Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Wyszukiwanie
Główna treœść strony

Zamówienia publiczne

Dowóz dzieci do szkół i przedszkola w Pomiechówku w okresie od 02 stycznia 2014 r. do 31 grudnia 2014 r.

Ogłoszenie zamieszczono: 13.12.2013 r.
Data składania ofert: 23.12.2013 r., godz. 09.00
Data otwarcia ofert: 23.12.2013 r., godz. 09.15
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia: www.pomiechowek.pl




Pomiechówek: Dowóz dzieci do szkół i przedszkola w Pomiechówku w okresie od 02 stycznia 2014r. do 31 grudnia 2014r. Numer ogłoszenia: 272279 - 2013; data zamieszczenia: 13.12.2013 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pomiechówek , ul. Szkolna 1A, 05-180 Pomiechówek, woj. mazowieckie, tel. 22 7652724, faks 22 765-27-10.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci do szkół i przedszkola w Pomiechówku w okresie od 02 stycznia 2014r. do 31 grudnia 2014r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dowóz uczniów wraz z opiekunem w dniu nauki szkolnej na trasie: Wymysły, Cegielnia Kosewo, Kosewo, Nowy Modlin, Stanisławowo i Bronisławka do szkół i przedszkola w Pomiechówku (teren szkolny przy ul. Nasielskiej 3 w Pomiechówku) i w kierunku powrotnym. Szacowana liczba kilometrów ok. 11 280 km w całym okresie objętym zamówieniem, tj. od 02.01.2014r. do 31.12.2014r. 2. Dowóz odbywać się będzie dwoma autokarami z min. 44 miejscami siedzącymi dla pasażerów w każdym autokarze, w dni nauki szkolnej na trasie: 2.1. Wymysły - Cegielnia Kosewo - Kosewo - Nowy Modlin (wieś) - Nowy Modlin (POM) - Stanisławowo - Bronisławka - Pomiechówek, tj. ok. 30 kursów tygodniowo. Przez kurs należy rozumieć jeden przejazd autokaru na ww. trasie. Liczba kilometrów jednego kursu nie przekracza 10 km. Kursy odbywać się będą w dniu nauki szkolnej: 2.1.1 przyjazdy do Pomiechówka (ulica Nasielska 3) z dziećmi w każdy dzień nauki szkolnej: 3 kursy w godzinach między 7:30 a 11:30; 2.1.2 odjazdy z Pomiechówka z dziećmi w każdy dzień nauki szkolnej: 3 kursy w godzinach miedzy: 12:00 a 17:00. 3. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia NW przewożonych osób (uczniowie oraz opiekun) przez cały okres trwania umowy. Ubezpieczenie powinno być wliczone w cenę usługi za 1 km. 4. Konkretne godziny przyjazdów i odjazdów (harmonogram dowozów) zostanie uzgodniony z dyrektorami placówek oświatowych i Wykonawcą przed podpisaniem umowy i będzie stanowił załącznik do umowy. Godziny odjazdów oraz liczba kursów mogą ulegnąć zmianom, w zależności od zmian w planie zajęć lekcyjnych szkoły, przy czym wynagrodzenie
Wykonawcy przysługuje za kurs faktycznie wykonany i oraz przejechane kilometry. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skrócenia długości kursów. 5. Koszt wynagrodzenia opiekuna oraz wybór osoby opiekuna przewożonych dzieci należy do Zamawiającego. 6. Koszt dojazd Wykonawcy z bazy na miejsce odbioru dzieci oraz powrót do bazy leży po stronie Wykonawcy. Wykonawca podając w ofercie cenę jednostkową, tj. za 1 kilometr uwzględni w tej cenie wszystkie inne koszty związane z realizacją zamówienia, w tym koszt dojazdu z i powrotu do swojej bazy. 7Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej trasy, na której wykonywane będą przewozy, a w szczególności zapoznania się z możliwością przejazdu pojazdu Wykonawcy przez tunel w miejscowości Bronisławka..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
 Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
 Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, na zasadzie przewidzianej w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych, polegających na zwiększeniu liczby kursów, jak również polegającej na powtórzeniu usługi lub jej części w kolejnych miesiącach.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8, 60.17.20.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 1000,00zł (słownie: jeden tysiąc złotych). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w Banku Spółdzielczym w Nowym Dworze Mazowieckim O/Pomiechówek nr konta 38 8011 0008 0020 0200 0273 0003, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 3. Wadium wniesione w formach, o których mowa w pkt 2. od b) do e) należy złożyć najpóźniej w dniu składania ofert do godz. 830 u Skarbnika Gminy w siedzibie Zamawiającego, pok. 4 (tel. 765-27-14). 4. Kopię dowodu wniesienia wadium (jeśli zostało wniesione w pieniądzu) lub kopię wadium (jeśli zostało wniesione w formach, o których mowa w pkt 2. od b) do e), potwierdzoną za zgodność z oryginałem, należy dołączyć do oferty. 5. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
 III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj. licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, o której mowa w ustawie z dnia 06.09.2001 r. o transporcie drogowym (jt. Dz. U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874 ze zm.). Warunek muszą spełniać łącznie podmioty występujące wspólnie. Przy ocenie spełniania warunku Zamawiający weźmie pod uwagę potencjał wspólny tych podmiotów. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia
 III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca musi wykazać, że: należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, że wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na transporcie drogowym osób o wartości minimum 40 tys. zł brutto. Warunek muszą spełniać łącznie podmioty występujące wspólnie. Przy ocenie spełniania warunku Zamawiający weźmie pod uwagę potencjał wspólny tych podmiotów. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Zgodnie z art. 26 ust. 2b Pzp. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia
 III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym w celu wykonania zamówienia, tj. dwoma autokarami z min. 44 miejscami siedzącymi dla pasażerów. Autokary muszą posiadać badania techniczne ważne co najmniej na dzień składania ofert. Warunek muszą spełniać łącznie podmioty występujące wspólnie. Przy ocenie spełniania warunku Zamawiający weźmie pod uwagę potencjał wspólny tych podmiotów. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Zgodnie z art. 26 ust. 2b Pzp. Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej
sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
 III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobą zdolną do wykonania przedmiotowego zamówienia, tj. min. 2 kierowcami posiadającymi aktualne na dzień składania ofert prawo jazdy kategorii D. Warunek muszą spełniać łącznie podmioty występujące wspólnie. Przy ocenie spełniania warunku Zamawiający weźmie pod uwagę potencjał wspólny tych podmiotów. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia Zgodnie z art. 26 ust. 2b Pzp. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
 III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 50 tys. zł. Warunek muszą spełniać łącznie podmioty występujące wspólnie. Przy ocenie spełniania ww. warunku Zamawiający weźmie pod uwagę potencjał wspólny tych podmiotów. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Zgodnie z art. 26 ust. 2b Pzp. Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
 potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
 wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
 wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
 wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
 oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
 opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
 opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
 oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
 aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
 lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. Gdy do oferty dołączona zostanie kopia pełnomocnictwa, to musi być ona poświadczona za zgodność z oryginałem przez wystawcę pełnomocnictwa lub notariusza; 2) zobowiązanie innych podmiotów na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy (zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia) - jeżeli dotyczy; 3) dowód wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Istotne zmiany umowy mogą obejmować w szczególności postanowienia dotyczące: 1) terminu realizacji przedmiotu umowy, w przypadku wystąpienia zdarzenia wymienionego w
ust.2 . pkt 1) lub 3); 2) wysokości wynagrodzenia umownego, w przypadku wystąpienia zdarzenia wymienionego w ust. 2. pkt 2); 3) zmiany zakresu odpowiedzialności Stron z tytułu niewykonania bądź nienależytego wykonania umowy, w przypadku wystąpienia zdarzenia wymienionego w ust. 2. pkt 1) lub 3); 4) zmiany pojazdu wymienionego w umowie pod warunkiem uzasadnienia tej zmiany przez Wykonawcę na piśmie i zaakceptowana jej przez Zamawiającego; Zamawiający zaakceptuje taką zmianę wtedy, gdy pojazdy spełniać będą wymagania określone w ogłoszeniu o zamówieniu; 5) zmiany kierowcy wykazanego w umowie, pod warunkiem uzasadnienia tej zmiany przez Wykonawcę na piśmie i zaakceptowana przez Zamawiającego; Zamawiający zaakceptuje taką zmianę wtedy, gdy kwalifikacje wskazanej osoby będą takie same lub wyższe od kwalifikacji wymaganych w ogłoszeniu o zamówieniu; 6) formy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 7) zmiany harmonogramu dowozów, stanowiącego załącznik nr 2 do umowy, w przypadku zmian w planie zajęć lekcyjnych szkoły lub przedszkola, 8) skrócenia długości poszczególnych kursów, np. w przypadku braku uczniów w miejscowościach początkowych lub końcowych uczęszczających do szkół i przedszkola w Pomiechówku. 4. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1. pkt 1) - 3) będą mogły nastąpić w szczególności w następujących przypadkach: 1) zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszej umowy rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej, o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, którego nie można uniknąć ani któremu Strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej Stronie; za siłę wyższą, warunkująca zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe (nadzwyczajne o tej porze roku) załamania warunków atmosferycznych, nagłe i długotrwałe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia, zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia Stron; 2) urzędowej zmiany podatku VAT, mającym wpływ na zmianę wartości brutto kwoty określonej w § 4 ust. 1 umowy, przy czym koszt wzrostu podatku VAT pokrywa Wykonawca; 3) niezachowania przez Zamawiającego określonych umową terminów, mających wpływ na terminowość wykonanie usługi przez Wykonawcę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pomiechowek.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pomiechówek, ul. Szkolna 1a, 05-180 Pomiechówek..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Pomiechówek, ul. Szkolna 1a, 05-180 Pomiechówek sekretariat pokój nr 10.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie




S.I.W.Z.
Wytworzył:Małgorzata Rosiak-Prusińska, data: 13.12.2013 r., godz. 16.48
Wprowadził:Nieznany, data: 13.12.2013 r., godz. 16.50
Ostatnia aktualizacja:Nieznany, data: 13.12.2013 r., godz. 16.52
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
13.12.2013 r., godz. 16.52NieznanyAktualizacja przetargu
13.12.2013 r., godz. 16.50NieznanyDodanie przetargu

Strona oglądana: 703 razy.