UCHWAŁA NrXXXVII\261\06
Rady Gminy Pomiechówek
z dnia 27.09.2006r.
w sprawie: zmian w budżecie gminy na 2006 rok
Na podstawie art.18 ust.2,pkt.4 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. Nr 142 ,poz. 1591 z 2001r. z późniejszymi zmianami) oraz art. 165,166,167 i 168 art.184 ust.1 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych ( Dz.U. Nr 249 poz 2104
z 20.12.2005 r.)oraz na podstawie Decyzji Wojewody Mazowieckiego Nr 98 z dnia 31 sierpnia 2006r oraz Umowy Nr 074\RW\WO.I\D\06 z dn.09.08.2006 Zarządu Województwa Mazowieckiego i Umowy Nr 3\2006-07-z dnia 3 lipca 2006 r Miasta Nowy Dwór Mazowiecki. Rada Gminy w Pomiechówku uchwala co następuje :
§ 1
Zwiększyć dochody budżetu gminy na 2006 rok w kwocie –116.210 zł zgodnie z załącznikiem Nr 1 do uchwały.
Dochody po zmianie wynoszą –14.619.374 zł.
§ 2
Dochody ustalone w § 1 obejmują dochody związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej
zleconych gminie ustawami .
Dochody po zmianie wynoszą – 2.187.660 zl. Zgodnie z załącznikiem Nr 1a.
§ 3
Zmniejszyć wydatki budżetu gminy na rok 2006 w kwocie -48.673 zł, oraz zwiększyć w kwocie 164.883 zł zgodnie z załącznikiem Nr 2 do uchwały.
Wydatki po zmianie wynoszą –16.653.856 zł .
§ 4
Wydatki ustalone w § 3 związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej zleconych gminie ustawami po zmianie wynoszą - 2187.660 zł. zgodnie z załącznikiem Nr 2a
§ 5
1.Wydatki inwestycyjne po zmianach na rok 2006 nie objęte programami wieloletnimi ustala się w wysokości 442.104 zł zgodnie z załącznikiem Nr 3
2.Określa się limity wydatków po zmianach na wieloletnie programy inwestycyjne w wysokości ogółem 8.369.618 zł : w tym 2006 r- w wysokości 2.360.600 zł, 2007 r – w wysokości -2 123.458 zł, w 2008 r. w wysokości – 3.885.560 zł zgodnie z załącznikiem Nr 4.
3. Łączne wydatki inwestycyjne po zmianach w 2006 roku ustala się w wysokości -2.802.704 zł. zgodnie z załącznikami Nr 3 i Nr 4
§ 6
Ustala się plan wydatków na programy i projekty realizowane ze środków strukturalnych na lata 2006-2008 w wysokości 135.300 zł w tym :
w roku 2006 66.150 zł
w roku 2007 67.350 zł
w roku 2008 1.800 zł
zgodnie z załącznikiem Nr 5
§ 7
Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy.
§ 8
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia , obowiązuje w roku 2006 i podlega ogłoszeniu.