Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Wyszukiwanie
Główna treœść strony

Zamówienia publiczne

Przebudowa części drogi w miejscowości Wymysły, gmina Pomiechówek Wykonanie przebudowy części drogi na odcinku o długości 300 m i powierzchni 1.440 m2 poprzez wykonanie nawierzchni mineralno-asfaltowej wraz budową poboczy o powierzchni 375 m2 i zjazdów o powierzchni 60 m2 oraz wykonaniem odwodnienia.

Ogłoszenie zamieszczono: 18.09.2007 r.
Data składania ofert: 11.10.2007 r., godz. 10.00
Data otwarcia ofert: 11.10.2007 r., godz. 10.15
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dn. 18 września 2007
pod numerem 170313

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pomiechówek, Brody Parcele, ul. Szkolna 1A, 05-180 Pomiechówek, woj. mazowieckie, tel. 022 7652724, fax 022 765-27-10.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomiechowek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa części drogi
w miejscowości Wymysły, gmina Pomiechówek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie przebudowy części drogi na odcinku o długości 300 m i powierzchni 1.440 m2 poprzez wykonanie nawierzchni mineralno-asfaltowej wraz budową poboczy o powierzchni 375 m2
i zjazdów o powierzchni 60 m2 oraz wykonaniem odwodnienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.24-4.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
• Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
• Warunki ogólne:
• a) Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp.
b) W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunki opisane w ppkt a) musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę.
• Warunki szczegółowe:
• a) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość co najmniej 0,14 mln zł;
• b) warunek określony w ppkt a) musi być spełniony łącznie przez wszystkie podmioty składające wspólną ofertę;
• c) Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowanego kierownika budowy, tj. posiadającego uprawnienia w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz posiadającego doświadczenie
w kierowaniu co najmniej 1 budową lub przebudową drogi o wartości min. 0,1 mln zł;
• d) Wykonawca musi posiadać w pełni sprawne jednostki sprzętowe niezbędne do należytego wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia;
• e) Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (rozpoczął i zakończył) w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty rodzajowo i wartościowo porównywalne z przedmiotem niniejszego przetargu, tj.: polegające na budowie lub przebudowie 1 drogi lub ulicy poprzez położenie nawierzchni asfaltowej lub z mieszanek mineralno-asfaltowych o długości co najmniej 300 m lub o powierzchni nie mniejszej niż 1.300 m2;
• Warunek ten winny spełniać łącznie wszystkie podmioty składające wspólną ofertę, każdy w zakresie, w jakim będzie uczestniczył w realizacji zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą.
• Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywać będzie komisja przetargowa oceniając je w następujący sposób: SPEŁNIA lub NIE SPEŁNIA. Ocena będzie dokonywana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawców.
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
• a) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
na formularzu zgodnym z treścią oświadczenia zamieszczonego w Rozdziale II SIWZ;
b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
• c) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
• d) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
• e) Aktualne zaświadczenia (1) właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz (2) właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
• f) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 0,14 mln zł;
g) Informację o osobach, którym powierzone zostanie kierowanie budową/robotami. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanej osoby w zakresie kierowania budową/robotami potwierdzające spełnienie wymaganych warunków. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych;
• h) Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia;
• i) Informację o doświadczeniu Wykonawcy. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie;
j) Informację na temat Podwykonawców, przy udziale których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pomiechowek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pomiechówek z siedzibą w Brodach - Parcelach, ul. Szkolna 1a, 05-180 Pomiechówek.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Pomiechówek z siedzibą w Brodach - Parcelach, ul. Szkolna 1a, 05-180 Pomiechówek, pok. nr 8.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Wójt
/-/ mgr Dariusz Bielecki

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Dokumenty przetargowe

Specyfikacja techniczna
Wytworzył:brak danych, data: brak danych r., godz. brak danych
Wprowadził:Nieznany, data: 19.09.2007 r., godz. 15.15
Ostatnia aktualizacja:Nieznany, data: 19.09.2007 r., godz. 15.15
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
19.09.2007 r., godz. 15.15NieznanyDodanie przetargu do BIP.

Strona oglądana: 926 razy.