Zarządzenie Nr 35/2008
Wójta Gminy Pomiechówek
z dnia 14 maja 2008r.
w sprawie: naboru na wolne stanowisko podinspektora ds. gospodarki nieruchomościami
w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami,Geodezji, Gospodarki Przestrzennej i Inwestycji w Urzędzie Gminy Pomiechówek oraz ustalenia składu komisji przeprowadzającej czynności związane z naborem
Na podstawie art. 31 i 33 ust 1 i 5 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U. 2001r. Nr 142, poz. 1591 ze zm) w związku z art. 3a ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 ze zm.) i § 3 Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Pomiechówek zarządza się, co następuje:
§ 1
Ilekroć w niniejszym zarządzeniu jest mowa o:
1) komisji – należy przez to rozumieć komisję przeprowadzającą czynności naboru,
2) naborze – należy przez to rozumieć otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze, o którym mowa w ustawie z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 ze zm.).
§ 2
W celu przeprowadzenia czynności naboru na stanowisko podinspektora ds.gospodarki nieruchomościami w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami,Geodezji,Gospodarki Przestrzennej i Inwestycji ustala się komisję w składzie:
1) Pan Mariusz Łempicki - przewodniczący komisji
2) Pani Bożena Śliwińska - członek komisji
3) Pani Ewa Zygacka - członek komisji
4) Pani Wanda Karabin - członek komisji
2. Komisja działa do czasu zatrudnienia wybranego kandydata na stanowisko, o którym mowa, bez względu na liczbę przeprowadzonych naborów, chyba że Wójt podejmie wcześniej decyzję o jej rozwiązaniu.
§ 3
Wymagania i kwalifikacje, jakie powinien posiadać kandydat przystępujący do naboru oraz sposób ich udokumentowania, określone zostały w załączniku do niniejszego zarządzenia.
§ 4
Wykonanie Zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy Pomiechówek.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
W Ó J T
/-/ mgr Dariusz Bielecki
Załącznik do Zarządzenia
Wójta Gminy Pomiechówek
Nr 35/08 z dnia 14 maja 2008
Wójt Gminy Pomiechówek
ogłasza publiczny nabór ofert na wolne stanowisko podinspektora ds. gospodarki nieruchomościami w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami,Geodezji , Gospodarki Przestrzennej i Inwestycji w Urzędzie Gminy Pomiechówek
A. Do naboru może przystąpić osoba spełniająca wymagania określone w art. 3 ust.1 pkt 2 i 4 oraz ust.3 pkt 2-3 ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 ze zm.) oraz posiadająca niżej wymienione kwalifikacje:
I. Staż pracy:
niezbędny: 1 (jeden) rok
II. Wykształcenie:
niezbędne: wyższe techniczne
III. Wiedza specjalistyczna i umiejętności:
preferowana :
- znajomość przepisów z zakresu gospodarki terenami budowlanymi,
- znajomość przepisów i procedur objętych prawem cywilnym,
- znajomość podstawowych przepisów i procedur związanych z planowaniem przestrzennym, geodezją i kartografią,
- znajomość podstaw funkcjonowania samorządu gminnego,
IV. Predyspozycje osobowościowe:
niezbędne: samodzielność, dyspozycyjność, komunikatywność, umiejętność wprowadzania usprawnień na swoim stanowisku, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy w zmiennych warunkach organizacyjnych.
V. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1. prowadzenie spraw w zakresie zbywania nieruchomości gminnych,
2 . inicjowanie i realizacja działań mających na celu nabywanie nieruchomości na rzecz Gminy,
3. gospodarowanie gminnym zasobem nieruchomości,
4. regulacja stanów prawnych nieruchomości celem włączania ich do gminnego zasobu nieruchomości,
5. gospodarowanie zasobami lokalowymi w budynkach komunalnych.
B. Dla udokumentowania spełnienia wymogów na stanowiska, o których mowa, uczestnik naboru przedkłada: a) motywację przystąpienia do naboru, b) życiorys zawierający szczegółowy opis: dotychczasowej drogi zawodowej, posiadanego wykształcenia i kwalifikacji oraz stażu pracy, c) dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie, staż i kwalifikacje, d) oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 3 ust.1 pkt 2 i 4 oraz ust.3 pkt 2-3 ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 ze zm.), e) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślne.
Pozostałe, szczegółowe wymagania zawarte zostały w Regulaminie naboru na wolne stanowiska urzędnicze dostępnym w Wydziale Organizacyjnym, Promocji Kadr Urzędu Gminy Pomiechówek, pok. nr 1 lub w Biuletynie Informacji Publicznej na podanej wyżej stronie internetowej oraz w Zarządzeniu Wójta Gminy Pomiechówek nr 44 /06 oraz nr 22/07.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV winny być opatrzone klauzulą:
„ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesy rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2002r. Nr 101, poz. 926, ze zm.).
C. Ustalono następujący tryb przeprowadzenia naboru:
a) termin składania ofert: do dnia 29 maja 2008 r. w godzinach pracy urzędu:
zgłoszenia należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Publiczny nabór ofert na wolne stanowisko ds.gospodarki nieruchomościami”, w Urzędzie Gminy Pomiechówek z siedzibą w Brodach Parcelach, ul. Szkolna 1a, 05-180 Pomiechówek. Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu przesyłki do urzędu,
b) ogłoszenie listy kandydatów spełniających wymagania formalne i dopuszczonych do drugiego etapu postępowania oraz terminu i miejsca przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej: www.bip.pomiechowek.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Pomiechówek.
Złożone przez uczestników oferty należy odebrać w terminie 14 dni od zakończenia udziału w postępowaniu w przeciwnym wypadku zostaną one komisyjnie zniszczone.