Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Wyszukiwanie
Główna treœść strony

Zamówienia publiczne

Pomiechówek: Termoizolacja i remont budynku OSP w Pomiechówku ul. Kilińskiego 3

Ogłoszenie zamieszczono: 15.10.2008 r.
Data składania ofert: 05.11.2008 r., godz. 10.00
Data otwarcia ofert: 05.11.2008 r., godz. 10.15
Pomiechówek: Termoizolacja i remont budynku OSP w Pomiechówku ul. Kilińskiego 3
Numer ogłoszenia: 268327 - 2008; data zamieszczenia: 15.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pomiechówek , Brody Parcele, ul. Szkolna 1A, 05-180 Pomiechówek, woj. mazowieckie, tel. 022 7652724, fax. 022 765-27-10.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomiechowek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termoizolacja i remont budynku OSP w Pomiechówku ul. Kilińskiego 3.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termoizolacji i remontu budynku OSP w Pomiechówku ul. Kilińskiego 3, w zakresie: - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - docieplenie ścian zewnętrznych, - roboty wykończeniowe..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00-5, 45.26.00.00-7, 45.40.00.00-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 3.500 zł należy wnieść Wadium w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w formie poręczeń i/lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem (zgodnie z art. 45 ust. 7 wyłączona jest płatność gotówką) na konto Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Nowym Dworze Mazowieckim nr 38 8011 0008 0020 0200 0273 0003 a dowód wpłaty lub jego kopię, potwierdzoną przez wykonawcę za zgodność z oryginałem, należy załączyć do oferty. Przed upływem terminu składania ofert wadium musi znaleźć się na koncie Zamawiającego. Wykonawców, którzy nie wniosą wadium wyklucza się z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy, a ich oferty odrzuca się.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunkówzostanie dokonana w systemie: spełnia - nie spełnia..
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) - w oryginale oraz na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów w oryginale lub poświadczonych przez wykonawcę za zgodność z oryginałem ich kserokopii : b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert , d) wykazu wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 roboty odpowiadającej swoim charakterem przedmiotowi zamówienia (termoizolacja budynku), przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik nr 4 do SIWZ) e) Wykonawca musi mieć do dyspozycji: - kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane upoważniające do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy i robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, g) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa art.22 ust. 1 ustawy i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (zał. nr 2do SIWZ), h) szczegółowy kosztorys ofertowy wykonany na podstawie przedmiaru robót (zał. Nr3 ) 8.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w punkcie 8 lit. c, d specyfikacji, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że : a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 8.2. Dokument, o którym mowa w pkt 8.1. lit. b specyfikacji powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.3. Dokument, o którym mowa w pkt 8.1. lit c , d specyfikacji powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8.1. specyfikacji, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8.4. Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy. 8.5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w pkt 8 b, c, g, SIWZ składa każdy z wykonawców, pozostałe dokumenty wykonawcy mogą złożyć wspólnie..

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pomiechowek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pomiechówek z siedzibą w Brodach -Parcelach ul. Szkolna 1a, 05-180 Pomiechówek.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, pok. nr 8.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

WÓJT
/-/ mgr Dariusz Bielecki

SIWZ

Pomiechówek 2008-10-31
ZP.341/20/1/2008

DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na „Termoizolację i remont budynku OSP
w Pomiechówku ul. Kilińskiego 3”

Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (jt. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) dokonuje modyfikacji specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w celu naprawienia nieścisłości pomiędzy treścią ogłoszenia a treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia, poprzez:
1) skreślenia w punkcie 6 siwz słów: „do dnia 19 listopada 2008 r.” i zastąpienia ich słowami: „do dnia 19 grudnia 2008 r.”,
2) skreślenia w punkcie 13. podpunkt 1.1. i w punkcie 3. siwz słów: „4 listopada”
i zastąpienia ich słowami: „5 listopada”

Z-ca Wójta
/-/ Mariusz Łempicki
Wytworzył:brak danych, data: brak danych r., godz. brak danych
Wprowadził:Nieznany, data: 15.10.2008 r., godz. 19.29
Ostatnia aktualizacja:Nieznany, data: 31.10.2008 r., godz. 14.08
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
31.10.2008 r., godz. 14.08NieznanyPomiechówek 2008-10-31 ZP.341/20/1/2008 DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na „Termoizolację i remont budynku OSP w Pomiechówku ul. Kilińskiego 3” Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (jt. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) dokonuje modyfikacji specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w celu naprawienia nieścisłości pomiędzy treścią ogłoszenia a treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia, poprzez: 1) skreślenia w punkcie 6 siwz słów: „do dnia 19 listopada 2008 r.” i zastąpienia ich słowami: „do dnia 19 grudnia 2008 r.”, 2) skreślenia w punkcie 13. podpunkt 1.1. i w punkcie 3. siwz słów: „4 listopada” i zastąpienia ich słowami: „5 listopada” Z-ca Wójta /-/ Mariusz Łempicki
15.10.2008 r., godz. 19.29NieznanyDodanie przetargu do BIP.

Strona oglądana: 973 razy.