Główna treść strony
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Pomiechówku ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: podinspektor ds księgowości
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Pomiechówku ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: podinspektor ds księgowości
Data: 27.05.2019
I. NAZWA I ADRES JEDNOSTKI :
Ośrodek Pomocy Społecznej w Pomiechówku, ul. Słoneczna 51, 05-180 Pomiechówek
II. STANOWISKO PRACY:
podinspektor ds księgowości (stanowisko w pełnym wymiarze czasu pracy)
III. WYMAGANIA :
1. NIEZBĘDNE
1. obywatelstwo polskie ,
2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych ,
3. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku urzędniczym ,
4. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
5. nieposzlakowana opinia ,
6. wykształcenie wyższe kierunkowe
7. biegła znajomość obsługi komputera (Pakiet Microsoft office, open office, excel)
8. znajomość przepisów dotyczących powyższego stanowiska w tym w szczególności:
ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawa o systemie ubezpieczeń, społecznych, kodeks pracy, ustawa o samorządzie gminnym
2. DODATKOWE :
1. min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w księgowości
2. mile widziana znajomość programów płacowo – kadrowych, księgowości budżetowej, programu Płatnik
3. samodzielność, odpowiedzialność
4. umiejętności analityczne
5. wysoka samodyscyplina, komunikatywność i kreatywność
6. umiejętność pracy w zespole
7. umiejętności organizacyjne
8. umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych (stresowych, konfliktowych)
9. przestrzeganie etyki zawodowej
IV. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU
1. Prowadzenie ewidencji księgowej wydatków i dochodów Ośrodka Pomocy Społecznej,
2. Rozliczanie usług opiekuńczych i wystawianie faktur za usługi opiekuńcze,
3. Sporządzanie i naliczanie list płac dla pracowników Ośrodka Pomocy Społecznej w Pomiechówku jak również zatrudnionych w ramach umowy zlecenia i przekazywanie środków pieniężnych na konta pracowników,
4. Prowadzenie kartoteki wynagrodzeń pracowników Ośrodka,
5. Prowadzenie dokumentacji zasiłkowej, rozliczeń zasiłków chorobowych, opiekuńczych, macierzyńskich i wychowawczych oraz rozliczenia wynagrodzeń za czas niezdolności do pracy,
6. Rozliczenie ryczałtów samochodowych pracowników,
7. Rozliczenia z Urzędem Skarbowym,
8. Sporządzanie raportów ZUS, przesyłanie w programie płatnik dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych dotyczących comiesięcznego rozliczenia składek społecznych oraz zdrowotnych wszystkich pracowników i klientów,
9. Sporządzanie przelewów w systemie elektronicznym,
10. Prowadzenie spraw dotyczących podatku VAT,
11. Sporządzanie sprawozdań statystycznych i budżetowych w zakresie prowadzonych spraw,
12. Współpraca z bankiem w zakresie obsługi ośrodka,
V. WARUNKI PRACY NA STANOWISKU:
1. Miejscem wykonywania obowiązków pracownika będzie Ośrodek Pomocy Społecznej w Pomiechówku , ul. Słoneczna 51, gmina Pomiechówek
2. praca na pełny etat, przeciętnie 40 godzin tygodniowo (w przypadku osób niepełnosprawnych, zgodnie z odrębnymi przepisami.)
3. praca w godzinach od 7.30 do 15.30 od poniedziałku do piątku
4. stanowisko pracy związane z pracą siedzącą przy komputerze i obsługą urządzeń biurowych, przemieszczaniem się wewnątrz budynku.
VI. WYMAGANE DOKUMENTY:
1.życiorys ( CV)
2.list motywacyjny ,
3.kserokopie świadectw pracy ,
4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie ,
5. kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy i doświadczenie zawodowe
6. oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnieniu z własnoręcznym podpisem,
8. oświadczenie o niekaralności,
9. oświadczenie o treści : „ Posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam w pełni z praw publicznych, nie byłem/byłam karany/karana za przestępstwo popełnione umyślnie, mój stan zdrowia pozwala na zatrudnienie na wymienionym stanowisku”,
10. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Pomiechówku na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji. ", zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2018, poz. 1260 ze zm.)".
11. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych
VII. INFORMACJA O WSKAŹNIKU ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Pomiechówku w miesiącu kwiecień w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
VIII. TERMIN SKŁADANIA OFERT : wymagane dokumenty aplikacyjne z własnoręcznym podpisem należy składać do dnia 06.06.2019r do godz. 15.00
IX. MIEJSCE SKŁADANIA OFERT: Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać do Ośrodka Pomocy Społecznej, lub przesłać listem poleconym na adres Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Słoneczna 51, 05-180 Pomiechówek z dopiskiem :
„ nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektor ds księgowości”
Aplikacje , które wpłyną do Ośrodka po w/w terminie nie będą rozpatrywane.
X. INNE INFORMACJE:
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 785 45 19.
Nabór składa się z dwóch etapów
– selekcji wstępnej – analiza dokumentów aplikacyjnych pod względem formalnym i zakwalifikowanie kandydatów do rozmów kwalifikacyjnych
– selekcji merytorycznej – rozmowa kwalifikacyjna.
O spełnieniu wymogów formalnych i zakwalifikowaniu się do kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego kandydaci będą informowani drogą elektroniczną na podany adres e-mailowy lub telefonicznie.
Oferty osób niezakwalifikowanych do dalszego etapu można odebrać w ciągu 1 miesiąca w Ośrodku Pomocy Społecznej w Pomiechówku.
Informacje o wyniku naboru, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018r., poz. 1260 ze zm.) zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej na stronie Gminy Pomiechówek oraz na tablicy informacyjnej w OPS Pomiechówek.
Kierownik
OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ
Grażyna Drzazgowska
Klauzula informacyjna nt. ochrony danych osobowych dla kandydatów
ubiegających się o zatrudnienie
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy, iż:
Tożsamość Administratora (ADO) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ośrodek Pomocy Społecznej w Pomiechówku
Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych :W celu uzyskania więcej informacji o przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych można skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej, adres e-mail: iod@pomiechowek.pl
Cele przetwarzania oraz podstawa prawna Państwa : dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu wzięcia udziału w postępowaniu rekrutacyjnym: (zatrudnienie podinspektora ds księgowości), natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie[4], która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
[1] Art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 2018 poz. 917 ze zm.), §1 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (Dz. U. 2017 poz. 894 ze zm.) ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. z dnia 7 czerwca 2018 r., Dz.U. z 2018 r. poz. 1260);
[2] Art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) (dalej: RODO);
[3] Art. 6 ust. 1 lit a RODO;
[4] Art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Odbiorcy danych: Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być: 1) organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa; 2) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z ADO przetwarzają dane osobowe dla których administratorem danych osobowych jest ADO, tj. m.in. firmy księgowe, kancelarie prawne oraz dostawcy usług IT.
Okres przechowywania danych: Dane osobowe związane z prowadzoną rekrutacją przetwarzane będą przez okres miesięczny od momentu zakończenia rekrutacji z zastrzeżeniem, że okres przechowywania danych osobowych może zostać każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jakie mogą mieć związek z Pani/Pana osobą lub jeżeli przetwarzanie danych osobowych będzie niezbędne dla celowego dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami strony przeciwnej, co stanowi prawnie usprawiedliwiony interes administratora danych.
Jeśli wyraził/a Pani/Pana zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych również na potrzeby przyszłych rekrutacji – Pani/Pana dane będą przetwarzane przez okres wskazany w zgodzie lub do momentu odwołania zgody z zastrzeżeniem, że okres przechowywania danych osobowych może zostać każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jakie mogą mieć związek z Pani/Pana osobą lub jeżeli przetwarzanie danych osobowych będzie niezbędne dla celowego dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami strony przeciwnej, co stanowi prawnie usprawiedliwiony interes administratora danych.
Pani/ Pana prawa :W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu, po spełnieniu określonych w RODO przesłanek, następujące uprawnienia:
a. prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
b. prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych;
c. prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym);
d. prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
e. prawo do przenoszenia danych;
f. prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego :W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu przez ADO Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych. (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
Informacja o wymogach ustawowych podania danych : Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeksu pracy (tj. z dnia 13 kwietnia 2018 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 917) oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. z dnia 7 czerwca 2018 r., Dz.U. z 2018 r. poz. 1260) jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
Wytworzył: | Anna Bochenek, data: 27.05.2019 r., godz. 13.00 |
---|
Wprowadził: | Artur Ciemieniewski, data: 27.05.2019 r., godz. 18.27 |
---|
Ostatnia aktualizacja: | Artur Ciemieniewski, data: 27.05.2019 r., godz. 18.27 |
---|
Rejestr zmian:Czas | Administrator | Opis zmiany |
---|
27.05.2019 r., godz. 18.27 | Artur Ciemieniewski | Dodanie strony |