Zarządzenie Nr 39/2007
Wójta Gminy Pomiechówek
z dnia 25 czerwca 2007 r.
w sprawie: sporządzania skonsolidowanego bilansu.
Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca z 1990 r. o samorządzie gminnym (j.t. Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591, z późn. zm.), w związku z rozdziałem 6 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (j.t. Dz.U. z 2002 r. Nr 76, poz. 694, z późn. zm.) oraz § 15 pkt 4, § 16 ust. 1, § 17 ust. 1, 3 i 4 rozporządzenia Ministra Finansów z 28 lipca 2006 r. w sprawie szczególnych zasad rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego oraz niektórych jednostek sektora finansów publicznych (Dz.U. Nr 142, poz. 1020) zarządza się, co następuje:
§ 1
Wprowadza się instrukcję sporządzania skonsolidowanego bilansu Gminy Pomiechówek stanowiącą załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.
§ 2
Wprowadza się wykaz jednostek objętych skonsolidowanym bilansem Gminy Pomiechówek stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zarządzenia.
§ 3
Zobowiązuje się kierowników jednostek organizacyjnych Gminy Pomiechówek oraz Wydział Budżetu Gminy Pomiechówek do:
- dokonania na dzień bilansowy inwentaryzacji wszystkich sald należności i zobowiązań występujących pomiędzy jednostkami objętymi bilansem skonsolidowanym.
- do sporządzenia wykazu zobowiązań i należności do
konsolidacji między jednostkami organizacyjnymi Gminy
Pomiechówek objętych bilansem skonsolidowanym.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i ma zastosowanie po raz pierwszy przy sporządzaniu bilansu na
2006 rok.