Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Wyszukiwanie
Główna treœść strony

Uchwała Nr XXXV/254/06

W sprawie: określenia zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu gminy oraz informacji o przebiegu wykonania planu finansowego samorządowych instytucji kultury i samodzielnego publicznego zakładu opieki zdrowotnej za I półrocze roku bieżącego.
UCHWAŁA Nr XXXV/254/06
Rady Gminy w Pomiechówku
z dnia 14.06.2006 r.

W sprawie: określenia zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu gminy oraz informacji o przebiegu wykonania planu finansowego samorządowych instytucji kultury i samodzielnego publicznego zakładu opieki zdrowotnej za I półrocze roku bieżącego.

Na podstawie art. 198 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 30.06.2005 o finansach publicznych /Dz.U.Nr 249,poz.2104 z późn.zm/.

Rada Gminy uchwała co następuje:


§ 1

Informacja o przebiegu wykonania budżetu gminy za I półrocze powinna w formie tabelarycznej przedstawiać poniższe dane:

1. Wykonanie planu dochodów i wydatków budżetowych w szczegółowości nie mniejszej niż w uchwale budżetowej.
2. Wykonanie planu przychodów i rozchodów gminy.
3. Wykonanie przychodów i wydatków Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
4. Wykaz jednostek budżetowych, które utworzyły rachunki dochodów własnych, oraz zestawienie dochodów własnych i wydatków nimi sfinansowanymi.
5. Zestawienie zadań majątkowych wraz z informacją o stopniu ich realizacji.
6. Kwoty udzielonych ulg podatkowych.
7. Wykonanie planu dochodów i wydatków związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i ii-mych zadań zleconych jednostce samorządu terytorialnego ustawami.
8. Wykonanie planu przychodów i wydatków zakładów budżetowych.


§ 2

Informacja o przebiegu wykonania planu finansowego samorządowych instytucji kultury powinna w formie tabelarycznej przedstawiać poniższe dane:

1. Wykonanie planu przychodów i wydatków jednostki w szczegółowości nie mniejszej niż w planie finansowym.
2. Informacje o stanie należności i zobowiązań „w tym wymagalnych.


§ 3

Informacja o przebiegu wykonania planu finansowego samodzielnego publicznego zakładu opieki zdrowotnej za I półrocze roku budżetowego powinna w formie tabelarycznej zawierać w szczególności:

a) przychody i koszty w układzie:
plan na dzień 30 czerwca
wykonanie na dzień 30 czerwca

b) część objaśniającą, dotyczącą danych wykazanych w ppkt a) oraz informacje w zakresie:
stanu należności na dzień 30 czerwca
stanu zobowiązań z wykazaniem zobowiązań wymagalnych na dzień 30 czerwca.


§ 4

Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy.


§ 5

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.



Wytworzył:brak danych, data: brak danych r., godz. brak danych
Wprowadził:Nieznany, data: 18.08.2006 r., godz. 09.39
Ostatnia aktualizacja:Nieznany, data: 18.08.2006 r., godz. 09.39
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
18.08.2006 r., godz. 09.39NieznanyDodanie strony do BIP.

Strona oglądana: 2732 razy.