Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Wyszukiwanie
Główna treœść strony

Zamówienia publiczne

OGŁOSZENIE o zapytaniu ofertowym (poza ustawą – Prawo zamówień publicznych) Dotyczy: „Utrzymania czystości i porządku wyznaczonych miejsc publicznych oraz konserwacji zieleni w miejscowościach: Brody, Brody Parcele, Pomiechowo, Pomiechówek i Czarnowo”

Ogłoszenie zamieszczono: 18.09.2007 r.
Data składania ofert: 24.12.2007 r., godz. 11.00
Data otwarcia ofert: 24.12.2007 r., godz. 11.15
OGŁOSZENIE
o zapytaniu ofertowym (poza ustawą – Prawo zamówień publicznych)

Dotyczy: „Utrzymania czystości i porządku wyznaczonych miejsc publicznych oraz konserwacji zieleni w miejscowościach: Brody, Brody Parcele, Pomiechowo, Pomiechówek i Czarnowo”

I. 1) NAZWA I ADRES:
Komunalny Zakład Budżetowy w Pomiechówku
z siedzibą w Brodach Parcelach
ul. Słoneczna 51
05-180 Pomiechówek
REGON : 015631016
NIP : 5311561482
e-mail : kzb@pomiechowek.pl
Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomiechowek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: zakład budżetowy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
Nazwa zadania: „Utrzymanie czystości i porządku wyznaczonych miejsc publicznych oraz konserwacji zieleni w miejscowościach: Brody, Brody Parcele, Pomiechowo, Pomiechówek i Czarnowo”.
Zakres zadania:

1. Koszenie trawy w zależności od potrzeb, jednak nie mniej niż 2 razy w miesiącu (w sezonie, tj. od 01.04.2008 do 31.10.2008 r.):

a) przy ul. Modlińskiej róg ul. Nasielskiej (teren po byłym targowisku)

b) przy ul. Modlińskiej od mostu drogowego do przejazdu kolejowego (po obydwu stronach drogi),

) przy ul. Serockiej:
- od przejazdu kolejowego do ul. Polnej (lewa strona),
- od przejazdu kolejowego do końca chodnika do Czarnowa (prawa strona),

d) przy ul. Warszawskiej – od znaku ”Witamy w Pomiechówku” do mostu po obydwu stronach drogi, wzdłuż chodnika,

e) ul. Nasielska do ul. Kolejowej.

2. Usuwanie nieczystości stałych– w zależności od potrzeb (min. 2 razy w miesiącu), lub na zlecenie zamawiającego:

a) przy ul. Modlińskiej róg ul. Nasielskiej (teren po byłym targowisku) -

b) przy ul. Modlińskiej od mostu drogowego do przejazdu kolejowego (po obydwu stronach drogi),

c) przy ul. Serockiej:
- od przejazdu kolejowego do ul. Polnej (lewa strona),
- od przejazdu kolejowego do końca chodnika do Czarnowa (prawa strona),

d) przy ul. Warszawskiej – od znaku ”Witamy w Pomiechówku” do mostu po obydwu stronach drogi,

e) ul. Nasielska do ul. Kolejowej – wzdłuż chodnika.

4. Opróżnianie na bieżąco (min. raz dziennie) gminnych koszy ulicznych w Brodach, Brodach Parcelach, Pomiechówku, Pomiechowie i Czarnowie – 85 sztuk.

5. Mycie gminnych koszy ulicznych (co najmniej 2 razy w roku) w Brodach, Brodach Parcelach, Pomiechówku, Pomiechowie i Czarnowie – 85 sztuk.

6. Przedstawianie raz na kwartał:

a) kopii rachunku (lub faktury) potwierdzającego odbiór nieczystości stałych przez podmiot/-y do tego uprawnione.

b) sprawozdania z ilości odpadów stałych odebranych przez podmiot/-y do tego uprawnione.

II.1.2) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.3) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
od 01.01.2008 do 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
• Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

a) Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust.
2 ustawy Pzp.

b) W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunki opisane w pkt a) musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę.
Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: zamówienie nie podlega ustawie – Prawo zamówień publicznych, na podstawie art. 4 pkt 8 ww. ustawy.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena.
• 1. Cena – 100 pkt

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3.3) Termin składania ofert: 24.12.2007 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, pokój nr 12.

IV.3.4) Otwarcie ofert: 24.12.2007 godzina 11:15, miejsce: Siedziba Zamawiającego, pokój nr 12.


/-/ mgr inż.Paweł Calak
Kierownik
Komunalnego Zakładu Budżetowego

________________________________________________

Formularz ofery
Wytworzył:brak danych, data: brak danych r., godz. brak danych
Wprowadził:Nieznany, data: 19.12.2007 r., godz. 08.37
Ostatnia aktualizacja:Nieznany, data: 19.12.2007 r., godz. 08.37
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
19.12.2007 r., godz. 08.37NieznanyDodanie przetargu do BIP.

Strona oglądana: 818 razy.