Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Wyszukiwanie
Główna treœść strony

Zamówienia publiczne

Komunalny Zakład Budżetowy z siedzibą w Brodach Parcelach ul. Słoneczna 51 ogłasza nieograniczony przetarg na konserwację oświetlenia drogowego w Gminie Pomiechówek w okresie od 01.03.2004r. do 31.12.2004r.

Ogłoszenie zamieszczono: 20.01.2004 r.
Data składania ofert: 19.02.2004 r., godz. 10.00
Data otwarcia ofert: 19.02.2004 r., godz. 10.00
KZB-4/04



Komunalny Zakład Budżetowy
Brody Parcele ul. Słoneczna 51
05-180 Pomiechówek
785-42-90
Adres e-mail: www.pomiechowek@wp.pl




OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA


konserwację oświetlenia drogowego w Gminie Pomiechówek w okresie od 01.03.2004r. do 31.12.2004r.



Wymagany

termin wykonania zamówienia:
2004-12-31

Specyfikację istotnych warunków zamówienia
w cenie 0,00 zł

można odebrać w:
Komunalny Zakład Budżetowy Brody Parcele ul. Słoneczna 51 w pokoju nr numer pokoju

w godzinach 8:00-15:00

Oferty należy składać do dnia 2004-02-19 do godz. 10:00 w:

Komunalny Zakład Budżetowy
Brody Parcele ul. Słoneczna 51
05-180 Pomiechówek

Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 2004-02-19 o godz. 10:00 w:

Komunalny Zakład Budżetowy
Brody Parcele ul. Sloneczna 51
05-180 Pomiechówek


Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia jest spełnienie warunków z art. 22 ust. 2 ustawy o zamówieniach publicznych:

a) posiadanie uprawnień do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi,
b) posiadanie uprawnień niezbędnych do wykonania prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
c) dysponowanie niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania danego zamówienia,
d) znajdowanie się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
e) niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 19 ustawy o zamówieniach publicznych.

Kryteria:
cena - 100% - sposób oceniania ofert: minimalizacja

Postępowanie prowadzone będzie z zastosowaniem obowiązkowych preferencji krajowych.


KZB-4/04

SPECYFIKACJA
ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 30 000 EURO NA:


Konserwację oświetlenia drogowego w 2004r. w Gminie Pomiechówek

1. Zamawiający

Komunalny Zakład Budżetowy
Brody Parcele ul. Słoneczna 51
05-180 Pomiechówek
785-45-60
Strona www: www.pomiechowekpl. www.bip.pomiechowek.pl
Adres e-mail: ..............................
Godziny urzędowania: poniedziałek 8;00-16:00 wtorek - piątek 7;30-15:30

2. Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:

Konserwację oświetlenia drogowego w 2004r. w Gminie Pomiechówek

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Wymagania stawiane Dostawcy/Wykonawcy

Informacja w zakresie wykonania zamówienia przez podwykonawców

3. Opis przygotowania oferty

Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym. Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymaganiami ustawowymi. Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Oferenta należy dołączyć właściwe pełnomocnictwo lub upoważnienie. W przypadku kiedy ofertę składa kilka podmiotów wspólnie, oferta i wszystkie załączniki muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania każdego z podmiotów. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę. Cena oferty musi być podana cyfrowo
i słownie z wyodrębnieniem podatku VAT. Każdy oferent może złożyć w niniejszym przetargu tylko jedną ofertę.
Kilka podmiotów może złożyć ofertę wspólną, w tym przypadku podmioty te ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania. Ofertę składa się w jednym egzemplarzu.

Inne wymagania dotyczące przygotowania oferty

Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu w:

Komunalny Zakład Budżetowy
Brody Parcele ul. Słoneczna 51
05-180 Pomiechówek

Opakowanie zawierające ofertę powinno być zaadresowane do zamawiającego na adres:

Komunalny Zakład Budżetowy
Brody Parcele ul. Słoneczna 51
05-180 Pomiechówek

oraz oznakowane następująco: KZB-4/04

i opatrzone nazwą, i dokładnym adresem oferenta.

szczególny opis sposobu opakowania oferty

4. Warunki wymagane od oferentów ubiegających się o zamówienie

O zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki:

a) posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi,
b) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
c) dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania danego zamówienia,
d) znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 19 ustawy o zamówieniach publicznych

"A" Dokumenty bezwzględnie wymagane
- wypełniony i podpisany formularz ofertowy
- wypełniony druk „kalkulacja kosztów”
- inne dokumenty wymagane bezwzględnie

Inne dokumenty:
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

- zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że dostawca lub wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 6 tygodni przed upływem terminu składania ofert

"B" Dokumenty dodatkowe
dokumenty dodatkowe

"C" Dokumenty bezwzględnie wymagane, gdy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę

Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie.

W przypadku kiedy kilka podmiotów składa ofertę wspólnie, do oferty należy załączyć następujące dokumenty, wystawione indywidualnie na każdy z podmiotów:

Dokumenty wymagane

"D" Dokumenty dodatkowe w przypadku składania oferty wspólnej

Brak

Dokumenty wyszczególnione w części “A”, “B”, “C”, “D” mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem “za zgodność z oryginałem".

"E" Postanowienia dodatkowe:

Jeżeli dostawca lub wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania zagranicą, zamiast dokumentów składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:
a) jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym,
b) nie wszczęto wobec niego postępowania upadłościowego ani nie ogłoszono jego upadłości
Jeżeli w kraju, w którym dostawca lub wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym dostawca wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Dokumenty te są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego.

Informacje dot. walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia

5. Termin realizacji zamówienia

Wymagany termin wykonania zamówienia:
2004-12-31

6. Warunki umowy

Regulamin stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji.

7. Opis sposobu obliczenia ceny

minimalizacja - im niższa cena tym większa ilość punktów

8. Kryteria oceny oferty

Wybór oferty dokonany zostanie, na podstawie poniższych kryteriów (nazwa kryterium, waga, sposób punktowania):

-----------------------------------------------------------------------------
| Nazwa kryterium |Waga |Sposób punktowania |
-----------------------------------------------------------------------------
|Cena |100 |minimalizacja |
-----------------------------------------------------------------------------

Postępowanie będzie prowadzone bez zastosowania obowiązkowego zakresu preferencji krajowych.

9. Termin i miejsce składania ofert

Oferty należy składać do dnia 2004-02-19 do godz. 10:00 w:

Komunalny Zakład Budżetowy
Brody Parcele ul. Słoneczna 51
05-180 Pomiechówek

Oferty złożone po terminie będą zwrócone oferentom bez otwierania.

10. Wadium

Oferent nie wnosi wadium


11. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy

Zamawiający nie przewiduje wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.


12. Termin związania ofertą

Oferenci pozostają związani ofertą przez okres 45 dni od upływu terminu do składania ofert, tj. do dnia 2004-04-20.

13. Tryb udzielania wyjaśnień

Każdy oferent ma prawo zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Pytania oferentów muszą być formułowane na piśmie na adres adres, KZB Brody Parcele ul. Słoneczna 51 05-180 Pomiechówek tel. 785-42-90

Zamawiający udzieli niezwłocznie odpowiedzi wszystkim dostawcom lub wykonawcom, którzy pobrali specyfikację istotnych warunków zamówienia, chyba że pytanie wpłynęło do zamawiającego na 6 dni przed upływem terminu składania ofert.

Osobą ze strony zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z oferentami jest: Janusz Zajączkowski
Zamawiający nie przewiduje zorganizowania zebrania dostawców/wykonawców.


14. Otwarcie ofert

Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 2004-02-19 o godz. 10:00 w:

Komunalny Zakład Budżetowy
Brody Parcele ul. Słoneczna 51
05-180 Pomiechówek
w pokoju numer pokoju

Otwarcie ofert jest jawne. Po otwarciu ofert zamawiający podaje nazwę i siedzibę oferenta, którego oferta jest otwierana, cenę , a także zawarte w ofercie : termin wykonania zamówienia, okres gwarancji, warunki płatności.
Następnie odbędzie się ocena ofert.

Informacje dodatkowe

15. Protesty, odwołania i skargi

Stosownie do treści art. 15 ust. 1 ustawy o zamówieniach publicznych, przepisów o protestach i odwołaniach nie stosuje się.

16. Tryb ogłoszenia wyników przetargu

a) Zamawiający podpisze umowę z oferentem, który przedłoży, ofertę najkorzystniejszą z punktu widzenia kryteriów przyjętych w specyfikacji.
b) Wyniki postępowania zostaną ogłoszone w siedzibie zamawiającego. Niezależnie od ogłoszenia wyników o wyborze oferty zostaną powiadomieni pisemnie wszyscy uczestnicy postępowania.
c) Wybrany oferent zostanie poinformowany pisemnie o terminie i miejscu podpisania umowy.

17. Postanowienia końcowe

Postanowienia końcowe

Ujawnianie uczestnikom postępowania treści protokołu, ofert oraz wszelkich informacji zawartych w składanych oświadczeniach i zaświadczeniach w trakcie prowadzonego postępowania za wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez uczestników postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w tym informacji stanowiących tajemnicę handlową w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji odbywać się będzie wg. poniższych zasad:

- zamawiający umożliwi kopiowanie udostępnianych dokumentów i informacji odpłatnie 1,00 zł za 1 stronę),
- udostępnienie może mieć miejsce wyłącznie w siedzibie zamawiającego oraz w czasie godzin jego pracy - urzędowania.
W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy ustawy o zamówieniach publicznych oraz kodeksu postępowania administracyjnego.

Załączniki:

1. formularz ofertowy
2. projekt umowy
3. kalkulacja kosztów

....................................................
miejscowość data
______________________________________ podpis osoby uprawnionej .


KALKULACJA KOSZTÓW

do zamówienia na konserwację oświetlenia drogowego w
gminie Pomiechówek na 2004r.


1. miesięczny koszt eksploatacji oświetlenia
Gdzie:
K1 – miesięczny koszt
C – koszt eksploatacji 1 punktu świetlnego (koszt materiałów eksploatacyjnych, sprzętu, robocizny, itp.)


2. roczny koszt eksploatacji oświetlenia
Gdzie:
K2 –koszt eksploatacji oświetlenia drogowego przez okres 10 miesięcy


K2 – ............................................................................ zł.
VAT – ........................................................................... zł.

Ogółem: ......................................................................... zł.

słownie : .............................................................................................................................................................................

........................................................................................................................................................................ zł.

..................................................
podpis osoby upoważnionej

UMOWA Nr .........................

zawarta w dniu .................... w Pomiechówku, pomiędzy ........................ z siedzibą w ........................, zwaną w treści umowy „Zamawiającym”, w imieniu i na rzecz której działa:
1. ............ - .................
a
............... prowadzącym działalność gospodarczą pod nazwą ...................... z siedzibą w ......................... gm. Pomiechówek, wpisaną do ewidencji działalności gospodarczej w ............................., zwanym w treści umowy „Wykonawcą”
o następującej treści:

§ 1.

1. Niniejsza umowa zostaje zawarta na podstawie przetargu z dnia ............... dot. wyboru konserwatora w 2004r. oświetlenia ulicznego w gminie Pomiechówek – w zakresie zawartym w SIWZ (1245 punktów świetlnych).
2. Przyjmujący Zamówienie zobowiązuje się do wykonania na rzecz Zamawiającego robót uwzględnionych w specyfikacji przetargowej

§ 2.

Wysokość wynagrodzenia przysługująca Przyjmującemu Zamówienie za wykonanie przedmiotu umowy wynosi w skali roku ...................... zł a miesięcznie 1/12 wynagrodzenia rocznego tj. .....................zł. (słownie: .............................) wraz z podatkiem VAT.
1. Za wykonanie przedmiotu umowy strony ustalają następujące zasady rozliczeń:
a) zapłata będzie realizowana fakturami w terminie do 14 każdego miesiąca za miesiąc poprzedni.
b) nowe zamontowane punkty świetlne będą brane do rozliczenia z początkiem następnego miesiąca.
3. Faktury wystawione przez Przyjmującego Zamówienie płatne będą w formie przelewu na rachunek nr ............................................................................................................................................................ w terminie 14 dni od daty złożenia faktury.

§ 3.

Do obowiązków Przyjmującego Zamówienie należy:
1. Zabezpieczenie w całości materiałów na potrzeby konserwacji a także niezbędnego sprzętu i urządzeń.
2. Utrzymanie obiektów konserwowanych w należytym stanie technicznym.
3. Regulacja wyłączników czasowych oświetlenia drogowego z częstotliwością dostosowaną do potrzeb.
4. Kontrola liczników i spisanie zużycia energii na poszczególnych licznikach raz na kwartał lub na życzenie Zamawiającego.
5. Współpraca z Zamawiającym w zakresie funkcjonowanie oświetlenia w zależności od rozwiązań konstrukcyjnych obiektu konserwowanego.

§ 4.

1. Przyjmujący Zamówienie zobowiązuje się do usunięcia awarii oświetlenia ulicznego w terminie 24 godz. od chwili zgłoszenia.
2. Przyjmujący Zamówienie dokona wymiany żarówek oraz innych napraw wymagających sprzętu samochodowego w jak najszybszym terminie jednak nie później niż do siódmego dnia od chwili zgłoszenia.

§ 5.

1. Przyjmujący Zamówienie przejmuje na siebie całkowitą odpowiedzialność za bezpieczeństwo pracy brygad konserwacyjnych sieci oświetleniowej.
2. W przypadku ewentualnego uszkodzenia urządzeń energetycznych przy pracach konserwacyjnych Przyjmujący Zamówienie zobowiązuje się do usunięcia zaistniałych uszkodzeń własnym sumptem i staraniem.
§ 6.

1. Przyjmujący Zamówienie zapłaci Zamawiającemu karę umowną za odstąpienie od umowy przez Zamawiającego z przyczyn, za które ponosi odpowiedzialność Przyjmujący Zamówienie - w wysokości 5 % wynagrodzenia umownego za przedmiot umowy,
2. Zamawiający zapłaci Przyjmującemu Zamówienia karę umowną za odstąpienie od umowy przez Przyjmującego Zamówienie z przyczyn, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający w wysokości 5% wynagrodzenia umownego,

§ 7.

1. Umowa zostaje zawarta na czas określony od ................ do .................
2. Każda ze stron może wypowiedzieć umowę z jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia.

§ 8.

Roboty nie objęte zamówieniem oraz roboty dodatkowe i zamienne mogą być wykonane na podstawie nowej umowy.


§ 9.

W sprawach nie uregulowanych postanowieniami umowy zastosowanie mieć będą przepisy Kodeksu Cywilnego oraz przepisy ustawy z dnia 10.06.1994r. o Zamówieniach Publicznych (Dz.U. Nr 76,poz.344 z późniejszymi zmianami).

§ 10.

Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności.

§ 11.

Wszystkie ewentualne spory, jakie mogą powstać na tle wykonania przedmiotu umowy, strony poddają rozstrzygnięciu sądów powszechnych właściwych dla siedziby Zamawiającego.

§ 12.

Umowa została sporządzona w 2 jednobrzmiących egzemplarzach, z czego 1 egzemplarz dla Zamawiającego oraz 1 dla Wykonawcy.




Zamawiający Wykonawca
Wytworzył:brak danych, data: brak danych r., godz. brak danych
Wprowadził:Nieznany, data: 20.01.2004 r., godz. 14.39
Ostatnia aktualizacja:Nieznany, data: 20.01.2004 r., godz. 14.39
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
20.01.2004 r., godz. 14.39NieznanyDodanie przetargu do BIP.

Strona oglądana: 1033 razy.