Główna treść strony
Obwieszczenie
o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla budowy odcinka przewodu tłocznego zasilającego hydrofornię z awaryjnego ujęcia wody na terenie zespołu obiektów i urządzeń oczyszczalni ścieków „Dębe” na części działki nr ew. 213/3 w m. Wójtostwo położonej w strefie drogi krajowej nr 62 Strzelno-Drohiczyn.
WÓJT GMINY POMIECHÓWEK
Pomiechówek, dnia 2009-08-28
WGI.III.7331/52/09
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 ze zm.) oraz art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity: Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 ze zm.) informuje się, że w dniu 20-08-2009 r. Zastępca Dyrektora Oddziału z upoważnienia Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad, wydał postanowienie GDDKiA-O/WA.Z.436/1722/2009 uzgadniające projekt decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla budowy odcinka przewodu tłocznego zasilającego hydrofornię z awaryjnego ujęcia wody na terenie zespołu obiektów i urządzeń oczyszczalni ścieków „Dębe” na części działki nr ew. 213/3 w m. Wójtostwo położonej w strefie drogi krajowej nr 62 Strzelno-Drohiczyn.
Od niniejszego postanowienia nie służy zażalenie.
Strona niezadowolona z postanowienia może zwrócić się do Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad w Warszawie z wnioskiem o ponowne rozpatrzenie sprawy w trybie art. 127 § 3 k.p.a. w terminie 7 dni od daty zamieszczenia obwieszczenia.
Wniosek o ponowne rozpatrzenie sprawy należy przesłać na adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, Oddział w Warszawie, 03-808 Warszawa, ul. Mińska 25.
WÓJT
mgr Dariusz Bielecki
Wytworzył: | brak danych, data: brak danych r., godz. brak danych |
---|
Wprowadził: | Nieznany, data: 28.08.2009 r., godz. 15.38 |
---|
Ostatnia aktualizacja: | Nieznany, data: 28.08.2009 r., godz. 15.38 |
---|
Rejestr zmian:Czas | Administrator | Opis zmiany |
---|
28.08.2009 r., godz. 15.38 | Nieznany | Dodanie strony do BIP. |