Pomiechówek: Profilowanie i remonty cząstkowe dróg będących w zarządzie gminy Pomiechówek
Numer ogłoszenia: 27118 - 2009; data zamieszczenia: 13.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pomiechówek , Brody Parcele, ul. Szkolna 1A, 05-180 Pomiechówek, woj. mazowieckie, tel. 022 7652724, faks 022 765-27-10.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomiechowek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Profilowanie i remonty cząstkowe dróg będących w zarządzie gminy Pomiechówek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie profilowania i remontów cząstkowych dróg obejmujących drogi o nawierzchni nieutwardzonej gruntowej, gruntowej ulepszonej, nawierzchni żwirowej, nawierzchni twardej nieulepszonej, nawierzchni brukowej, i nawierzchni z masy bitumicznej, będących w zarządzie gminy Pomiechówek. Długość dróg - 100 km, o nawierzchni twardej 38 km, w tym ulepszonej 13 km..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.31.41-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Warunki ogólne. 1) Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. oraz musi spełniać warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. II. Warunki szczegółowe: 1) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wysokość sumy gwarancyjnej nie mniejszej niż 0,3 mln zł, Jeżeli polisa ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, złożona w dokumentach ofertowych, traci ważność przed zakończeniem umowy na wykonanie zamówienia, Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany jest przedłużyć ubezpieczenie OC przed podpisaniem umowy, zachowując ciągłość ubezpieczenia przez okres dłuższy o co najmniej 1 miesiąc od umownego terminu wykonania przedmiotu zamówienia i przedstawić odpis (kopię) polisy Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia do wglądu oryginału takiej polisy i do przekazania Zamawiającemu kopii polisy potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez uprawnione osoby; 2) Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowaną osobę w celu obsadzenia podanego w tabeli stanowiska, tj. kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia..
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych Wykonawcy winni przedłożyć: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualne zaświadczenia (1) właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz (2) właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. II. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 1) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 0,3 mln zł, 2) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, przy czym co najmniej jedna osoba musi być wskazana jako kierownik budowy i musi posiadać kwalifikacje w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz dokument potwierdzający przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa). 3) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 2), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 4) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt I ppkt 2), 4) i 5), składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt I. ppkt 2) - 5), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pomiechowek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pomiechówek, Brody-Parcele, 05-180 Pomiechówek, ul. Szkolna 1a.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Pomiechówek, Brody-Parcele, 05-180 Pomiechówek, ul. Szkolna 1a, pok. nr 8.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Wójt
/-/ Mgr Dariusz Bielecki
SIWZ
Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych