Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Wyszukiwanie
Główna treœść strony

Zamówienia publiczne

Dostawa kruszywa dla Komunalnego Zakładu Budżetowego w Pomiechówku na potrzeby realizacji inwestycji drogowych w 2013 r.

Tytuł ogłoszenia: Pomiechówek: Dostawa kruszywa dla Komunalnego Zakładu Budżetowego w Pomiechówku na potrzeby realizacji inwestycji drogowych w 2013 r
Data ogłoszenia: 19.08.2013 r.
Pomiechówek: Dostawa kruszywa dla Komunalnego Zakładu Budżetowego w Pomiechówku na potrzeby realizacji inwestycji drogowych w 2013 r
Numer ogłoszenia: 333452 - 2013; data zamieszczenia: 19.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 271698 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komunalny Zakład Budżetowy w Pomiechówku, ul. Słoneczna 51, 05-180 Pomiechówek, woj. mazowieckie, tel. 22 7652151, faks 22 7652151.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kruszywa dla Komunalnego Zakładu Budżetowego w Pomiechówku na potrzeby realizacji inwestycji drogowych w 2013 r.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja przedsięwzięcia pn. Dostawa kruszywa dla Komunalnego Zakładu Budżetowego w Pomiechówku na potrzeby realizacji inwestycji drogowych w 2013 r w zakresie: I. Kruszywo betonowe (mieszanka optymalna) 0-63 mm - 6000 t. II. Kruszywo łamane (mieszanka optymalna) 0-31,5 mm - 1982 t. III. Kruszywo naturalne (pospółka) - 674 t.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00-6.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
• Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
• P.H.U.P. HUP s.c. - Waldemar Jaworski, Marcin Jaworski, Daniel Jaworski, Broniewskiego 13/1, 01-780 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 286028,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
• Cena wybranej oferty: 351814,44
• Oferta z najniższą ceną: 351814,44 / Oferta z najwyższą ceną: 497736,60
• Waluta: PLN.
Wytworzył:Małgorzata Janczarek, data: 19.08.2013 r., godz. 10.00
Wprowadził:Nieznany, data: 11.09.2013 r., godz. 12.42
Ostatnia aktualizacja:Nieznany, data: 11.09.2013 r., godz. 12.42
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
11.09.2013 r., godz. 12.42NieznanyDodanie ogłoszenia o udzieleniu zamówienia

Strona oglądana: 692 razy.