Główna treść strony
Zamówienia publiczne
Dostawa, montaż i wynajem modułów kontenerowych z przeznaczeniem pod przedszkole tymczasowe w Pomiechówku
Tytuł ogłoszenia: OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Data ogłoszenia: 10.10.2012 r.
Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 183891-2012 z dnia 2012-08-24 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Pomiechówek
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i wynajem 14 kontenerów w celu wykonania 2 oddziałowego tymczasowego modułowego przedszkola gminnego przy ul. Nasielskiej w Pomiechówku wraz z wyposażeniem podstawowym (dz. nr ew. 59/7),...
Termin składania ofert: 2012-09-07
________________________________________
Pomiechówek: Dostawa, montaż i wynajem modułów kontenerowych z przeznaczeniem pod przedszkole tymczasowe w Pomiechówku przy ul. Nasielskiej
Numer ogłoszenia: 391784 - 2012; data zamieszczenia: 10.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 183891 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pomiechówek, ul. Szkolna 1A, 05-180 Pomiechówek, woj. mazowieckie, tel. 22 7652724, faks 22 765-27-10.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż i wynajem modułów kontenerowych z przeznaczeniem pod przedszkole tymczasowe w Pomiechówku przy ul. Nasielskiej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i wynajem 14 kontenerów w celu wykonania 2 oddziałowego tymczasowego modułowego przedszkola gminnego przy ul. Nasielskiej w Pomiechówku wraz z wyposażeniem podstawowym (dz. nr ew. 59/7), wykonanych zgodnie ze specyfikacją techniczną (załącznik nr 1 do Rozdziału III SIWZ), rysunkiem szczegółowego rozmieszczenia pomieszczeń (załącznik nr 2 do Rozdziału III SIWZ) oraz rysunkiem elewacji (załącznik nr 3 do Rozdziału III SIWZ). W szczególności do obowiązków Wykonawcy należy: 1.1. dostawa, montaż, posadowienie kontenerów (14 kontenerów z wyposażeniem przystosowanych do wykorzystania jako przedszkole tymczasowe - jak w rysunku szczegółowym), 1.2. demontaż i odbiór kontenerów po okresie wynajmu i uporządkowanie terenu, 1.3. wynajem kontenerów z cały okres najmu. 2. Wszystkie moduły kontenerowe powinny być systemowe, oparte na rozwiązaniach typowych jednostek kontenerów budowlanych o wymiarach 6055 x 2500 mm (± 20 mm) i wysokości wewnętrznej min. 2500 mm i wykonane tak, aby zrealizować koncepcję przedszkola zgodnie z rysunkiem szczegółowym obiektu. Moduły powinny być wykonane z materiałów konstrukcyjnych i wykończeniowych spełniających warunki Polskich Norm odpowiednio dla każdego materiału i zapewniać minimalne, zgodne z Polską Normą, współczynniki przenikania ciepła w zależności od przeznaczenia modułu. Konstrukcja i przegrody zewnętrzne i wewnętrzne powinny spełniać następujące wymagania: - konstrukcja zabezpieczona do R30, - ściany spełniające EI30 oraz wymagania termiczne dla budynków trwałych. Moduły powinny być wyposażone w wentylację nawiewno - wywiewną mechaniczną zapewniającą normatywną wymianę powietrza, instalację wodno - kanalizacyjną, ogrzewanie elektryczne, instalację elektryczną (oświetleniową i gniazdkową). Kontenery przeznaczone dla potrzeb socjalno-bytowych powinny być wyposażone w miski ustępowe, umywalki, kabiny natryskowe, elektryczne podgrzewacze wody - zgodnie z wyposażeniem określonym w specyfikacji technicznej. Kontenery mają być w należytym stanie technicznym i estetycznym. 3. Do obowiązków Wykonawcy należy ponadto: 3.1. sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia; Wykonawcy powinni dokonać wizji lokalnej terenu celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu; 3.2. wykonanie przedmiotu zamówienia z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji zamówienia. 4. Wykonanie sieci zewnętrznych i przyłączy do mediów oraz przygotowanie posadowienia pod obiekty leżą po stronie Zamawiającego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.31.00.00-7, 44.21.10.00-2, 44.21.11.00-3.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
Fabryka Fajansu - Ewa Szanowska IW-TOM Produkcja Kontenerów, ul. Falbanka 28, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 263772,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 174168,00
Oferta z najniższą ceną: 174168,00 / Oferta z najwyższą ceną: 677115,00
Waluta: PLN.
Z up. WÓJTA
/-/ mgr Mariusz Łempicki
Zastępca Wójta
Wytworzył: | Katarzyna Urbaś, data: 10.10.2012 r., godz. 14.31 |
---|
Wprowadził: | Nieznany, data: 11.09.2012 r., godz. 13.02 |
---|
Ostatnia aktualizacja: | Nieznany, data: 10.10.2012 r., godz. 15.08 |
---|
Rejestr zmian:Czas | Administrator | Opis zmiany |
---|
10.10.2012 r., godz. 15.08 | Nieznany | Aktualizacja ogłoszenia o udzieleniu zamówienia |
12.09.2012 r., godz. 17.50 | Nieznany | Aktualizacja ogłoszenia o udzieleniu zamówienia |
11.09.2012 r., godz. 13.09 | Nieznany | Aktualizacja ogłoszenia o udzieleniu zamówienia |
11.09.2012 r., godz. 13.05 | Nieznany | Aktualizacja ogłoszenia o udzieleniu zamówienia |
11.09.2012 r., godz. 13.02 | Nieznany | Dodanie ogłoszenia o udzieleniu zamówienia |