Główna treść strony
Zamówienia publiczne
ZACIĄGNIĘCIE KREDYTU KONSOLIDACYJNEGO PRZEZ GMINĘ POMIECHÓWEK W KWOCIE 11 114 032,85 zł
Zamówienie: Unieważnione
Data rozstrzygnięcia: 14.11.2013 r.
Pomiechówek 2013-11-14
ZP.271.19.2013
DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW
dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. „Zaciągnięcie kredytu konsolidacyjnego przez Gminę Pomiechówek w kwocie 11 114 032,85 zł”
INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Zamawiający informuje, że unieważnił przedmiotowe postępowanie na podstawie
art. 93 ust. 1 pkt 6) ustawy – Prawo zamówień publicznych (jt. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.), tj. z powodu wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że prowadzenie postępowania nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego poprzez publikację ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej pod nr 348263-2013-PLw dniu 16 października 2013 r. oraz przez publikację na swojej stronie internetowej ogłoszenia wraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. Termin na składanie ofert wyznaczony został do dnia 28 listopada 2013 r. do godz. 8:45. W takcie trwania postępowania, ustalono, że korzystniejszym instrumentem finansowym do przeprowadzenia konsolidacji zadłużenia Gminy są obligacje komunalne, w związku z tym Zamawiający zmuszony jest unieważnić przedmiotowe postępowanie.
Wykonawcom przysługuje odwołanie wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w Warszawie w terminie określonym w art. 182 ust. 1 pkt. 2 (w terminie 5 dni od dnia przesłania faksem informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia lub w terminie 10 od dnia przesłania informacji w innej formie) oraz na zasadach zawartych w Rozdziale 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych.
Z up. Wójta
/-/ mgr Mariusz Łempicki
Zastępca Wójta
Wytworzył: | Piotr Mychliński, data: 14.11.2013 r., godz. 14.59 |
---|
Wprowadził: | Nieznany, data: 14.11.2013 r., godz. 15.20 |
---|
Ostatnia aktualizacja: | Nieznany, data: 14.11.2013 r., godz. 15.20 |
---|
Rejestr zmian:Czas | Administrator | Opis zmiany |
---|
14.11.2013 r., godz. 15.20 | Nieznany | Dodanie rozstrzygnięcia przetargu |