Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Wyszukiwanie
Główna treœść strony

Zamówienia publiczne

Konserwacja i eksploatacja oczyszczalni ścieków MEWA w Brodach oraz przepompowni ścieków w Pomiechówku i Brodach Parcelach w okresie od 01.01.2008 r. do 31.12.2008 r.

Ogłoszenie zamieszczono: 14.12.2007 r.
Data składania ofert: 24.12.2007 r., godz. 09.00
Data otwarcia ofert: 24.12.2007 r., godz. 09.15
Konserwacja i eksploatacja oczyszczalni ścieków MEWA w Brodach oraz przepompowni ścieków w Pomiechówku i Brodach Parcelach w okresie od 01.01.2008 r. do 31.12.2008 r.

Numer ogłoszenia: 251248 - 2007; data zamieszczenia: 14.12.2007

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komunalny Zakład Budżetowy w Pomiechówku, Brody Parcele, ul. Słoneczna 51, 05-180 Pomiechówek, woj. mazowieckie, tel. 022 7652151, fax 022 7652151.

• Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomiechowek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i eksploatacja oczyszczalni ścieków MEWA w Brodach oraz przepompowni ścieków w Pomiechówku i Brodach Parcelach w okresie od 01.01.2008 r. do 31.12.2008 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i eksploatacja oczyszczalni ścieków MEWA w Brodach oraz przepompowni ścieków w Pomiechówku i Brodach Parcelach w okresie od 01.01.2008 r. do 31.12.2008 r.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.11.40.00-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

• Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Warunki ogólne:
a) Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp.
b) W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunki opisane w pkt a) musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę.
2) Warunki szczegółowe:
a) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia,
b) Wykonawca musi mieć do dyspozycji:
- osoby/osobę posiadających/-cą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń kanalizacyjnych,
c) Wykonawca musi wykazać, że wykonał (rozpoczął i zakończył) co najmniej 3 usługi o zakresie podobnym do niniejszego przedmiotu zamówienia, tj. konserwacji i eksploatacji oczyszczalni ścieków w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
d) Ww. warunki. winny spełniać łącznie wszystkie podmioty składające wspólną ofertę.
Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 1 zamieszczonego w Rozdziale II SIWZ.
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego lub równoważne zaświadczenie wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym podmiot ma siedzibę w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5) oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub, że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całość wykonania decyzji właściwego organu,
6) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, musi zawierać dane na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do oferty należy dołączyć kopie uprawnień oraz poświadczenia przynależności do izby architektów lub inżynierów budownictwa.
7) Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnym z treścią załącznika do siwz. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie.
8) Informację na temat Podwykonawców (Podwykonawcy), przy udziale których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie. Informacja musi zawierać podpis przedstawiciela Podwykonawcy stanowiący akceptację zgłoszenia jego firmy jako Podwykonawcy oraz zobowiązanie do współpracy z Wykonawcą.
Ww. dokumenty składane są w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
9) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. Gdy do oferty dołączona zostanie kopia pełnomocnictwa, to musi być ona poświadczona za zgodność z oryginałem przez wystawcę pełnomocnictwa lub notariusza.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

• 1. Cena - 90

• 2. Czas usuwania awarii - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pomiechowek.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komunalny Zakład Budżetowy w Pomiechówku z siedzibą w Brodach Parcelach, ul. Słoneczna 51, 05-180 Pomiechówek..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.12.2007 godzina 09:00, miejsce: Komunalny Zakład Budżetowy w Pomiechówku z siedzibą w Brodach Parcelach, ul. Słoneczna 51, 05-180 Pomiechówek. Pok. nr 12.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


/-/ Paweł Calak
Kierownik
Komunalnego Zakładu Budżetowego

________________________________________________

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Załącznik nr2 do umowy
Wytworzył:brak danych, data: brak danych r., godz. brak danych
Wprowadził:Nieznany, data: 14.12.2007 r., godz. 18.31
Ostatnia aktualizacja:Nieznany, data: 14.12.2007 r., godz. 18.31
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
14.12.2007 r., godz. 18.31NieznanyDodanie przetargu do BIP.

Strona oglądana: 953 razy.