Główna treść strony
Zarządzenie Nr 2/09
w sprawie: ustalenia zasad wypłaty i rozliczeń zaliczek gotówkowych.
ZARZĄDZENIE Nr 2/09
Wójta Gminy Pomiechówek
z dnia 07.01.2009 r.
w sprawie: ustalenia zasad wypłaty i rozliczeń zaliczek gotówkowych.
Na podstawie § 11 pkt. 7 uchwały Nr XXVIII/175/08 Gminy Pomiechówek z dnia 30 grudnia 2008 roku w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Pomiechówek
na rok 2009.
Zarządzam, co następuje:
§ 1.
Wypłaty i rozliczanie zaliczek gotówkowych stałych i jednorazowych, niezbędnych dla prawidłowej realizacji wydatków budżetowych w roku 2009, dokonywane będą na zasadach określonych w załączniku Nr 1 do niniejszego zarządzenia.
§ 2.
Wykonanie zarządzenia powierzam:
- dyrektorom i kierownikowi gminnych jednostek budżetowych,
- kierownikowi zakładu budżetowego,
- dyrektorowi i kierownikowi gminnych instytucji kultury,
- skarbnikowi gminy
§ 3.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wytworzył: | brak danych, data: brak danych r., godz. brak danych |
---|
Wprowadził: | Nieznany, data: 13.01.2009 r., godz. 15.19 |
---|
Ostatnia aktualizacja: | Nieznany, data: 13.01.2009 r., godz. 15.19 |
---|
Rejestr zmian:Czas | Administrator | Opis zmiany |
---|
13.01.2009 r., godz. 15.19 | Nieznany | Dodanie strony do BIP. |