą w Brodach Parcelach , ul. Szkolna 1 a, 05-180 Pomiechówek ogłasza przetarg nieograniczony na dostawę artykułów biurowych.

Ogłoszenie zamieszczono: 08.01.2004 r.
Data składania ofert: 27.01.2004 r., godz. 14.00
Data otwarcia ofert: 27.01.2004 r., godz. 14.30
Przedmiot zamówienia: Dostawa materiałów biurowych na 2004r.

Przedmiot zamówienia został określony w formularzu cenowym zał. Nr. 1

Termin wykonania umowy: do 31.12.2004r.

Termin i miejsce składania oferty : Urząd Gminy Pomiechówek ul. Szkolna 1a pok. Nr. 9 do dnia - 27.01.2004; godz. 14:00.

Oferta musi zawierać pod rygorem jej nieważności następujące dokumenty:
- wypełniony ,, formularz ofertowy’’
- wypełniony ,, formularz cenowy’’ stanowiący załącznik nr.1
- wypis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - kserokopia poświadczona przez składającego ofertę.

P- 01/04
FORMULARZ OFERTOWY
W TRYBIE ZAPYTANIA O CENĘ
O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 30 000 EURO


Dane dotyczące oferenta

Nazwa............................................................................................................

Siedziba.........................................................................................................

Nr telefonu/faksu .............................................................................................

nr NIP.............................................................................................................

nr REGON.....................................................................................................

Godziny urzędowania: poniedziałek 8;00-16:00 wtorek - piątek 7;30-15:30

Dane dotyczące zamawiającego

Wójt Gminy Pomiechówek
ul. Szkolna 1a
05-180 Pomiechówek
Telefon / fax: 785-40-65
Strona WWW:www.pomiechowekpl. www.bip.pomiechowek.pl
Adres email: urzad@pomiechowek.pl

Przedmiot zamówienia: Dostawa materiałów biurowych na 2004r.

Przedmiot zamówienia został określony w formularzu cenowym zał. Nr. 1

Termin wykonania umowy: do 31.12.2004r.

Termin i miejsce składania oferty : Urząd Gminy Pomiechówek ul. Szkolna 1a pok. Nr. 9 do dnia - 27.01.2004; godz. 14:00.

Oferta musi zawierać pod rygorem jej nieważności następujące dokumenty:
- wypełniony ,, formularz ofertowy’’
- wypełniony ,, formularz cenowy’’ stanowiący załącznik nr.1
- wypis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - kserokopia poświadczona przez składającego ofertę.

Zobowiązania oferenta

Zobowiązuję się dostarczyć wyżej opisany przedmiot zamówienia za kwotę:

cena netto................................................................................................zł

(słownie: .....................................................................................................)

podatek VAT.............................................................................................zł

cena brutto...............................................................................................zł

(słownie: .....................................................................................................)

Podana cena jest kwotą ryczałtową, która w okresie realizacji zamówienia, tj., do 31.12.2004r. nie ulegnie zmianie. Zawiera ona wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym m.in. koszty transportu, inflację, itp.


Oświadczam, że zgodnie z wymogami art. 22 ust. 2 ustawy o zamówieniach publicznych

1. jestem uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi,
2. posiadam uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotowego zamówienia,
3. dysponuję niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania danego zamówienia,
4. znajduję się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
5. nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 19 ustawy o zamówieniach publicznych.

Oświadczam, że przy realizacji zamówienia użyję/nie użyję* nie mniej niż 50% wartości surowców i produktów krajowych.

Oświadczamy, że przedstawiony projekt umowy został przez nas zaakceptowany i zobowiązujemy się w przypadku wyboru naszej oferty do zawarcia umowy na tych warunkach w miejscu i terminie wyznaczonym przez zamawiającego.

Zobowiązuję się wykonać oferowany przedmiot zamówienia do dnia: .........................................

Dodatkowe zobowiązania

Na potwierdzenie spełnienia wymagań do oferty załączam:
1 ...........................................................................
2 ...........................................................................
3 ...........................................................................
4 ...........................................................................
5 ...........................................................................
Zastrzeżenie oferenta:
Zgodnie z art. 25 pkt. 2 ustawy Oferent zastrzega, iż wymienione niżej dokumenty składające się na ofertę nie mogą być ogólnie udostępnione:
1 ...........................................................................
2 ...........................................................................
3 ...........................................................................
4 ...........................................................................
5 ...........................................................................
Inne informacje oferenta:
1 ...........................................................................
2 ...........................................................................
3 ...........................................................................
4 ...........................................................................
5 ...........................................................................


_____________________________________
(imię i nazwisko) .
podpis uprawnionego przedstawiciela oferenta

* niepotrzebne skreślić pod rygorem odrzucenia oferty



Formularz cenowy
Załącznik Nr. 1 istotnych warunków zamówienia


Dnia……………………………….
……………………………..
……………………………..
(Nazwa i adres oferenta,
telefon i fax)



FORMULARZ CENOWY

Zgodnie z wymogami zawartymi w istotnych warunkach zamówienia oraz złożonym zapytaniem
o cenę, przedstawiamy ofertę cenową na poszczególne części zamówienia.

Nazwa artykułuCena jednostkowaIlośćWartość nettoWartość
z VAT z VAT
1. Segregator A4 ESSELTE szt.150
2. Segregator wąski A4
ESSELTE szt.60
3. Papier ksero A4 POL JET ryz 600
4. Papier ksero A3 POL JET ryz 50
5. Długopis PENTEL szt.100
6. Wkład PENTEL szt.300
7. Koszulki przezroczyste
ESSELTE szt.2000
8. Rolka kasowa szer.57mm szt.200
9. Zeszyt A4 (sztywna okładka) szt.60
10. Korektor w długopisie
PENTEL szt.150
11. Korektor w płynie TIPP-EX
(Rapid) szt.150
12. Koperta C6, biała,
samoklejąca szt.8000
13. Koperta C5, biała,
samoklejąca szt.3000
14. Koperta C4, biała,
samoklejąca szt.3000
15. Spinacze małe szt.200
16. Spinacze duże szt.50
17. Zszywki LEITZ 26/6 szt.80
18. Taśma klejąca bezbarwna
25mm szt.200
19. Ołówek HB PENTEL szt.200
20. Gumka PENTEL szt.100
21. Klej w sztyfcie PRITT 17g szt.300
22. Karteczki do przyborników
9/7,5cm, kolorowe szt.200
23. Cienkopisy PENTEL
(czarne i czerwone) szt.150
24. Flamaster czarny szt.100
25. Skoroszyt zwykły szt.800
26. Teczka wiązana szt.800
27. Papier podaniowy ryz 5
28. Tusz niebieski szt.20
29. Poduszka do pieczątek
nasączona szt.20
30. Pinezki szt.30
31. Skoroszyt zawieszany szt.500
32. Skoroszyt zawieszany 1/2 szt.300
33. Dziurkacz 25 LEITZ szt.30
34. Zszywacz na 30 kartek
LEITZ szt.30
35. Nożyczki szt.20
36. Zakreślacze DONAN szt.100
37. Dyskietki Verbatim 2HD szt.100
38. Skoroszyt zawieszany
plastyk szt.150
39. Skoroszyt plastyk szt.150
40. Obwoluta na dokumenty
plastykowa szt.300
41. Teczka z gumką, kolor szt.150
42. Karteczki z klejem
75x50mm szt.100
43. Nici lniane po 10 dkg szt.30
44. Zeszyt w kratkę 16k. A5 szt.50
45. Zeszyt w kratkę 96k. A5 szt.50
46. Kalka ołówkowa szt.10
47. Kalka maszynowa szt.10
48. Toner C4092A (oryginał) szt.13
49. Toner C7115A (oryginał) szt.4
50. Taśma OKI ML 321
(oryginał) szt.30
51. Taśma OKI ML 521
(oryginał) szt.12
52. Atrament C8728 ae
kolor (oryginał) szt.4
53. Atrament C8727 ae
czarny (oryginał) szt.6
54. Atrament C6578 ae
kolor (oryginał) szt.4
55. Atrament 51645 ae
czarny (oryginał) szt.8
56. Atrament 51629 a
czarny (oryginał) szt.8
57. Atrament 51649 a
kolor (oryginał) szt.6
58. Atrament BCI 21
czarny (oryginał) szt.6
59. Atrament BC 23
czarny (oryginał) szt.6
60. Papier fotograficzny 2 opak.
q 2510 a po 100szt.
61. Płyty CD-R 700 MB
1x…..48 szt.10
62. Płyty CD-RW 700 MB
1x…..24 szt.10










Cena umowna zamówienia (z podatkiem VAT ) ogółem wynosi:

………………...………..……..zł

Słownie złotych:…………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………….

Uwagi:
Składając ofertę należy pamiętać o pełnym i dokładnym wypełnieniu wszystkich pozycji.
Brak wypełnienia nawet jednej pozycji skutkować będzie odrzuceniem oferty.
Podane ceny w formularzu powinny uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją
zamówienia, np. koszty transportu, czy rabaty. Niedopuszczalne jest, przy podawaniu ceny
w formularzu, wprowadzanie zapisów typu: ,,Na podane ceny udzielam 10% rabatu ''. Tak podany
zapis nie będzie uwzględniony przez zamawiającego przy ocenie ofert.









Podpis i pieczątka upoważnionego
przedstawiciela oferenta
Wytworzył:brak danych, data: brak danych r., godz. brak danych
Wprowadził:Nieznany, data: 08.01.2004 r., godz. 10.34
Ostatnia aktualizacja:Nieznany, data: 08.01.2004 r., godz. 10.34
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
08.01.2004 r., godz. 10.34NieznanyDodanie przetargu do BIP.

Strona oglądana: 960 razy.