Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Wyszukiwanie
Główna treœść strony

Zamówienia publiczne

Rozbudowa, oświetlenia ścieżki rowerowo-pieszej w Brodach-Parcelach na ulicy Serockiej, gmina Pomiechówek

Ogłoszenie zamieszczono: 06.02.2009 r.
Data składania ofert: 27.02.2009 r., godz. 10.00
Data otwarcia ofert: 27.02.2009 r., godz. 10.15
Pomiechówek: Rozbudowa, oświetlenia ścieżki rowerowo-pieszej w Brodach-Parcelach na ulicy Serockiej, gmina Pomiechówek
Numer ogłoszenia: 20670 - 2009; data zamieszczenia: 06.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pomiechówek , Brody Parcele, ul. Szkolna 1A, 05-180 Pomiechówek, woj. mazowieckie, tel. 022 7652724, faks 022 765-27-10.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomiechowek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa, oświetlenia ścieżki rowerowo-pieszej w Brodach-Parcelach na ulicy Serockiej, gmina Pomiechówek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbudowa oświetlenia ścieżki rowerowo-pieszej w Brodach-Parcelach na ulicy Serockiej poprzez wybudowanie linii kablowej oświetlenia ulicznego na długości 814 m oraz ustawienie i montaż 25 słupów oświetleniowych na ul. Serockiej w gminie Pomiechówek.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.14.00-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Warunki ogólne. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunki ogólne musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę. II. Warunki szczegółowe. Wykonawca musi wykazać, że: 1) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. a) Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (rozpoczął i zakończył) jako generalny wykonawca w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty rodzajowo porównywalne z przedmiotem niniejszego zamówienia, tj.: polegające na budowie lub przebudowie linii kablowej oświetlenia ulicznego. b) Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia, tzn.: - Kierownikiem budowy - posiadającym ważne uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz posiadającym następujące doświadczenie: min. 2 lata pracy w branży budowlanej i 1 rok pracy na stanowisku kierownika budowy. 2) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości nie mniejszej niż 100 tys. zł. Warunki szczegółowe muszą spełniać łącznie podmioty występujące wspólnie, tzn. , że przy ocenie spełnienia pozostałych warunków zamawiający weźmie pod uwagę łączny potencjał podmiotów. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia..
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych Wykonawcy winni przedłożyć oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 2 zamieszczonego w Rozdziale II SIWZ. 2) Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Aktualne zaświadczenia (1) właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz (2) właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) Dokumenty stwierdzające, że osoba która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia budowlane i doświadczenie, tj.: - kierownik budowy posiadający ważne uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz mający następujące doświadczenie: min. 2 lata pracy w branży budowlanej i 1 rok pracy na stanowisku kierownika budowy. Wraz z uprawnieniami należy złożyć zaświadczenie o członkostwie w Izbie Inżynierów Budownictwa osoby posiadającej wyżej wymagane uprawnienia. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez tego Wykonawcę, który dysponuje w/w osobą. f) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez tego Wykonawcę, który dysponuje w/w osobami. g) Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt f), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez Wykonawcę dysponującego w/w osobami. h) Wykaz wykonanych robót budowlanych zrealizowanych (rozpoczętych i zakończonych) jako generalny wykonawca w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, rodzajowo i wartościowo porównywalnych z przedmiotem niniejszego zamówienia, tj.: polegających na budowie lub przebudowie linii kablowej oświetlenia ulicznego o wartości minimum 100 tys. zł brutto oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie . W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez tego Wykonawcę, który zrealizował roboty. i) Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie mniejszej niż 100 tys. zł. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez Wykonawcę /ów i zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawcy będą spełniać go łącznie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pomiechowek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD GMINY POMIECHÓWEK, 05-180 POMIECHÓWEK, BRODY-PARCELE, UL. SZKOLNA 1A.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2009 godzina 10:00, miejsce: URZĄD GMINY POMIECHÓWEK, 05-180 POMIECHÓWEK, BRODY-PARCELE, UL. SZKOLNA 1A, pok. nr 8..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
WÓJT GMINY
/-/ Dariusz Bielecki


Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Specyfikacja Techniczna

Kosztorys

Projekt

Pomiechówek 2009-02-13
ZP.341/2/1/2008

DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na „Rozbudowa oświetlenia ścieżki rowerowo-pieszej w Brodach-Parcelach na ul. Serockiej w gminie Pomiechówek”


INFORMACJA O ZŁOŻONYM PROTEŚCIE I WEZWANIE DO PRZYSTĄPIENIA
DO POSTĘPOWANIA PROTESTACYJNEGO

Na podstawie art. 181 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (jt. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z póź. zm.) informujemy Wykonawców, że w dniu 11 lutego br. wpłynął do Zamawiającego protest na zapisy specyfikacji istotnych warunków zamówienia, którego kopia stanowi załącznik do niniejszego pisma.
Zamawiający niniejszym wzywa Wykonawców do wzięcia udziału w postępowaniu toczącym się w wyniku wniesienia protestu.
Uczestnikami postępowania toczącego się w wyniku wniesienia protestu stają się Wykonawcy, którzy mają interes prawny w tym, aby protest został rozstrzygnięty na korzyść jednej ze stron, i którzy przystąpili do postępowania w terminie 3 dni od dnia otrzymania wezwania do przystąpienia do postępowania.
Z up. Wójta
/-/ Mariusz Łempicki
Zastępca Wójta

W załączeniu:
- kopia protestu

PROTEST

oddalenie protestu
Wytworzył:brak danych, data: brak danych r., godz. brak danych
Wprowadził:Nieznany, data: 06.02.2009 r., godz. 18.38
Ostatnia aktualizacja:Nieznany, data: 06.02.2009 r., godz. 18.38
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
06.02.2009 r., godz. 18.38NieznanyDodanie przetargu do BIP.

Strona oglądana: 752 razy.