Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Wyszukiwanie
Główna treœść strony

Zamówienia publiczne

Budowa wodociągu w Pomiechowie w ul. Kościelna, Rybacka, Plażowa, Wodna

Ogłoszenie zamieszczono: 29.08.2008 r.
Data składania ofert: 22.09.2008 r., godz. 10.00
Data otwarcia ofert: 22.09.2008 r., godz. 10.15
Pomiechówek: Budowa wodociągu w Pomiechowie w ul. Kościelna, Rybacka, Plażowa, Wodna, gm. Pomiechówek

Numer ogłoszenia: 203898 - 2008; data zamieszczenia: 29.08.2008

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pomiechówek, Brody Parcele, ul. Szkolna 1A, 05-180 Pomiechówek, woj. mazowieckie, tel. 022 7652724, fax 022 765-27-10.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomiechowek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa wodociągu w Pomiechowie w ul. Kościelna, Rybacka, Plażowa, Wodna, gm. Pomiechówek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie wodociągu w następującym zakresie:
- Wodociąg z rur PE100 SDR17 PN10 Ø110mm o długości 346m,
- Montaż przyłączy z rur PEHD Ø40mm o dł. 10m,
- Trójniki o średnicy nominalnej Ø100mm 5 szt.,
- Zasuwy kompletne ( z obudowa , wydłużka i skrzynka uliczna 6 szt.,
- Przecisk rurą stalową Ø217*8mm 14m,
- Kolana PE100 Ø110mm 4 szt.,
- Opaska z zaworem, wydłużką, obudową i skrzynką uliczną 5szt.,
Budowa wodociągu oprócz wymienionych robót wymaga rozebrania i odbudowy nawierzchni asfaltowej oraz odbudowy drogi o nawierzchni żwirowej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.11.12.00-0.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Warunki ogólne:
a) Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp.
b) W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunki opisane w pkt a) musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę.
2) Warunki szczegółowe:
a) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wysokość sumy gwarancyjnej nie mniejszej niż: 0,1 mln zł.
b) Wykonawca musi mieć do dyspozycji:
- kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane upoważniające do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy i robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych oraz doświadczenie w kierowaniu co najmniej 1 budową lub przebudową sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej
- Kierownika robót drogowych, posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez wyłączenia dróg lub uprawnienia budowlane w specjalności drogowej do kierowania robotami budowlanymi.
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia przez jedną osobę funkcji kierownika budowy i kierownika robót drogowych.
c) Wykonawca musi dysponować w pełni sprawnymi jednostkami sprzętowymi niezbędnymi do należytego wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia.
d) Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (rozpoczął i zakończył) jako generalny wykonawca w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty rodzajowo porównywalne z przedmiotem niniejszego przetargu, tj.: polegające na budowie lub przebudowie co najmniej 1 sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej o wartości brutto wykonanych robót: min. 0,1 mln zł brutto.
Ww. warunki. winny spełniać łącznie wszystkie podmioty składające wspólną ofertę.
Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią oświadczenia zamieszczonego w SIWZ.
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego lub równoważne zaświadczenie wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym podmiot ma siedzibę w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5) Aktualne zaświadczenia (1) właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz (2) właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega
z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wysokość sumy gwarancyjnej nie mniejszej niż 0,1 mln zł;
8) Informację o osobach, którym powierzone zostanie kierowanie budową lub robotami. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji i doświadczenia zawodowego wskazanej osoby w zakresie kierowania budową/robotami.
9) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2), 4) i 5) składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
Wykonawca taki zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 3) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 9), składa oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp.
Dokumenty określone w pkt 9) winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, za wyjatkiem dokumentu, o którym mowa w pkt 9) lit. b), który powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
10) W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę, dokumenty wymienione w pkt od 1) do 5) i 9) (jeżeli dotyczy) winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę; dokumenty wymienione w pkt od 6) do 9) oraz 11) i 12) winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, w stosunku do których niniejsza Instrukcja dla Wykonawców lub umowa regulująca zasady współpracy wymaga potwierdzenia spełnienia warunku.
11) Oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu sprzętem niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia (Potencjał techniczny), na formularzu zgodnym z treścią załącznika do Rozdziału II siwz.
12) Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnym z treścią załącznika do Rozdziału II siwz. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pomiechowek.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pomiechówek z siedzibą w Brodach Parcelach, ul. Szkolna 1a, 05-180 Pomiechówek..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Pomiechówek z siedzibą w Brodach Parcelach, ul. Szkolna 1a, 05-180 Pomiechówek, pok. nr 8..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Wójt
/-/ mgr Dariusz Bielecki

SIWZ

Załącznik Nr 1 - Projekt

Załącznik Nr 2 - Przedmiar robót

Załącznik Nr 3 - Specyfikacja techniczna

Mapki
Wytworzył:brak danych, data: brak danych r., godz. brak danych
Wprowadził:Nieznany, data: 29.08.2008 r., godz. 13.34
Ostatnia aktualizacja:Nieznany, data: 29.08.2008 r., godz. 13.34
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
29.08.2008 r., godz. 13.34NieznanyDodanie przetargu do BIP.

Strona oglądana: 834 razy.