Pomiechówek: Dowóz uczniów z obwodu gminy Pomiechówek do Publicznego Przedszkola nr 2 oraz Zespołu Szkół Nr 3 w Nowym Dworze Mazowieckim
Numer ogłoszenia: 236365 - 2009; data zamieszczenia: 08.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pomiechówek , Brody Parcele, ul. Szkolna 1A, 05-180 Pomiechówek, woj. mazowieckie, tel. 022 7652724, faks 022 765-27-10.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomiechowek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów z obwodu gminy Pomiechówek do Publicznego Przedszkola nr 2 oraz Zespołu Szkół Nr 3 w Nowym Dworze Mazowieckim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz uczniów z obwodu gminy Pomiechówek do Publicznego Przedszkola Nr 2 oraz Zespołu Szkół Nr 3 w Nowym Dworze Mazowieckim na trasach (w obydwie strony powrotem): 1) Nowy Modlin /POM/ - Modlin Stary, 2) Nowy Modlin /wieś/ - Modlin Stary, 3) Nowy Modlin /wieś/ - Modlin Stary, 4) Kosewo - Modlin Stary, 5) Cegielnia Kosewo - Modlin Stary, 6) Wymysły - Modlin Stary Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania przewozów uczniów w dniu nauki szkolnej, w godzinach: 7:00 - 17:00 w taki sposób, aby uczniowie zdążyli dotrzeć na miejsce co najmniej na 10 minut przed rozpoczęciem lekcji. Wykonawca obowiązany jest do ubezpieczenia NW przewożonych osób. Liczba przewożonych dzieci: około 150 plus opiekun. Przejazd opiekuna oraz ubezpieczenie osób przewożonych powinno być wliczone w cenę usługi za 1 km.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki ogólne: 1.1 Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę ww. warunki musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę. 1.2. Wykonawca musi posiadać licencję na przewóz osób 2. Warunki szczegółowe: 2.1. Potencjał kadrowy: - Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby, tj. kierowcę/kierowców posiadającego prawo jazdy kategorii D 3. Potencjał techniczny. - Wykonawca musi posiadać w pełni sprawne jednostki sprzętowe niezbędne do należytego wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia, tj. min 1 autokar z min. 40 miejscami siedzącymi dla pasażerów.
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1.1 Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 1 zamieszczonego w Rozdziale II SIWZ. 1.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Licencję na przewóz osób, wystawioną na Wykonawcę. 1.4. Wykaz posiadanych pojazdów, którymi Wykonawca będzie wykonywał zamówienie, 1.5. Wykaz osób, przy pomocy których Wykonawca będzie wykonywał zamówienie, wraz z kopiami praw jazdy kat. D. 1.6. Informację na temat Podwykonawców (Podwykonawcy), przy udziale których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 6 do Rozdziału II. Informacja musi zawierać podpis przedstawiciela Podwykonawcy stanowiący akceptację zgłoszenia jego firmy jako Podwykonawcy oraz zobowiązanie do współpracy z Wykonawcą. Ww. dokumenty składane są w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 1.7. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. Gdy do oferty dołączona zostanie kopia pełnomocnictwa, to musi być ona poświadczona za zgodność z oryginałem przez wystawcę pełnomocnictwa lub notariusza.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pomiechowek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pomiechówek z siedzibą w Brodach - Parcelach ul. Szkolna 1a, 05-180 Pomiechówek.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Pomiechówek z siedzibą w Brodach - Parcelach ul. Szkolna 1a, 05-180 Pomiechówek, pok. nr 8.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
WÓJT
/-/ mgr Dariusz Bielecki
SIWZ
INFORMACJA O MODYFIKACJI SIWZ