Pomiechówek: Profilowanie i remonty cząstkowe dróg będących w zarządzie gminy Pomiechówek
Numer ogłoszenia: 37059 - 2008; data zamieszczenia: 22.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pomiechówek, Brody Parcele, ul. Szkolna 1A, 05-180 Pomiechówek, woj. mazowieckie, tel. 022 7652724, fax 022 765-27-10.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomiechowek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Profilowanie i remonty cząstkowe dróg będących w zarządzie gminy Pomiechówek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie profilowania i remontów cząstkowych dróg i odbioru tych robót obejmujących drogi o nawierzchni nieutwardzonej gruntowej, gruntowej ulepszonej, nawierzchni żwirowej, nawierzchni twardych nie ulepszonych, nawierzchni brukowej i nawierzchni z masy bitumicznej, w granicach administracyjnych Gminy Pomiechówek.
Długość dróg - 100 km, o nawierzchni twardej 38 km, w tym ulepszonej 13 km.
90% dróg nie posiada odwodnienia.
Około 60% dróg znajduje się w terenie zurbanizowanym.
Zamówienie obejmuje wykonanie robót w technologiach:
- mechaniczne profilowanie dróg o nawierzchni gruntowej, żwirowej i żużlowej równiarką wraz z zagęszczeniem wzruszonego gruntu walcem samobieżnym w warunkach optymalnej wilgotności,
- mechaniczne rozścielenie pospółki żwirowej (o gr. 1 cm) z wyprofilowaniem i zagęszczeniem nawierzchni, wraz z przygotowaniem i dostawą materiału do miejsca wbudowania,
- mechaniczne rozścielenie żużla wielkopiecowego (o gr. 1 cm) z wyprofilowaniem i zagęszczeniem nawierzchni, wraz z przygotowaniem i dostawą żużla wielkopiecowego do miejsca wbudowania,
- mechaniczne rozścielenie tłucznia kamiennego o grubości frakcji 0-63 mm z wyprofilowaniem i zagęszczeniem nawierzchni warstwą grubości 15 cm, wraz z przygotowaniem i dostawą tłucznia do miejsca wbudowania,
- mechaniczne rozścielenie gruzu betonowego o grubości frakcji 0-63 mm z wyprofilowaniem i zagęszczeniem, warstwą grubości 15 cm wraz z przygotowaniem i dostawą gruzu do miejsca wbudowania,
- mechaniczne rozścielenie mieszanki drogowej (o gr. 1 cm) z wyprofilowaniem i zagęszczeniem nawierzchni, wraz z przygotowaniem i dostawą mieszanki do miejsca wbudowania,
- remont cząstkowy dróg o nawierzchni bitumicznej masą mineralno-bitumiczną grubości 5 cm i 1 cm,
- remont cząstkowy dróg o nawierzchni bitumicznej masą mineralno-bitumiczną (dodatkowa za 1 cm),
- wykonanie rowów odwadniających o głębokości średniej około 70 cm, wraz z wywiezieniem urobku na odległość do 15 km,
- wykonanie przepustów drogowych o przekroju ø 60 cm, na ławie betonowej wraz z wykonaniem ścianek czołowych z betonu.
Wartość zamówienia jest mniejsza niż 206 000 euro.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.31.41-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
• Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki ogólne:
a) Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp oraz musi spełniać warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
b) W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunki opisane w ppkt a) musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę.
2. Warunki szczegółowe:
a) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość co najmniej 0,1 mln zł;
b) Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowanego kierownika budowy, tj. posiadającego uprawnienia specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń.
Ww. warunki winny spełniać łącznie wszystkie podmioty składające wspólną ofertę.
Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywać będzie komisja przetargowa oceniając je w następujący sposób: SPEŁNIA lub NIE SPEŁNIA. Ocena będzie dokonywana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawców.
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią oświadczenia zamieszczonego w Rozdziale II SIWZ.
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie
do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5) Aktualne zaświadczenia (1) właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz (2) właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 0,1 mln zł,
7) Informację o osobie, której powierzone zostanie kierowanie budową/robotami (Potencjał kadrowy), zawierającą dane na temat kwalifikacji wskazanej osoby w zakresie kierowania budową/robotami. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych.
8) Informację na temat Podwykonawców (Podwykonawcy), przy udziale których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie. Informacja musi zawierać podpis przedstawiciela Podwykonawcy stanowiący akceptację zgłoszenia jego firmy jako Podwykonawcy oraz zobowiązanie do współpracy z Wykonawcą.
9) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2), 4) i 5), składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2) - 5), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
3. Dokumenty określone w pkt 9) winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę wraz z tłumaczeniem na język polski.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pomiechowek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pomiechówek z siedzibą w Brodach - Parcelach, ul. Szkolna 1a, 05-180 Pomiechówek..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Pomiechówek z siedzibą w Brodach - Parcelach, ul. Szkolna 1a, 05-180 Pomiechówek, pok. nr 8..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Wójt
/-/ Mgr Dariusz Bielecki
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Specyfikacja Techniczna