Budowa kanalizacji sanitarnej w ulicach: Polnej, Wrzosowej, Dojazdowej w Brodach - Parcelach i Czarnowie oraz Kupieckiej, J. Kilińskiego i Przejazdowej w Pomiechówku
Numer ogłoszenia: 144468 - 2007; data zamieszczenia: 17.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pomiechówek, Brody Parcele, ul. Szkolna 1A, 05-180 Pomiechówek, woj. mazowieckie, tel. 022 7652724, fax 022 765-27-10.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomiechowek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej
w ulicach: Polnej, Wrzosowej, Dojazdowej w Brodach - Parcelach i Czarnowie oraz Kupieckiej, J. Kilińskiego i Przejazdowej w Pomiechówku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa kanalizacji sanitarnej:
Część I zamówienia: Budowa kanalizacji grawitacyjnej od węzła S24 kanał Φ 0,20 PVC
o długości 489 m w części ulicy Polnej (w kierunku ul. Serockiej) w Brodach - Parcelach
i Czarnowie, gmina Pomiechówek wraz z przyłączami kanalizacyjnymi od kolektora głównego do linii ogrodzeń nieruchomości wraz z usunięciem i odtworzeniem nawierzchni;
Część II zamówienia: Budowa kanalizacji grawitacyjnej od węzła S25 do węzła S47 kanał Φ 0,20 PVC o długości 410,5 m w ulicach: w części Polnej (od strony Wrzosowej), Wrzosowej
i Dojazdowej w Brodach - Parcelach, gmina Pomiechówek, wraz z przyłączami kanalizacyjnymi od kolektora głównego do linii ogrodzeń nieruchomości wraz z usunięciem
i odtworzeniem nawierzchni;
Część III zamówienia: Budowa kanalizacji grawitacyjnej: - od węzła S1 do węzła S20 kanał Φ 0,20 PVC o długości 305 m w ulicach: Kupiecka, J. Kilińskiego i Przejazdowa, - od węzła S16 do węzła S22 kanał Φ 0,20 PVC o długości 28 m, - od węzła S23 do węzła S35 kanał Φ 0,20 PVC o długości 219 m wraz z przyłączami kanalizacyjnymi od kolektora głównego do linii ogrodzeń nieruchomości wraz z usunięciem i odtworzeniem nawierzchni;
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.23.32.20-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 21.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
• Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu
(z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1) Warunki ogólne:
a) Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp.
b) W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunki opisane w pkt a) musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę.
2) Warunki szczegółowe:
a) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wysokość sumy gwarancyjnej nie mniejszej niż:
- dla Wykonawców składających ofertę na część I i lub II - 0,2 mln zł,
- dla Wykonawców składających ofertę na część III - 0,4 mln zł;
b) Wykonawca musi mieć do dyspozycji:
- kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane upoważniające do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy i robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych oraz doświadczenie w kierowaniu co najmniej 1 budową lub przebudową sieci kanalizacyjnej lub wodociągowej.
- Kierownika robót drogowych, posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez wyłączenia dróg lub uprawnienia budowlane w specjalności drogowej do kierowania robotami budowlanymi.
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia przez jedną osobę funkcji kierownika budowy i kierownika robót drogowych.
c) Wykonawca musi posiadać w pełni sprawne jednostki sprzętowe niezbędne do należytego wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia.
d) Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (rozpoczął i zakończył) jako generalny wykonawca w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty rodzajowo i wartościowo porównywalne z przedmiotem niniejszego przetargu, tj.: polegające na budowie lub przebudowie co najmniej 1 sieci kanalizacyjnej lub wodociągowej o wartości brutto wykonanych robót: min. 50 tys. zł brutto.
Ww. warunki. winny spełniać łącznie wszystkie podmioty składające wspólną ofertę.
Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią oświadczenia zamieszczonego w SIWZ.
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego lub równoważne zaświadczenie wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym podmiot ma siedzibę w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5) Aktualne zaświadczenia (1) właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz (2) właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega
z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wysokość sumy gwarancyjnej nie mniejszej niż:
- Wykonawcy składających ofertę na część I i lub II zamówienia, 0,2 mln zł
- Wykonawcy składający ofertę na część III zamówienia, 0,4 mln zł;
8) Informację o osobach, którym powierzone zostanie kierowanie budową lub robotami. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji i doświadczenia zawodowego wskazanej osoby w zakresie kierowania budową/robotami.
9) Informację na temat Podwykonawców, przy udziale których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie, na formularzu zgodnym z treścią załącznika SIWZ.
10) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2), 4) i 5) składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
Wykonawca taki zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 3) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 10), składa oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp.
Dokumenty określone w pkt 10) winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, za wyjatkiem dokumentu, o którym mowa w pkt
10) lit. b), który powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
11) W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę, dokumenty wymienione w pkt od 1) do 5) i 10) (jeżeli dotyczy) winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę; dokumenty wymienione w pkt od 6) do 9) oraz 12) i 13) winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, w stosunku do których niniejsza Instrukcja dla Wykonawców lub umowa regulująca zasady współpracy wymaga potwierdzenia spełnienia warunku.
12) Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia (Potencjał techniczny), na formularzu zgodnym z treścią załącznika do Rozdziału II siwz.
13) Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnym z treścią załącznika do Rozdziału II siwz. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pomiechowek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pomiechówek z siedzibą w Brodach Parcelach, ul. Szkolna 1a, 05-180 Pomiechówek.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Pomiechówek z siedzibą w Brodach Parcelach, ul. Szkolna 1a, 05-180 Pomiechówek, pok. nr 8.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa kanalizacji grawitacyjnej w części ulicy Polnej (w kierunku ul. Serockiej) w Brodach - Parcelach i Czarnowie, gmina Pomiechówek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa kanalizacji grawitacyjnej od węzła S24 kanał fi 0,20 PVC o długości 489 m w części ulicy Polnej
(w kierunku ul. Serockiej) w Brodach - Parcelach i Czarnowie, gmina Pomiechówek wraz z przyłączami kanalizacyjnymi od kolektora głównego do linii ogrodzeń nieruchomości wraz z usunięciem i odtworzeniem nawierzchni gruntowej;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.23.32.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2007.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa kanalizacji grawitacyjnej w ulicach: w części Polnej (od strony Wrzosowej), Wrzosowej i Dojazdowej w Brodach - Parcelach i Czarnowo, gmina Pomiechówek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa kanalizacji grawitacyjnej od węzła S25 do węzła S47 kanał fi 0,20 PVC o długości 410,5 m w ulicach: w części Polnej (od strony Wrzosowej), Wrzosowej i Dojazdowej w Brodach - Parcelach i Czarnowo, gmina Pomiechówek, wraz z przyłączami kanalizacyjnymi od kolektora głównego do linii ogrodzeń nieruchomości wraz z usunięciem i odtworzeniem nawierzchni gruntowych;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.23.32.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2007.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Budowa kanalizacji grawitacyjnej w ulicach: Kupiecka, J. Kilińskiego i Przejazdowa;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa kanalizacji grawitacyjnej: - od węzła S1 do węzła S20 kanał fi 0,20 PVC o długości 305 m w ulicach: Kupiecka, J. Kilińskiego i Przejazdowa, - od węzła S16 do węzła S22 kanał fi 0,20 PVC o długości 28 m, - od węzła S23 do węzła S35 kanał fi 0,20 PVC o długości 219 m wraz z przyłączami kanalizacyjnymi od kolektora głównego do linii ogrodzeń nieruchomości wraz z usunięciem i odtworzeniem nawierzchni asfaltowych i gruntowych;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.23.32.52-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2007.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Z upoważnienia Wójta
/-/ mgr Mariusz Łempicki
Z-ca Wójta
Dokumenty związane z przetargiem:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Dokumentacja Polna i Wrzosowa
Dokumentacja Kupiecka i Kilińskiego
Mapy Polna i Wrzosowa
Mapy Kupiecka i Kilińskiego