Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.pomiechowek.pl
________________________________________
Pomiechówek: Sukcesywny zakup paliw płynnych w systemie bezgotówkowym w 2012 roku
Numer ogłoszenia: 421982 - 2011; data zamieszczenia: 12.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pomiechówek , Brody Parcele, ul. Szkolna 1A, 05-180 Pomiechówek, woj. mazowieckie, tel. 022 7652724, faks 022 765-27-10.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomiechowek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywny zakup paliw płynnych w systemie bezgotówkowym w 2012 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywny zakup paliw płynnych (oleju napędowego i benzyny bezołowiowej - etyliny 98 i 95 oraz gazu LPG) do pojazdów i urządzeń technicznych będących we władaniu Urzędu Gminy Pomiechówek i Ochotniczej Straży Pożarnej w Pomiechówku, w systemie sprzedaży bezgotówkowej. Część I zamówienia: zakup oleju napędowego w ilości maksymalnie 33,5 tys. litrów (do pojazdów i pojemników), z możliwością realizacji dostawy na co najmniej jednej stacji paliw znajdującej się nie dalej niż 10 km od siedziby Zamawiającego; stacja ta powinna być czynna codziennie, w godzinach min. 7:00 - 22:00. Część II zamówienia: zakup benzyny bezołowiowej - E95, w ilości maksymalnie 2,5 tys. litrów (do pojazdów i do pojemników), z możliwością realizacji dostawy na co najmniej jednej stacji paliw znajdującej się nie dalej niż 10 km od siedziby Zamawiającego; stacja ta powinna być czynna codziennie, w godzinach min. 7:00 - 22:00. Część III zamówienia: zakup benzyny bezołowiowej - E98, w ilości maksymalnie 2,52 tys. litrów (do pojazdu) z możliwością realizacji dostawy na terenie województwa mazowieckiego w min. 5 stacjach paliw, z czego co najmniej dwie znajdować się muszą na terenie Warszawy oraz co najmniej jedna znajdować się musi nie dalej niż 10 km od siedziby Zamawiającego; stacje powinny być czynne codziennie w godzinach minimum 7:00 - 22:00. Część IV zamówienia: zakup gazu LPG, w ilości maksymalnie 3,8 tys. litrów (do pojazdu) z możliwością realizacji dostawy na co najmniej jednej stacji paliw znajdującej się nie dalej niż 10 km od siedziby Zamawiającego; stacja ta powinna być czynna codziennie, w godzinach min. 7:00 - 22:00..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, na zasadzie art. 67 ust. pkt 6 ustawy -Prawo zamówień publicznych
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.10.00.00-0, 09.13.21.00-4, 09.13.30.00-0, 09.13.41.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał uprawnienia do wykonywania działalności, tj. aktualną koncesję na obrót wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji i Energetyki; warunek muszą spełniać łącznie podmioty występujące wspólnie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, w dniu otwarcia ofert bądź najpóźniej w dniu podpisania umowy, dysponował odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia , tj.: - dla części I, II i IV zamówienia: co najmniej 1 stacją paliw, otwartą codziennie w godzinach co najmniej 7:00 - 22:00, zlokalizowaną w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego, posiadającą w ciągłej sprzedaży odpowiednio olej napędowy, benzynę bezołowiową - E95, gaz LPG. Warunek muszą spełniać łącznie podmioty występujące wspólnie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia - dla III części zamówienia: co najmniej 5 stacjami paliw, z czego co najmniej dwie znajdować się muszą na terenie Warszawy oraz co najmniej jedna znajdować się musi nie dalej niż 10 km od siedziby Zamawiającego; stacje powinny być czynne codziennie w godzinach minimum 7:00 - 22:00; warunek muszą spełniać łącznie podmioty występujące wspólnie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
koncesję, zezwolenie lub licencję
wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. Gdy do oferty dołączona zostanie kopia pełnomocnictwa, to musi być ona poświadczona za zgodność z oryginałem przez wystawcę pełnomocnictwa lub notariusza
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Istotne zmiany treści umowy mogą obejmować w szczególności postanowienia dotyczące odpowiedzialności Stron z tytułu niewykonania bądź nienależytego wykonania umowy. 2. Ww. zmiany umowy będą mogły nastąpić w szczególności w przypadkach zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszej umowy rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej, o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, którego nie można uniknąć, ani któremu Strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej Stronie. 3. Za siłę wyższą, warunkująca zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe (nadzwyczajne o tej porze roku) załamania warunków atmosferycznych, nagłe i długotrwałe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia, zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia Stron.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pomiechowek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pomiechówek, ul. Szkolna 1a, 05-180 Pomiechówek.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Pomiechówek z siedzibą w Brodach-Parcelach, ul. Szkolna 1a, 05-180 Pomiechówek, pok. nr 9 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup oleju napędowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup oleju napędowego w ilości maksymalnie 33,5 tys. litrów (do pojazdów i pojemników), z możliwością realizacji dostawy na co najmniej jednej stacji paliw znajdującej się nie dalej niż 10 km od siedziby Zamawiającego; stacja ta powinna być czynna codziennie, w godzinach min. 7:00 - 22:00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.10.00.00-0, 09.13.41.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup benzyny bezołowiowej E95.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup benzyny bezołowiowej - E95, w ilości maksymalnie 2,5 tys. litrów (do pojazdów i do pojemników), z możliwością realizacji dostawy na co najmniej jednej stacji paliw znajdującej się nie dalej niż 10 km od siedziby Zamawiającego; stacja ta powinna być czynna codziennie, w godzinach min. 7:00 - 22:00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.10.00.00-0, 09.13.21.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup benzyny bezołowiowej E98.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup benzyny bezołowiowej - E98, w ilości maksymalnie 2,52 tys. litrów (do pojazdu) z możliwością realizacji dostawy na terenie województwa mazowieckiego w min. 5 stacjach paliw, z czego co najmniej dwie znajdować się muszą na terenie Warszawy oraz co najmniej jedna znajdować się musi nie dalej niż 10 km od siedziby Zamawiającego; stacje powinny być czynne codziennie w godzinach minimum 7:00 - 22:00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.10.00.00-0, 09.13.21.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup gazu LPG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup gazu LPG, w ilości maksymalnie 3,8 tys. litrów (do pojazdu) z możliwością realizacji dostawy na co najmniej jednej stacji paliw znajdującej się nie dalej niż 10 km od siedziby Zamawiającego; stacja ta powinna być czynna codziennie, w godzinach min. 7:00 - 22:00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.10.00.00-0, 09.13.30.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Z up. Wójta
/-/ mgr Mariusz Łempicki
Zastępca Wójta
ZAŁĄCZNIKI
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA