Główna treść strony
Zamówienia publiczne
Pomiechówek: Zakup i dostawa autobusu w celu dowożenia dzieci i młodzieży do szkół na terenie gminy Pomiechówek
Ogłoszenie zamieszczono: 13.08.2008 r.
Data składania ofert: 21.08.2008 r., godz. 10.00
Data otwarcia ofert: 21.08.2008 r., godz. 10.15
Pomiechówek: Zakup i dostawa autobusu w celu dowożenia dzieci i młodzieży do szkół na terenie gminy Pomiechówek
Numer ogłoszenia: 189117 - 2008; data zamieszczenia: 13.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pomiechówek, Brody Parcele, ul. Szkolna 1A, 05-180 Pomiechówek, woj. mazowieckie, tel. 022 7652724, fax 022 765-27-10.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomiechowek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa autobusu w celu dowożenia dzieci i młodzieży do szkół na terenie gminy Pomiechówek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na zakup i dostawę autobusu w celu dowożenia dzieci i młodzieży do szkół na terenie gminy Pomiechówek.
Samochód będący przedmiotem zamówienia musi spełniać poniższe wymagania techniczne:
- rok produkcji nie starszy niż 1996 r.,
- sprawny technicznie, aktualnie zarejestrowany na terenie Polski,
- min. 40 miejsc siedzących dla pasażerów,
- aktualne badania techniczne i ubezpieczenie OC,
- autobus dopuszczony do ruchu na terenie RP, z kierownicą fabrycznie montowaną po lewej stronie pojazdu,
- tachograf zalegalizowany w Polsce,
- wymagany okres gwarancji na główne podzespoły pojazdu nie krótszy niż 6 m-cy licząc od dnia odbioru
- autobus powinien być dopuszczony do ruchu w Polsce, posiadać aktualne badania techniczne.
Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania przeglądu technicznego pojazdu na wybranej przez siebie uprawnionej stacji diagnostycznej oddalonej od siedziby Dostawcy nie więcej ni 40km.
- autobus ma być posiadać świadectwo homologacji pojazdu.
Przedmiot zamówienia winien być dostępny do oględzin i wykonania jazdy próbnej (do 10 km) na koszt oferenta na terytorium RP od dnia wyznaczonego do składania ofert wstępnych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.10.00-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
• Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp.
b) W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunki opisane w pkt a) musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę.
Ww. warunki. winny spełniać łącznie wszystkie podmioty składające wspólną ofertę.
Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią oświadczenia zamieszczonego w SIWZ.
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego lub równoważne zaświadczenie wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym podmiot ma siedzibę w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5) Aktualne zaświadczenia (1) właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz (2) właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2), 4) i 5) składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
Wykonawca taki zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 3) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6), składa oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp.
Dokumenty określone w pkt 6) winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, za wyjątkiem dokumentu, o którym mowa w pkt 6) lit. b), który powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
7) W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę, dokumenty wymienione w pkt od 1) do 5) i 6) (jeżeli dotyczy) winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 10.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
• 1. Cena - 70
• 2. gwarancja - 20
• 3. rok produkcji - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pomiechówek z siedzibą w Brodach Parcelach, ul. Szkolna 1a, 05-180 Pomiechówek.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Pomiechówek z siedzibą w Brodach Parcelach, ul. Szkolna 1a, 05-180 Pomiechówek, pok. nr 8..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Wytworzył: | brak danych, data: brak danych r., godz. brak danych |
---|
Wprowadził: | Nieznany, data: 14.08.2008 r., godz. 19.52 |
---|
Ostatnia aktualizacja: | Nieznany, data: 14.08.2008 r., godz. 19.52 |
---|
Rejestr zmian:Czas | Administrator | Opis zmiany |
---|
14.08.2008 r., godz. 19.52 | Nieznany | Dodanie przetargu do BIP. |