Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Wyszukiwanie
Główna treœść strony

Zarządzenie Nr 1/09

w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 18/07 Wójta Gminy Pomiechówek z dnia 22 marca 2007r. w sprawie nadania „Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Pomiechówek” oraz opublikowania teksu jednolitego Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Pomiechówek
ZARZĄDZENIE NR 1/09
WÓJTA GMINY POMIECHÓWEK
Z DNIA 7 STYCZNIA 2009 ROKU



w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 18/07 Wójta Gminy Pomiechówek z dnia 22 marca 2007r. w sprawie nadania „Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Pomiechówek” oraz opublikowania teksu jednolitego Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Pomiechówek



Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:

§ 1.

Dokonuje się zmian w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy Pomiechówek nadanym Zarządzeniem Nr 18/07 Wójta Gminy Pomiechówek z dnia 22 marca 2007 r. w sprawie nadania i wprowadzenia do stosowania „Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Pomiechówek” jak niżej:


1. w § 16 Regulaminu dodaje się punkt 11 w następującym brzmieniu: „11) Samodzielne stanowisko ds. oświaty OŚ”


2. § 28. Regulaminu otrzymuje nowe następujące brzmienie:
„Samodzielne stanowisko ds. oświaty
Do zadań Samodzielnego stanowiska należą sprawy w szczególności związane z
funkcjonowaniem publicznych gimnazjów, publicznych szkół podstawowych oraz
gminnych przedszkoli, a w szczególności:
- nadzór merytoryczny nad działalnością podległych gminie placówek oświatowych
wynikający z przepisów prawa oświatowego w zakresie kompetencji organu
prowadzącego
- opracowanie zbiorczych projektów oraz informacji w zakresie zadań oświaty i
wychowania
- planowanie i statystyka oraz sporządzanie wymaganych sprawozdań w zakresie
realizacji zadań rzeczowych poszczególnych placówek
- współpraca z jednostkami organizacyjnymi gminy oraz instytucjami oświatowymi
w realizacji zadań oświatowych


3. Dotychczasowy § 28. Regulaminu otrzymuje numer „§ 29”

4. Dotychczasowy § 29. Regulaminu otrzymuje numer „§ 30”

5. Dotychczasowy § 30 Regulaminu otrzymuje numer „§ 31”

6. Dotychczasowy § 31 Regulaminu otrzymuje numer „ § 32”

7. Dotychczasowy § 32 Regulaminu otrzymuje numer „§ 33”

8. Dotychczasowy § 33 otrzymuje numer „§ 34” jednocześnie skreśla się w ust. 1 wiersz 4

9. Zmienia się załącznik nr 1 do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Pomiechówek uwzględniający zmiany dokonane niniejszym zarządzeniem


§ 2.

Publikuje się tekst jednolity Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Pomiechowek uwzględniający zmiany dokonane niniejszym zarządzeniem

§ 3.

Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy Pomiechówek

§ 4.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania

Regulamin organizacyjny

Schemat struktury organizacyjnej






Wytworzył:brak danych, data: brak danych r., godz. brak danych
Wprowadził:Nieznany, data: 07.01.2009 r., godz. 15.08
Ostatnia aktualizacja:Nieznany, data: 07.01.2009 r., godz. 15.08
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
07.01.2009 r., godz. 15.08NieznanyDodanie strony do BIP.

Strona oglądana: 2979 razy.