Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Wyszukiwanie
Główna treœść strony

Zamówienia publiczne

Selektywna zbiórka surowców wtórnych z terenu Gminy Pomiechówek

Ogłoszenie zamieszczono: 18.01.2012 r.
Data składania ofert: 25.01.2012 r., godz. 09.45
Data otwarcia ofert: 25.01.2012 r., godz. 10.00
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.pomiechowek.pl
________________________________________
Pomiechówek: Selektywna zbiórka surowców wtórnych z terenu Gminy Pomiechówek
Numer ogłoszenia: 17091 - 2012; data zamieszczenia: 18.01.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pomiechówek , Brody Parcele, ul. Szkolna 1A, 05-180 Pomiechówek, woj. mazowieckie, tel. 022 7652724, faks 022 765-27-10.
 Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomiechowek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Selektywna zbiórka surowców wtórnych z terenu Gminy Pomiechówek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na wykonywaniu selektywnej zbiórki surowców wtórnych wydzielonych u źródła przez właścicieli gospodarstw domowych z terenu gminy Pomiechówek. Zbiórka wykonywana będzie bezpośrednio ze wszystkich gospodarstw domowych na terenie gminy Pomiechówek jeden raz w miesiącu w następujących miesiącach: luty, marzec, kwiecień, maj i czerwiec 2012 r. Surowce wtórne segregowane będą na dwie frakcje, gromadzone przez mieszkańców w oddzielnych workach, w dwóch kolorach worków: a) w worku w kolorze zielonym o pojemności 80 litrów - szkło białe i kolorowe oraz opakowania ze szkła, b) w worku w kolorze żółtym o pojemności 120 litrów - tworzywa sztuczne, drobne elementy z metali, opakowania wielomateriałowe, papier i tektura oraz zmieszane odpady opakowaniowe. 2. Obowiązki Wykonawcy: 2.1. Wykonawca zadania będzie odbierał sprzed posesji (gospodarstw domowych), zlokalizowanych na terenie gminy Pomiechówek posegregowane przez posiadaczy posesji surowce wtórne wydzielone z odpadów komunalnych. Obowiązkiem Wykonawcy będzie obsługa wszystkich gospodarstw domowych z terenu gminy Pomiechówek. 2.2. Zakup i dystrybucja worków leży po stronie Wykonawcy, który będzie dostarczał do gospodarstw domowych z terenu Gminy Pomiechówek komplety worków (na wymianę) do gromadzenia odpadów oraz odbierał je z częstotliwością raz w miesiącu (zgodnie z harmonogramem wywozu odpadów, stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy). Worki na następny miesiąc powinny być dostarczone do każdej posesji w dniu odbioru posegregowanych surowców z poprzedniego miesiąca, w taki sposób, że Wykonawca zostawia komplet worków w miejscu, gdzie wystawione zostały posegregowane surowce wtórne z danej posesji. 2.3. W miesiącu lutym surowce wtórne będą segregowane w workach, które zostały dostarczone przez Wykonawcę realizującego zamówienie w miesiącu styczniu. 2.4. Worki muszą być odpowiednio oznakowane, tj. posiadać nadruk o treści: Selektywna zbiórka odpadów. Urząd Gminy Pomiechówek, tel. 22 765-27-24 oraz napis o rodzaju odpadów poznaczonych do umieszczenia w worku określonego koloru oraz nazwę Wykonawcy. 3. Harmonogram, o którym w pkt. 2.2. zakłada, że odpady zbierane będą: 3.1. w lutym 2012 r. w pierwszych pięć dni roboczych po podpisaniu umowy z Wykonawcą, 3.2. w pozostałych miesiącach w pierwszych pięć dni roboczych każdego miesiąca. 4. Zamawiający dopuszcza zmianę harmonogramu polegającą na zmniejszeniu liczby dni w miesiącu (np. z pięciu do czterech lub trzech), w których dokonywana będzie zbiórka odpadów, za uprzednim pisemnym wystąpieniem Wykonawcy o zmianę harmonogramu; zmiana taka wymaga pisemnej zgody Zamawiającego i jest możliwa tylko, jeżeli w skróconym okresie zbiórki objęte nią będą wszystkie gospodarstwa domowe znajdujące się na terenie Gminy Pomiechówek. 5. Szacowana ilość odpadów w okresie trwania umowy wynosi ok. 152,0 Mg ±10%, w tym szacowana ilość: a) szkła - ok. 47% całości ciężaru wszystkich odpadów, b) tworzyw sztucznych - ok. 42% całości ciężaru wszystkich odpadów, c) papieru i tektury - ok. 7% całości ciężaru wszystkich odpadów, d) pozostałe odpady - ok. 4% całości ciężaru wszystkich odpadów. 6. Odpady zebrane sprzed posesji po ewentualnej dalszej segregacji zostaną poddane przez Wykonawcę lub współpracujące z nim podmioty odzyskowi. Koszt pozbycia się pozostałości po segregacji odpadów spoczywa na Wykonawcy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
 Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
 Zamawiający zastrzega sobie prawo udzielenia Wykonawcy zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, na zasadzie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych, w przypadku wystąpienia potrzeby wykonania zamówień uzupełniających oraz posiadania przez Zamawiającego środków na ich realizację.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.31.00-7, 90.51.20.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
 Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
 III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca musi posiadać: a) aktualne na dzień składania ofert zezwolenie Wójta Gminy Pomiechówek na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, o którym mowa w art. 14 ustawy z dnia 1 lipca 2011 r. o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. Nr 152, poz. 897 ze zm.) lub aktualny na dzień składania ofert wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, o którym mowa w art. 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (jt. Dz. U. z 2005 r. Nr 236 poz. 2008 ze zm.); ww. zezwolenie lub ww. wpis do rejestru działalności regulowanej musi obejmować co najmniej odpady o kodach: od 15 01 01 do 15 01 07, 15 01 09, 20 01 01, 20 01 02, 20 01 39 i 20 03 99, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U Nr 112 poz. 1206 ze zm.); b) aktualne na dzień składania ofert zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów oraz transportu odpadów o którym mowa w art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 185 poz. 1243 ze zm.). Warunek muszą spełniać łącznie podmioty występujące wspólnie. Przy ocenie spełniania warunku Zamawiający weźmie pod uwagę potencjał wspólny tych podmiotów. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
 III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje cyklicznie, co najmniej jedno zadanie o wartości minimum 30 tys. zł brutto polegające na odbiorze posegregowanych odpadów. Warunek muszą spełniać łącznie podmioty występujące wspólnie. Przy ocenie spełniania warunku Zamawiający weźmie pod uwagę potencjał wspólny tych podmiotów. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
 III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o o Wykonawca musi dysponować potencjałem technicznym odpowiednim do wykonania zamówienia. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie. Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Warunek muszą spełniać łącznie podmioty występujące wspólnie. Przy ocenie spełniania warunku Zamawiający weźmie pod uwagę potencjał wspólny tych podmiotów. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
 III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o o Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie. Wykonawca może polegać na potencjale kadrowym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Warunek muszą spełniać łącznie podmioty występujące wspólnie. Przy ocenie spełniania warunku Zamawiający weźmie pod uwagę potencjał wspólny tych podmiotów. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
 III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawcy musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 30 tys. zł. Warunek muszą spełniać łącznie podmioty występujące wspólnie.Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
 III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
 koncesję, zezwolenie lub licencję
 wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
 opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
 III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
 oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
 aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
 III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony; gdy do oferty dołączona zostanie kopia pełnomocnictwa, to musi być ona poświadczona za zgodność z oryginałem przez wystawcę pełnomocnictwa lub notariusza
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Istotne zmiany treści umowy mogą obejmować w szczególności postanowienia dotyczące zmiany harmonogramu wywozu odpadów lub zmiany zakresu odpowiedzialności Stron z tytułu niewykonania bądź nienależytego wykonania umowy. 2. Istotne zmiany umowy będą mogły nastąpić w szczególności: 1) w przypadkach zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszej umowy rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej, o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, którego nie można uniknąć, ani któremu Strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej Stronie, 2) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron, 3) z powodu wystąpienia problemów technicznych, których Strony nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, 4) zmiana harmonogramu wywozu odpadów polegać może w szczególności na zmniejszeniu liczby dni w miesiącu (np. z pięciu do czterech lub trzech), w których dokonywana będzie zbiórka odpadów, za uprzednim pisemnym wystąpieniem Wykonawcy o zmianę harmonogramu; zmiana taka wymaga pisemnej zgody Zamawiającego i jest możliwa tylko, jeżeli w skróconym okresie zbiórki objęte nią będą wszystkie posesje znajdujące się na terenie Gminy Pomiechówek. 3. Za siłę wyższą, warunkująca zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe (nadzwyczajne o tej porze roku) załamania warunków atmosferycznych, nagłe i długotrwałe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia, zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia Stron. 4. Propozycję zmiany umowy może zgłosić pisemnie każda ze Stron. 5. Wszelkie zmiany treści umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pomiechowek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pomiechówek, ul. Szkolna 1a, 05-180 Pomiechówek.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2012 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy Pomiechówek, ul. Szkolna 1a, 05-180 Pomiechówek, pok. nr 9 (sekretariat)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Z up. Wójta
/-/ mgr Mariusz Łempicki
Zastępca Wójta


załączniki

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Wytworzył:Katarzyna Urbaś, data: 18.01.2012 r., godz. 15.20
Wprowadził:Nieznany, data: 18.01.2012 r., godz. 15.21
Ostatnia aktualizacja:Nieznany, data: 18.01.2012 r., godz. 15.23
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
18.01.2012 r., godz. 15.23NieznanyAktualizacja przetargu
18.01.2012 r., godz. 15.21NieznanyDodanie przetargu

Strona oglądana: 710 razy.