;Pomiechówek: Sukcesywna dostawa paliw w 2010 roku do pojazdów i urządzeń technicznych
Numer ogłoszenia: 240157 - 2009; data zamieszczenia: 10.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pomiechówek , Brody Parcele, ul. Szkolna 1A, 05-180 Pomiechówek, woj. mazowieckie, tel. 022 7652724, faks 022 765-27-10.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomiechowek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa paliw w 2010 roku do pojazdów i urządzeń technicznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I zamówienia: dostawa oleju napędowego w ilości około 37,5 tys. litrów (6 pojazdów oraz tankowanie do pojemników), z możliwością realizacji dostawy na co najmniej jednej stacji paliw znajdującej się nie dalej niż 15 km od siedziby Zamawiającego; stacja ta powinna być czynna codziennie, w godzinach min. 7:00 - 22:00. Część II zamówienia: dostawa etyliny 98 w ilości około 2,6 tys. litrów (1 pojazd) oraz etyliny 95 w ilości około 750 litrów (1 pojazd oraz tankowanie do pojemników), z możliwością realizacji dostawy na terenie województwa mazowieckiego w min. 5 stacjach paliw z czego co najmniej jedna znajdować się musi na terenie Warszawy i minimum 5 stacjach na terenie Polski (poza województwem mazowieckim) oraz w co najmniej jednej stacji paliw znajdującej się nie dalej niż 15 km od siedziby Zamawiającego; stacje powinny być czynne codziennie w godzinach minimum 7:00 - 22:00.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00-4, 09.13.41.00-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ustawy Pzp, tzn.: 1) posiadający uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami, zgodnie z art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10.04. 1997 r. Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2006 r., Nr 89, poz. 625 z póź. zm.), 2) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz ci, którzy dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności dysponujący: - dla części I zamówienia: co najmniej 1 stacją paliw, otwartą codziennie w godzinach co najmniej 7:00 - 22:00, zlokalizowaną w odległości nie większej niż 15 km od siedziby Zamawiającego, posiadającą w ciągłej sprzedaży olej napędowy, - dla II części zamówienia: co najmniej 5 stacjami paliw na terenie województwa mazowieckiego (przy czym co najmniej jedna musi znajdować się na terenie Warszawy), jak również min. 5 stacjami na terenie kraju (poza województwem mazowieckim) oraz minimum 1 stacją paliw, zlokalizowaną w odległości nie większej niż 15 km od siedziby Zamawiającego; stacje te muszą posiadać w ciągłej sprzedaży etylinę 98 i 95 i być czynne codziennie w godzinach co najmniej 7:00 - 22:00. 3) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegający wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunki opisane w pkt 3) i 4) musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę, zaś warunek opisany w pkt 1) i 2) co najmniej jeden z Wykonawców..
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp, na formularzu zgodnym z treścią oświadczenia zamieszczonego w Rozdziale II SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji i obrotu paliwami i energią zgodnie z obowiązującą ustawą - Prawo energetyczne, 4) wykaz stacji paliw, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca odpowiadających lokalizacją i asortymentem warunkom określonym w pkt 6.1.2. SIWZ, 5) oświadczenie o uruchomieniu stacji paliw najpóźniej w dniu podpisania umowy dotyczącej niniejszego zamówienia - w przypadku Wykonawcy, który nie dysponuje stacją paliw spełniającą warunki określone w pkt 6.1.2. SIWZ, na dzień składania oferty, 6) oświadczenie dotyczące jakości oferowanego paliwa (według załącznika Nr 4 do niniejszej SIWZ), 7) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2), składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pomiechowek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pomiechówek z siedzibą w Brodach-Parcelach, ul. Szkolna 1a, 05-180 Pomiechówek.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Pomiechówek z siedzibą w Brodach-Parcelach, ul. Szkolna 1a, 05-180 Pomiechówek, pok. nr 8.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
WÓJT
/-/ mgr Dariusz Bielecki
SIWZ
INFORMACJA O MODYFIKACJI SIWZ 1
INFORMACJA O MODYFIKACJI SIWZ 2