Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Wyszukiwanie
Główna treœść strony

Zamówienia publiczne

Pomiechówek: Przebudowa drogi powiatowej nr 2408W we wsi Wólka Kikolska, gmina Pomiechówek

Ogłoszenie zamieszczono: 25.09.2009 r.
Data składania ofert: 16.10.2009 r., godz. 10.00
Data otwarcia ofert: 16.10.2009 r., godz. 10.15
Pomiechówek: Przebudowa drogi powiatowej nr 2408W we wsi Wólka Kikolska, gmina Pomiechówek
Numer ogłoszenia: 333624 - 2009; data zamieszczenia: 25.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pomiechówek , Brody Parcele, ul. Szkolna 1A, 05-180 Pomiechówek, woj. mazowieckie, tel. 022 7652724, faks 022 765-27-10.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomiechowek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 2408W we wsi Wólka Kikolska, gmina Pomiechówek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 2408W, tj. odcinek o długości 855 mb. Zamówienie obejmuje: roboty przygotowawcze, w tym: - pomiarowe, frezowanie nawierzchni bitumicznej, remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej, - roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych (karczowanie drzew i krzewów), - roboty ziemne (usuwanie ziemi za pomocą spycharek, ścięcie poboczy, uzupełnienie poboczy pospółką, formowanie i zagęszczanie nasypów spycharkami), - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego i wyrównanie nawierzchni betonem asfaltowym), - wykonanie nawierzchni jezdni (czyszczenie mechaniczne, skropienie emulsją asfaltową i wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał niżej określone warunki ogólne i szczegółowe: 1) Warunki ogólne. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunki ogólne opisane w pkt 8 ppkt 1) musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę. 2) Warunki szczegółowe. Wykonawca musi wykazać, że: 1) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. a) Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (rozpoczął i zakończył) jako generalny wykonawca w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę rodzajowo i wartościowo porównywalną z przedmiotem niniejszego zamówienia, tj.: polegającą na budowie lub przebudowie co najmniej jednej drogi lub ulicy o nawierzchni asfaltowej, mineralno-asfaltowej lub bitumicznej o wartości całego zadania min. 0,4 mln zł brutto. b) Wykonawca musi dysponować osobą zdolną do wykonania przedmiotowego zamówienia, tzn. kierownika budowy posiadającego ważne uprawnienia budowlane w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz posiadającego doświadczenie zawodowe min. 2 lat pracy w branży budowlanej. W/w osoba musi należeć do Izby Inżynierów Budownictwa. 2) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości nie mniejszej niż 0,4 mln zł. Warunki szczegółowe muszą spełniać łącznie podmioty występujące wspólnie, tzn., że przy ocenie spełnienia pozostałych warunków zamawiający weźmie pod uwagę łączny potencjał podmiotów. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych Wykonawcy winni przedłożyć oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2) Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Aktualne zaświadczenia (1) właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz (2) właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) Dokumenty stwierdzające, że osoba która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia budowlane i doświadczenie, tj.: kierownik budowy posiadający ważne uprawnienia budowlane w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz posiadający doświadczenie zawodowe min. 2 lat pracy w branży budowlanej. Wraz z uprawnieniami należy złożyć zaświadczenie o członkostwie w Izbie Inżynierów Budownictwa osoby posiadającej wyżej wymagane uprawnienia. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez tego Wykonawcę, który dysponuje w/w osobą. f) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez tego Wykonawcę, który dysponuje w/w osobami. g) Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt f), Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez Wykonawcę dysponującego w/w osobami. h) Wykaz wykonanych robót budowlanych zrealizowanych (rozpoczętych i zakończonych) jako generalny wykonawca w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, rodzajowo i wartościowo porównywalnych z przedmiotem niniejszego zamówienia, tj.: co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na budowie lub przebudowie drogi lub ulicy o nawierzchni asfaltowej, mineralno-asfaltowej lub bitumicznej o wartości min. zadania 0,4 mln zł brutto oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez tego Wykonawcę, który zrealizował roboty. i) Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie mniejszej niż 0,4 mln zł. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez Wykonawc-ę/ów i zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawcy będą spełniać go łącznie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pomiechowek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pomiechówek, Brody-Parcele ul. Szkolna 1a, 05-180 Pomiechówek.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Pomiechówek, pok. nr 8, Brody-Parcele ul. Szkolna 1a, 05-180 Pomiechówek.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

WÓJT
/-/ mgr Dariusz Bielecki


SIWZ

ZAL. 1 - KOSZTORYS OFERTOWY

ZAL. 2 - KOSZTORYS OFERTOWY

Specyfikacje techniczne wykonania
i odbioru robót
Wytworzył:brak danych, data: brak danych r., godz. brak danych
Wprowadził:Nieznany, data: 25.09.2009 r., godz. 15.07
Ostatnia aktualizacja:Nieznany, data: 25.09.2009 r., godz. 15.07
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
25.09.2009 r., godz. 15.07NieznanyDodanie przetargu do BIP.

Strona oglądana: 894 razy.