Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Wyszukiwanie
Główna treœść strony

Zamówienia publiczne

Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad budową dziesięciooddziałowego integracyjnego przedszkola gminnego w Pomiechówku

Tytuł ogłoszenia: Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad budową dziesięciooddziałowego integracyjnego przedszkola gminnego w Pomiechówku
Data ogłoszenia: 18.09.2013 r.
Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 314632-2013 z dnia 2013-08-05 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Pomiechówek
Przedmiot zamówienia obejmuje sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach zadania pn.: Budowa dziesięciooddziałowego integracyjnego przedszkola gminnego w Pomiechówku, która to inwestycja...
Termin składania ofert: 2013-08-13
________________________________________
Pomiechówek: Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad budową dziesięciooddziałowego integracyjnego przedszkola gminnego w Pomiechówku
Numer ogłoszenia: 378884 - 2013; data zamieszczenia: 18.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 314632 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pomiechówek, ul. Szkolna 1A, 05-180 Pomiechówek, woj. mazowieckie, tel. 22 7652724, faks 22 765-27-10.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad budową dziesięciooddziałowego integracyjnego przedszkola gminnego w Pomiechówku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach zadania pn.: Budowa dziesięciooddziałowego integracyjnego przedszkola gminnego w Pomiechówku, która to inwestycja dofinansowana jest ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Nadzór inwestorski nad budową dziesięciooddziałowego integracyjnego przedszkola gminnego w Pomiechówku obejmuje wykonywanie nadzoru inwestorskiego, w zakresie wszystkich branż, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (jt. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z póź. zm.), a w szczególności czynności określonych w art. 25 i 26 ustawy, na podstawie dokumentacji projektowej, oraz zgodnie z przedmiarami robót. W tym celu Inspektor Nadzoru w szczególności: 1) sprawdza dokumenty rozliczeniowe nadzorowanej budowy pod względem merytorycznym i rachunkowym; 2) organizuje robocze narady koordynacyjne w sprawie prowadzonych robót z udziałem Zamawiającego i innych niezbędnych instytucji; 3) kontroluje, weryfikuje i zatwierdza harmonogramy robót, a także projekty organizacji robót, opracowane przez Wykonawcę robót budowlanych oraz ich aktualizacje; 4) w przypadku zaistnienia konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych zwiększających koszt robót budowlanych, Inspektor Nadzoru może zlecić ich wykonanie Wykonawcy robót budowlanych dopiero po uzyskaniu zgody Zamawiającego; w takiej sytuacji Inspektor Nadzoru przedkłada Zamawiającemu wyliczony koszt ich wykonania własna opinię na temat konieczności wykonania tych robót wraz z protokołem konieczności celem zatwierdzenia lub niezatwierdzenia przez Zamawiającego; 5) potwierdza dokumenty złożone przez Wykonawcę robót budowlanych w celu dokonania odbiorów częściowych i końcowego, zgodnie z umową Wykonawcy robót i zaawansowaniem tych robót budowlanych, a następnie składanie ich do Zamawiającego w celu akceptacji; 6) współpracuje na bieżąco z Zamawiającym, a w szczególności informuje go o negatywnych zdarzeniach na budowie mających istotny wpływ na terminowość i jakość wykonania inwestycji; 7) weryfikuje dokumenty odbiorowe przygotowane przez Wykonawcę robót budowlanych oraz uczestniczy w przekazywaniu do użytkowania obiektu, 8) jest obecny na budowie w każdy dzień roboczy, w którym wykonywane są roboty budowlane oraz na każde wezwanie Zamawiającego z maksymalnie trzygodzinnym czasem reakcji od telefonicznego lub faksowego wezwania; przy czym na budowie powinien być obecny inspektor nadzoru właściwy ze względu na rodzaj wykonywanych w tym dniu robót; obecność na budowie potwierdzana jest poprzez podpis złożony w karcie obecności prowadzonej przez Zamawiającego, znajdującej się w Wydziale Inwestycji Urzędu Gminy Pomiechówek (pok. nr 02); 9) wykonuje nadzór inwestorski nad robotami zamiennymi i dodatkowymi, których konieczność wykonania wystąpi w trakcie budowy, oraz zamówieniami uzupełniającymi (w szczególności nadzór nad robotami budowlanymi polegającymi na instalacji kompletnych systemów pomp ciepła dla obiektów użyteczności publicznej na terenie objętym zamówieniem, tj. dla 10-oddziałowego przedszkola integracyjnego, szkoły oraz hali sportowej) i dodatkowymi.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1, 71.52.00.00-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
• Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
• BUD-INVENT Spółka z o. o., ul. Odkryta 36A, 03-140 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 715838,01 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
• Cena wybranej oferty: 76260,00
• Oferta z najniższą ceną: 67650,00 / Oferta z najwyższą ceną: 255840,00
• Waluta: PLN.
Z up. Wójta
/-/ mgr Mariusz Łempicki
Zastępca Wójta
Wytworzył:Katarzyna Urbaś, data: 18.09.2013 r., godz. 12.52
Wprowadził:Nieznany, data: 18.09.2013 r., godz. 16.19
Ostatnia aktualizacja:Nieznany, data: 18.09.2013 r., godz. 16.19
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
18.09.2013 r., godz. 16.19NieznanyDodanie ogłoszenia o udzieleniu zamówienia

Strona oglądana: 928 razy.