Główna treść strony
Zamówienia publiczne
Nieograniczony przetarg o wartości szacunkowej poniżej 30.000 EURO na: konserwację zieleni, utrzymanie czystości i porządku skwerów i ulic w miejsowościach: Brody, Brody Parcele i Pomiechówek.
Ogłoszenie zamieszczono: 16.01.2004 r.
Data składania ofert: 11.02.2004 r., godz. 10.00
Data otwarcia ofert: 11.02.2004 r., godz. 10.00
KZB-3/04
SPECYFIKACJA
ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 30 000 EURO NA:
Konserwacja zieleni, utrzymanie czystości i porządku skwerów i ulic w miejscowościach: Brody, Brody Parcele i Pomiechówek
1. Zamawiający
Komunalny Zakład Budżetowy
Brody Parcele ul. Słoneczna 51
05-180 Pomiechówek
785-42-90
Strona www: www.pomiechowek.pl. www.bip.pomiechowek.pl
Adres e-mail: urzad @pomiechowek.pl
Godziny urzędowania: poniedziałek 8;00-16:00 wtorek - piątek 7;30-15:30
2. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
Konserwacja zieleni, utrzymanie czystości i porządku skwerów i ulic w miejscowościach: Brody, Brody Parcele i Pomiechówek zgodnie z szczegółowym zakresem określonym w załączniku do SIWZ i projektu mowy.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
3. Opis przygotowania oferty
Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym. Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymaganiami ustawowymi. Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Oferenta należy dołączyć właściwe pełnomocnictwo lub upoważnienie. W przypadku kiedy ofertę składa kilka podmiotów wspólnie, oferta i wszystkie załączniki muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania każdego z podmiotów. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę. Cena oferty musi być podana cyfrowo i słownie z wyodrębnieniem podatku VAT. Każdy oferent może złożyć w niniejszym przetargu tylko jedną ofertę.
Kilka podmiotów może złożyć ofertę wspólną, w tym przypadku podmioty te ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania. Ofertę składa się w jednym egzemplarzu.
Inne wymagania dotyczące przygotowania oferty: ........
Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu w:
Komunalny Zakład Budżetowy
Brody Parcele ul. Słoneczna 51
05-180 Pomiechówek
Opakowanie zawierające ofertę powinno być zaadresowane do zamawiającego na adres:
Komunalny Zakład Budżetowy
Brody Parcele ul. Słoneczna 51
05-180 Pomiechówek
oraz oznakowane następująco: KZB-3/04
i opatrzone nazwą, i dokładnym adresem oferenta.
szczególny opis sposobu opakowania oferty
4. Warunki wymagane od oferentów ubiegających się o zamówienie
O zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki:
a) posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi,
b) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
c) dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania danego zamówienia,
d) znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 19 ustawy o zamówieniach publicznych
Wymagania szczegółowe:
- posiadają stosowne zezwolenie lub umowę z firmą która uzyskała decyzję zezwalającą na prowadzenie działalności w zakresie wywozu nieczystości stałych z Gminy Pomiechówek
"A" Dokumenty bezwzględnie wymagane
- wypełniony i podpisany formularz ofertowy
Inne dokumenty:
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że dostawca lub wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 6 tygodni przed upływem terminu składania ofert
- zezwolenie lub umowa z firmą, która uzyskała decyzję zezwalającą na prowadzenie działalności w zakresie wywozu nieczystości stałych z Gminy Pomiechówek
"B" Dokumenty dodatkowe
"C" Dokumenty bezwzględnie wymagane, gdy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę
Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie.
W przypadku kiedy kilka podmiotów składa ofertę wspólnie, do oferty należy załączyć następujące dokumenty, wystawione indywidualnie na każdy z podmiotów:
"D" Dokumenty dodatkowe w przypadku składania oferty wspólnej
Brak
Dokumenty wyszczególnione w części “A”, “B”, “C”, “D” mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem “za zgodność z oryginałem".
"E" Postanowienia dodatkowe:
Jeżeli dostawca lub wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania zagranicą, zamiast dokumentów składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:
a) jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym,
b) nie wszczęto wobec niego postępowania upadłościowego ani nie ogłoszono jego upadłości
Jeżeli w kraju, w którym dostawca lub wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym dostawca wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Dokumenty te są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego.
Informacje dot. walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia
5. Termin realizacji zamówienia
Wymagany termin wykonania zamówienia:
2004-12-31
6. Warunki umowy
Regulamin stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji.
7. Opis sposobu obliczenia ceny
minimalizacja - im niższa cena tym większa ilość punktów
8. Kryteria oceny oferty
Wybór oferty dokonany zostanie, na podstawie poniższych kryteriów (nazwa kryterium, waga, sposób punktowania):
-----------------------------------------------------------------------------
| Nazwa kryterium |Waga |Sposób punktowania |
-----------------------------------------------------------------------------
|Cena |100 |minimalizacja |
-----------------------------------------------------------------------------
Postępowanie będzie prowadzone bez zastosowania obowiązkowego zakresu preferencji krajowych.
9. Termin i miejsce składania ofert
Oferty należy składać do dnia 2004-02-11 do godz. 10:00 w:
Komunalny Zakład Budżetowy
Brody Parcele ul. Słoneczna 51
05-180 Pomiechówek
Oferty złożone po terminie będą zwrócone oferentom bez otwierania.
10. Wadium
Oferent nie wnosi wadium
11. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy
Zamawiający nie przewiduje wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
12. Termin związania ofertą
Oferenci pozostają związani ofertą przez okres 45 dni od upływu terminu do składania ofert.
13. Tryb udzielania wyjaśnień
Każdy oferent ma prawo zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Pytania oferentów muszą być formułowane na piśmie na adres :Komunalny Zakład Budżetowy Brody Parcele ul. Słoneczna 51 05-180 Pomiechówek, faksem: numer faksu 785-40-65
Zamawiający udzieli niezwłocznie odpowiedzi wszystkim dostawcom lub wykonawcom, którzy pobrali specyfikację istotnych warunków zamówienia, chyba że pytanie wpłynęło do zamawiającego na 6 dni przed upływem terminu składania ofert.
Osobą ze strony zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z oferentami jest:
Janusz Zajączkowski
Zamawiający nie przewiduje zorganizowania zebrania dostawców/wykonawców.
14. Otwarcie ofert
Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 2004-02-11 o godz. 10:00 w:
Komunalny Zakład Budżetowy
Brody Parcele ul. Słoneczna 51
05-180 Pomiechówek
Otwarcie ofert jest jawne. Po otwarciu ofert zamawiający podaje nazwę i siedzibę oferenta, którego oferta jest otwierana, cenę , a także zawarte w ofercie : termin wykonania zamówienia, okres gwarancji, warunki płatności.
Następnie odbędzie się ocena ofert.
Informacje dodatkowe
15. Protesty, odwołania i skargi
Stosownie do treści art. 15 ust. 1 ustawy o zamówieniach publicznych, przepisów o protestach i odwołaniach nie stosuje się.
16. Tryb ogłoszenia wyników przetargu
a) Zamawiający podpisze umowę z oferentem, który przedłoży, ofertę najkorzystniejszą z punktu widzenia kryteriów przyjętych w specyfikacji.
b) Wyniki postępowania zostaną ogłoszone w siedzibie zamawiającego. Niezależnie od ogłoszenia wyników o wyborze oferty zostaną powiadomieni pisemnie wszyscy uczestnicy postępowania.
c) Wybrany oferent zostanie poinformowany pisemnie o terminie i miejscu podpisania umowy.
17. Postanowienia końcowe
Postanowienia końcowe
Ujawnianie uczestnikom postępowania treści protokołu, ofert oraz wszelkich informacji zawartych w składanych oświadczeniach i zaświadczeniach w trakcie prowadzonego postępowania za wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez uczestników postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w tym informacji stanowiących tajemnicę handlową w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji odbywać się będzie wg. poniższych zasad:
- zamawiający umożliwi kopiowanie udostępnianych dokumentów i informacji odpłatnie 1,00 zł za 1 stronę),
- udostępnienie może mieć miejsce wyłącznie w siedzibie zamawiającego oraz w czasie godzin jego pracy - urzędowania.
W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy ustawy o zamówieniach publicznych oraz kodeksu postępowania administracyjnego.
Załączniki:
1. formularz ofertowy
2. projekt umowy
..................................................
miejscowość data
______________________________________ podpis osoby uprawnionej .
PROJEKT
UMOWA Nr ............
Dnia ...................... w Pomiechówku pomiędzy ............................... z siedzibą w Brodach Parcelach przy ulicy ........................................... reprezentowaną przez :
..............................................................................
zwanym dalej „Zamawiającym”
a
.......................................... – prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą .......................................... z siedzibą w ............................wpisaną do ewidencji działalności gospodarczej pod numerem ...............zwanym dalej „Wykonawcą”
wyłonionym w przetargu nieograniczonym w dniu ................ – została zawarta umowa o treści następującej :
§ 1
Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje i zobowiązuje się do wykonania następujących zadań : konserwacji zieleni , utrzymania porządku i czystości skwerów i ulic w miejscowościach : Brody , Brody Parcele i Pomiechówek.
§ 2
1. Do obowiązków Wykonawcy należy :
- sprzątanie terenów wraz z opróżnianiem koszy na śmieci
- podlewanie i koszenie trawy
- pielęgnacja zieleńców
- grabienie i wywóz liści
- odśnieżanie chodników w okresie zimowym.
2. Szczegółowy zakres zadań objętych umową określa Załącznik Nr 1 do umowy , stanowiący jej integralną część.
§ 3
Strony ustalają następujący termin realizacji wykonania zadań od dnia .................................... do dnia 31 grudnia 2004 r.
§ 4
1. Za wykonanie zadań stanowiących przedmiot umowy Zamawiający zapłaci
Wykonawcy wynagrodzenie :
a) w wysokości .......... zł + VAT w wysokości ...... zł razem ............... zł (słownie złotych : ....................)
stanowiące koszt realizacji zamówienia w okresie wiosna-lato-jesień
b) w wysokości .......... zł + VAT w wysokości ....... zł
razem .............. zł (słownie złotych : ................)
stanowiące koszt realizacji zamówienia w okresie zimowym.
Za termin wiosna-lato-jesień przyjmuje się okres od 01 kwietnia 2004 r.
do 31 października 2004 r.
Za termin zimowy przyjmuje się okres od 01 stycznia 2004 r. do 31 marca 2004 r. oraz od 01 listopada 2004 r. do 31 grudnia 2004 r.
2. Rozliczenie kwoty określonej w ust.1. będzie następowało w terminach
miesięcznych po przedłożeniu faktury w siedzibie Zamawiającego - w terminie 14 dni od dnia otrzymania faktury.
3. Należność określona w ust.2 przekazywana będzie na konto Wykonawcy
w .......................................................................................................................
Nr .......................................................................................................................
§ 5
Strony ustalają następujące kary umowne z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania :
1. Zamawiający „potrąci” Wykonawcy tytułem kar umownych :
- w przypadku odstąpienia od umowy Zamawiającego z przyczyn leżących
po stronie Wykonawcy – 10% wynagrodzenia umownego za wykonanie przedmiotu umowy
- za nieterminowe wykonanie przedmiotu umowy z przyczyn leżących po
stronie Wykonawcy – 0,5% wynagrodzenia za przedmiot umowy za każdy dzień zwłoki.
2. Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną :
- za odstąpienie od umowy przez Wykonawcę z przyczyn , za które ponosi
odpowiedzialność Zamawiający – 10% wynagrodzenia umownego.
§ 6
Nadzór nad wykonaniem przedmiotu umowy z ramienia Zamawiającego pełnić będzie .................................................................................................................
§ 7
Wszystkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
§ 8
W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego oraz przepisy ustawy z dnia 10.06.1994 r. o zamówieniach publicznych (Dz.U.Nr 76 , poz. 344 z póź.zm.).
§ 9
Strony mogą rozwiązać umowę z zachowaniem jednomiesięcznego okresu wypowiedzenia.
§ 10
Ewentualne spory wynikłe z wykonania niniejszej umowy , strony poddają pod rozstrzygnięcie właściwych dla siedziby Zamawiającego sądów powszechnych.
§ 11
Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron.
Zamawiający Wykonawca
Załącznik Nr 1
do umowy Nr ..................
z dnia ..............................
Szczegółowy zakres zadań konserwacji zieleni i utrzymania czystości i porządku skwerów i ulic w miejscowości Brody , Brody Parcele , Pomiechówek
1. Koszenie trawy – minimum 8 razy w sezonie , grabienie , pielenie ,
podlewanie , nawożenie – w zależności od potrzeb , sprzątanie wraz z
opróżnianiem koszy – na bieżąco na następujących skwerkach
w Pomiechówku :
- przy zbiegu ul. Wojska Polskiego z ul. Wolności (pomnik pamięci generała-premiera)
- przy zbiegu ul. Warszawskiej z ul. Wojska Polskiego (pomnik pamięci narodowej)
w Brodach i Brodach Parcelach :
- przy ul. Modlińskiej róg ul. Nasielskiej (teren po byłym targowisku)
- przy ul. Nasielskiej naprzeciwko Rewiru Dzielnicowych
- przy zbiegu ul. Modlińskiej z ul. Nasielską – figurka św. Anny
- park przy Urzędzie Gminy
- teren wokół Urzędu Gminy
- teren wokół Gminnego Ośrodka Zdrowia
- teren przy stacji PKP (parking wraz z otoczeniem pomnika pamięci narodowej)
- przy ul. Modlińskiej od mostu drogowego do przejazdu kolejowego
2. Opróżnianie na bieżąco koszy ulicznych w Brodach, Brodach Parcelach i Pomiechówku - 21 szt.
3. Koszenie poboczy – min. 4 razy w sezonie oraz zbieranie nieczystości
z poboczy – min. raz na miesiąc :
- ul. Warszawska , ul. Modlińska i ul. Serocka od znaku „Witamy ....”
do znaku „Żegnamy....”
- ul. Nasielska do terenu przedszkola
- ul. Sportowa – na odcinku drogi asfaltowej
4. Utrzymanie czystości na bieżąco na przystankach autobusowych – 4 szt.
5. Sprzątanie i odśnieżanie chodników w zależności od potrzeb :
- ul. Modlińska
- ul. Szkolna z dojściem do Urzędu Gminy
- ul. Nasielska na odcinku do terenu przedszkola wraz z dojściem do Urzędu Gminy
Wytworzył: | brak danych, data: brak danych r., godz. brak danych |
---|
Wprowadził: | Nieznany, data: 16.01.2004 r., godz. 15.00 |
---|
Ostatnia aktualizacja: | Nieznany, data: 16.01.2004 r., godz. 15.00 |
---|
Rejestr zmian:Czas | Administrator | Opis zmiany |
---|
16.01.2004 r., godz. 15.00 | Nieznany | Dodanie przetargu do BIP. |