Główna treść strony
Zamówienia publiczne
Dostawa materiałów drogowych na potrzeby Komunalnego Zakładu Budżetowego w Pomiechówku - sukcesywnie według potrzeb realizacji inwestycji drogowych
Tytuł ogłoszenia: OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
Data ogłoszenia: 17.05.2012 r.
Pomiechówek: Dostawa materiałów drogowych na potrzeby Komunalnego Zakładu Budżetowego w Pomiechówku - sukcesywnie według potrzeb realizacji inwestycji drogowych
Numer ogłoszenia: 158944 - 2012; data zamieszczenia: 17.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 79797 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komunalny Zakład Budżetowy w Pomiechówku, ul. Słoneczna 51, 05-180 Pomiechówek, woj. mazowieckie, tel. 022 7652151, faks 022 7652151.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów drogowych na potrzeby Komunalnego Zakładu Budżetowego w Pomiechówku - sukcesywnie według potrzeb realizacji inwestycji drogowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja przedsięwzięcia pn. Dostawa materiałów drogowych na potrzeby Komunalnego Zakładu Budżetowego w Pomiechówku - sukcesywnie według potrzeb realizacji inwestycji drogowych w zakresie: I. Elementy betonowe. II. Kruszywo drogowe. III. Elementy odwodnienia drogowego. IV. Oznakowanie drogowe. V. Wykonanie nawierzchni asfaltowej (4 cm + 3 cm) i oznakowania poziomego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.42.00-4, 14.21.00.00-6, 44.13.00.00-0, 44.16.00.00-9, 34.99.22.00-9, 45.23.31.40-2.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
P.P.H.U. ANETKA - Aneta Cieślińska, ul. B. Prusa 7, 05-102 Nowy Dwór Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 764011,06 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1009443,68
Oferta z najniższą ceną: 1009443,68 / Oferta z najwyższą ceną: 1036796,68
Waluta: PLN.
Wytworzył: | Paweł Calak, data: 17.05.2012 r., godz. 08.58 |
---|
Wprowadził: | Nieznany, data: 07.05.2012 r., godz. 14.43 |
---|
Ostatnia aktualizacja: | Nieznany, data: 17.05.2012 r., godz. 14.58 |
---|
Rejestr zmian:Czas | Administrator | Opis zmiany |
---|
17.05.2012 r., godz. 14.58 | Nieznany | Aktualizacja ogłoszenia o udzieleniu zamówienia |
07.05.2012 r., godz. 15.00 | Nieznany | Aktualizacja ogłoszenia o udzieleniu zamówienia |
07.05.2012 r., godz. 14.48 | Nieznany | Aktualizacja ogłoszenia o udzieleniu zamówienia |
07.05.2012 r., godz. 14.43 | Nieznany | Dodanie ogłoszenia o udzieleniu zamówienia |