Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Wyszukiwanie
Główna treœść strony

Zamówienia publiczne

Komunalny Zakład Budżetowy z siedzibą w Brodach Parcelach ul. Słoneczna 51 ogłasza nieograniczony przetarg poniżej 30 000 EURO na wywóz śmieci na telefoniczne zlecenie z pojemników KP-7 oraz pojemnika 1100l wraz z jego dzierżawą zgodnie z warunkami zawartymi w projekcie umowy.

Ogłoszenie zamieszczono: 19.01.2004 r.
Data składania ofert: 10.02.2004 r., godz. 10.00
Data otwarcia ofert: 10.02.2004 r., godz. 10.00
KZB-2/04


FORMULARZ OFERTOWY
W TRYBIE ZAPYTANIA O CENĘ
O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 30 000 EURO




Dane dotyczące oferenta

Nazwa............................................................................................................

Siedziba.........................................................................................................

Nr telefonu/faksu .............................................................................................

nr NIP.............................................................................................................

nr REGON.....................................................................................................

Godziny urzędowania: poniedziałek 8;00-16:00 wtorek - piątek 7;30-15:30

Dane dotyczące zamawiającego

Komunalny Zakład Budżetowy
Brody Parcele ul. Słoneczna 51
05-180 Pomiechówek
Telefon / fax: 785-40-65
Strona WWW:www.pomiechowekpl. www.bip.pomiechowek.pl
Adres email: ..............................

Przedmiot zamówienia:

Wywóz śmieci na telefoniczne zlecenie z pojemników KP- 7 oraz pojemnika 1100l. wraz z jego dzierżawą zgodnie z warunkami zawartymi w projekcie umowy.

Termin wykonania umowy: do 31.12.2004r.

Termin i miejsce składania "Formularza ofertowego": KZB Brody Parcele ul. Słoneczna 51 05-180 Pomiechówek w terminie do 10.02.2004r. godz. 1000.

Zobowiązania oferenta

Zobowiązuję się wykonać wyżej opisany przedmiot zamówienia
za kwotę:
kontener KP-7
cena wywozu kontenera netto..................................................................zł

(słownie: .....................................................................................................)

podatek VAT.............................................................................................zł

cena brutto...............................................................................................zł

(słownie: .....................................................................................................)
pojemnik 1100l
cena dzierżawy pojemnika (miesięcznie) netto.........................................zł

(słownie: .....................................................................................................)
cena dzierżawy pojemnika brutto..............................................................zł

(słownie: .....................................................................................................)
cena wywozu pojemnika netto...................................................................zł

(słownie: .....................................................................................................)

podatek VAT.............................................................................................zł

cena brutto...............................................................................................zł

(słownie: .....................................................................................................)

Oświadczam, że zgodnie z wymogami art. 22 ust. 2 ustawy o zamówieniach publicznych

1. jestem uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi,
2. posiadam uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotowego zamówienia,
3. dysponuję niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania danego zamówienia,
4. znajduję się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
5. nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 19 ustawy o zamówieniach publicznych.

Oświadczam, że przy realizacji zamówienia użyję/nie użyję* nie mniej niż 50% wartości surowców i produktów krajowych.

Zobowiązuję się wykonać oferowany przedmiot zamówienia do dnia: .........................................

Dodatkowe zobowiązania

Na potwierdzenie spełnienia wymagań do oferty załączam:
1 ...........................................................................
2 ...........................................................................
3 ...........................................................................
Zastrzeżenie oferenta:
Zgodnie z art. 25 pkt. 2 ustawy Oferent zastrzega, iż wymienione niżej dokumenty składające się na ofertę nie mogą być ogólnie udostępnione:
1 ...........................................................................
2 ...........................................................................
3 ...........................................................................
Inne informacje oferenta:
1 ...........................................................................
2 ...........................................................................
3 ...........................................................................


_____________________________________
(imię i nazwisko) .
podpis uprawnionego przedstawiciela oferenta

* niepotrzebne skreślić pod rygorem odrzucenia oferty



PROJEKT
UMOWA Nr ...........

W dniu ...................................... r. w Pomiechówku pomiędzy ................................................. z siedzibą w Brodach Parcelach przy ulicy ..............................................................................., reprezentowaną przez :
........................................................................................................... ,
zwanym dalej ZLECENIODAWCĄ , a .......................................... prowadzącym działalność gospodarczą pod nazwą ....................................................... z siedzibą w ................................ , przy ulicy ......................................... wpisaną do ewidencji działalności gospodarczej w
............................................... pod nr ................... zwanym dalej ZLECENIOBIORCĄ
wyłonionym w przetargu nieograniczonym w dniu .................... – została zawarta umowa
o następującej treści:

§ 1.

Zleceniodawca zleca, a Zleceniobiorca przyjmuje do wykonania wywóz nieczystości z nieruchomości Zleceniodawcy określonych w „Warunkach szczegółowych wywozu nieczystości”, stanowiących załącznik do niniejszej umowy.
W warunkach szczegółowych, o których mowa, Strony ustalają rodzaj nieczystości podlegających wywozowi oraz częstotliwość wykonywania usługi.

§ 2.

Zleceniobiorca, o ile Zleceniodawca nie posiada własnych pojemników, zobowiązuje się do odpłatnego wyposażenia nieruchomości w pojemniki poprzez oddanie ich w najem w ilości uzgodnionej pomiędzy stronami w „Warunkach szczegółowych wywozu nieczystości”.

§ 3.

Zleceniodawca zobowiązany jest do:
- gromadzenia odpadów wyłącznie w pojemnikach przy przestrzeganiu zasady kolejnego i całkowitego ich zapełnienia,
- zapewnienia dogodnego dojazdu dla pojazdów do miejsca gromadzenia odpadów do pojemników, umożliwiającego ich swobodne wytoczenie,
- w przypadku okresowego braku dojazdu, zapewnienie zastępczego dojazdu lub wytoczenia pojemników przez Zleceniodawcę do najbliższej drogi dojazdowej.

§ 4.

Strony ustalają wynagrodzenie Zleceniobiorcy za wywóz nieczystości stałych:
- z kontenera KP-7 w wysokości: ............................. wraz z podatkiem VAT
- z pojemnika 1100 l w wysokości: ............................. wraz z podatkiem VAT


§ 5.

Zleceniodawca zobowiązany jest do zapłaty należności za wywóz odpadów stałych terminach miesięcznych po przedłożeniu faktury zamawiającemu.

§ 6.

W sprawach nie unormowanych umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy o zamówieniach publicznych.

§ 7.

Spory wynikłe na tle realizacji umowy, będzie rozstrzygał sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.

§ 8.

Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

§ 9.

Umowę zawarto na czas określony od dnia 01 stycznia 2003 r. do dnia 31 grudnia 2003 r.
Każda ze Stron może rozwiązać umowę z dwumiesięcznym wypowiedzeniem dokonanym na piśmie, listem poleconym, na koniec miesiąca kalendarzowego.

§ 10.

Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla kazdej ze stron.

Załącznik szt.1



ZLECENIODAWCA ZLECENIOBIORCA
Wytworzył:brak danych, data: brak danych r., godz. brak danych
Wprowadził:Nieznany, data: 19.01.2004 r., godz. 11.18
Ostatnia aktualizacja:Nieznany, data: 19.01.2004 r., godz. 11.18
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
19.01.2004 r., godz. 11.18NieznanyDodanie przetargu do BIP.

Strona oglądana: 861 razy.