Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Wyszukiwanie
Główna treœść strony

Zamówienia publiczne

Budowa miejsc zabaw w Kosewie i Szczypiornie realizowana w ramach projektu Bezpieczne dzieci - budowa miejsc zabaw we wsiach Kosewo i Szczypiorno w gminie Pomiechówek

Ogłoszenie zamieszczono: 01.07.2011 r.
Data składania ofert: 18.07.2011 r., godz. 10.00
Data otwarcia ofert: 18.07.2011 r., godz. 10.15
Pomiechówek: Budowa miejsc zabaw w Kosewie i Szczypiornie realizowana w ramach projektu Bezpieczne dzieci - budowa miejsc zabaw we wsiach Kosewo i Szczypiorno w gminie Pomiechówek
Numer ogłoszenia: 181302 - 2011; data zamieszczenia: 01.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pomiechówek , Brody Parcele, ul. Szkolna 1A, 05-180 Pomiechówek, woj. mazowieckie, tel. 022 7652724, faks 022 765-27-10.
 Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomiechowek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa miejsc zabaw w Kosewie i Szczypiornie realizowana w ramach projektu Bezpieczne dzieci - budowa miejsc zabaw we wsiach Kosewo i Szczypiorno w gminie Pomiechówek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1) Część I - budowa miejsca zabaw w Kosewie; w zakres prac wchodzą w szczególności: roboty ziemne, niwelacja terenu w tym wycinka i karczowanie samosiewów, siew trawy z uprzednim przygotowaniem podłoża, ułożenie chodników, wykonanie ogrodzenia z furtką, wykonanie powierzchni bezpiecznego upadku, dostawa i montaż urządzeń zabawowych, ławek parkowych, koszy na śmieci oraz tablicy z regulaminem. 2) Część II - Budowa miejsca zabaw w Szczypiornie: w zakres prac wchodzą w szczególności: roboty ziemne, ułożenie chodników, wykonanie ogrodzenia z furtką, wykonanie powierzchni bezpiecznego upadku, dostawa i montaż urządzeń zabawowych, ławek parkowych, koszy na śmieci, stojaków na rowery oraz tablicy z regulaminem.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
 Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
 Zamawiający zastrzega sobie prawo udzielenia Wykonawcy zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, na zasadzie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy, w przypadku wystąpienia potrzeby wykonania zamówień uzupełniających oraz posiadania przez Zamawiającego środków na ich realizację
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9, 45.11.12.00-9, 45.11.27.00-2, 34.92.82.00-0, 45.23.32.22-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 1) część I: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych), 2) część II: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w Banku Spółdzielczym w Nowym Dworze Mazowieckim O/Pomiechówek nr konta 38 8011 0008 0020 0200 0273 0003, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). Wadium wniesione w formach, o których mowa w ppkt od b) do e) należy złożyć najpóźniej w dniu 18 lipca 2011 r. do godz. 9:45 u Skarbnika Gminy w siedzibie Zamawiającego, pok. 4, po wcześniejszym umówieniu się telefonicznym (tel. 765-27-14). Kopię dowodu wniesienia wadium, potwierdzoną za zgodność z oryginałem, należy dołączyć do oferty. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą
III.2) ZALICZKI
 Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
 III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (rozpoczął i zakończył) w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę rodzajowo i wartościowo porównywalną z przedmiotem niniejszego zamówienia, tj.: polegającą na wykonaniu co najmniej jednej roboty budowlanej o wartości całego zadania min. 50 tys. zł brutto. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia. Warunek muszą spełniać łącznie podmioty występujące wspólnie. Przy ocenie spełniania ww. warunków Zamawiający weźmie pod uwagę potencjał wspólny tych podmiotów
 III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie
 III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca musi dysponować osobą zdolną do wykonania przedmiotowego zamówienia, tj. kierownikiem budowy posiadającym ważne uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Jeżeli Wykonawca polega potencjale innych podmiotów, to zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów (osób zdolnych do wykonania zamówienia) na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia. Warunek muszą spełniać łącznie podmioty występujące wspólnie. Przy ocenie spełniania ww. warunków Zamawiający weźmie pod uwagę potencjał wspólny tych podmiotów
 III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Warunek muszą spełniać łącznie podmioty występujące wspólnie. Przy ocenie spełniania ww. warunków Zamawiający weźmie pod uwagę potencjał wspólny tych podmiotów
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
 III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
 wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
 wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
 oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
 opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
 III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
 oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
 aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
 aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
 wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
 III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
 nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. Gdy do oferty dołączona zostanie kopia pełnomocnictwa, to musi być ona poświadczona za zgodność z oryginałem przez wystawcę pełnomocnictwa lub notariusza
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Istotne zmiany umowy mogą obejmować w szczególności postanowienia dot. terminu realizacji przedmiotu umowy, wysokości wynagrodzenia umownego lub zmiany zakresu odpowiedzialności Stron z tytułu niewykonania bądź nienależytego wykonania umowy. 2. Zmiany te będą mogły nastąpić w szczególności w następujących przypadkach: zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej, o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, którego nie można uniknąć ani któremu Strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej Stronie. Za siłę wyższą, warunkująca zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe (nadzwyczajne o tej porze roku) załamania warunków atmosferycznych, nagłe i długotrwałe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia, zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia Stron. 3. Propozycję zmiany umowy może zgłosić pisemnie każda ze Stron. 4. Zmiana umowy nastąpić może jedynie na piśmie pod rygorem nieważności
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pomiechowek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pomiechówek, Brody-Parcele, ul. Szkolna 1a, 05-180 Pomiechówek.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Pomiechówek, Brody-Parcele, ul. Szkolna 1a, 05-180 Pomiechówek (pok. nr 9 - sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający realizuje niniejszą inwestycję przy udziale dotacji ze środków Unii Europejskiej, tj. Europejskiego Funduszu Rolnego na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich, w ramach Działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach Działania Odnowa i Rozwój Wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013, Oś Leader, Działanie 4.1 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Z up. WÓJTA
/-/ mgr Mariusz Łempicki
Zastępca Wójta



ZAŁĄCZNIK

SIWZ
- SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Załącznik Nr l
- projekt Kosewo

Załącznik Nr 1a

- koncepcja zagospodarowania placu Kosewo

Załącznik Nr 2
- przedmiar Kosewo

Załącznik Nr 3
- przedmiar Kosewo ziemne

Załącznik Nr 4
- specyfikacja Kosewo

Załącznik Nr 5
- projekt Szczypiorno

Załącznik Nr 5a
- koncepcja zagospodarowania placu Szczypiorno

Załącznik Nr 6
- przedmiar Szczypiorno

Załącznik Nr 7
- specyfikacja Szczypiorno
Wytworzył:Katarzyna Urbaś, data: 01.07.2011 r., godz. 00.00
Wprowadził:Nieznany, data: 01.07.2011 r., godz. 16.12
Ostatnia aktualizacja:Nieznany, data: 25.07.2011 r., godz. 19.02
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
25.07.2011 r., godz. 19.02NieznanyAktualizacja przetargu
01.07.2011 r., godz. 16.12NieznanyDodanie przetargu

Strona oglądana: 973 razy.