Zarządzenie Nr 23a /2019
Wójta Gminy Pomiechówek
z dnia 11 marca 2019 roku
w sprawie powołania Stałej Komisji Inwentaryzacyjnej
Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 506) oraz art. 26 i ar. 27 ustawy z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 351) zarządzam, co następuje:
§ 1
W celu zapewnienia terminowej i poprawnej inwentaryzacji materiałów, środków trwałych oraz pozostałych środków trwałych w używaniu, powołuję Stałą Komisję Inwentaryzacyjną w składzie:
1. Agnieszka Kleniewska - przewodnicząca komisji
2. Monika Piłkowska-Końska – zastępca przewodniczącej Komisji
3. Teresa Leszczyńska – członek komisji
4. Wiesław Patuła – członek komisji.
§ 2
Szczegółowe zadania Stałej Komisji Inwentaryzacyjnej określa Instrukcja dotycząca inwentaryzacji aktywów i pasywów.
§ 3
Zobowiązuję Przewodniczącą Stałej Komisji Inwentaryzacyjnej do bieżącego informowania wójta gminy o stanie prowadzonych prac inwentaryzacyjnych w Urzędzie Gminy Pomiechówek, OSP Pomiechówek i OSP Goławice Pierwsze.
O ewentualnych trudnościach należy informować wójta gminy bezzwłocznie.
§ 4
Traci moc Zarządzenie Nr 69/2009 Wójta Gminy Pomiechówek z dnia 11 grudnia 2009 r.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt Gminy Pomiechówek
/ - / Dariusz Bielecki