Główna treść strony
Zamówienie dodatkowe do zadania podstawowego na realizację zadania
Pomiechówek: Zamówienie dodatkowe do zadania podstawowego na realizację zadania pn.: Budowa hali sportowej wraz z obiektami towarzyszącymi przy Publicznym Gimnazjum w Brodach-Parcelach
Pomiechówek: Zamówienie dodatkowe do zadania podstawowego na realizację zadania pn.: Budowa hali sportowej wraz z obiektami towarzyszącymi przy Publicznym Gimnazjum w Brodach-Parcelach, gmina Pomiechówek
Numer ogłoszenia: 264119 - 2010; data zamieszczenia: 24.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pomiechówek, Brody Parcele, ul. Szkolna 1A, 05-180 Pomiechówek, woj. mazowieckie, tel. 022 7652724, faks 022 765-27-10.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie dodatkowe do zadania podstawowego na realizację zadania pn.: Budowa hali sportowej wraz z obiektami towarzyszącymi przy Publicznym Gimnazjum w Brodach-Parcelach, gmina Pomiechówek.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Roboty budowlane (stan surowy), tj.: roboty ziemne i fundamentowe, wzmocnienie ścian oraz roboty rozbiórkowe; 2) Roboty związane z adaptacją klatki schodowej łączącej halę ze szkołą; 3) Roboty sanitarne - odwodnienie terenu;.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.25-9, 45.11.12.00-0, 45.26.22.10-6, 45.26.25.20-2, 45.26.26.20-3, 45.42.11.52-4, 45.41.00.00-4, 45.43.11.00-8, 45.43.12.00-9, 45.23.24.52-5, 45.23.24.60-4, 45.11.13.00-1, 45.23.32.53-7, 45.26.25.00-6, 45.23.32.50-6.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
GIGA Spółka z o. o., ul. Cieślewskich 35K, 03-017 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 154879,01 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 170661,15
Oferta z najniższą ceną: 170661,15 / Oferta z najwyższą ceną: 170661,15
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przyczyny wyboru trybu zawarte są wprost w art. 67 ust. 1 pkt 5 lit. a) i b). Zamówienie udzielono dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, które nie są objęte zamówieniem podstawowym i nieprzekraczaną łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia. Roboty te są niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, a wykonanie robót stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, tj.: 1) roboty budowlane, konieczne do wykonania stanu surowego, tj.: roboty ziemne i fundamentowe oraz rozbiórkowe, związane z nieprawidłowymi rzędnymi na mapach do celów projektowych, wystąpieniem w gruncie nie przewidzianych na mapach konstrukcji podziemnych; 2) roboty związane z adaptacją klatki schodowej łączącej halę ze szkołą w wyniku różnic rzędnych i poziomu gruntu pomiędzy mapą do celów projektowych a stanem faktycznym oraz robót w kotłowni w celu zapewnienia bezpieczeństwa jej użytkowania oraz spełnienie wymogów niezbędnych do dopuszczenia jej do użytku, 3) roboty sanitarne - roboty nie ujęte w projekcie, a konieczne do wykonania w celu zapewnienia bezawaryjnego funkcjonowania odwodnienia terenu; potrzeba wykonania dodatkowego odwodnienia ujawniła się po wystąpieniu obfitych opadów deszczu, zniszczeniu starego odwodnienia szkoły podstawowej i zalaniu pomieszczeń szkoły w czerwcu 2010 r.; Konieczność wykonania ww. robót zaistniała w trakcie wykonania robót objętych zamówieniem podstawowym. Roboty objęte zamówieniem dodatkowym zostały uwzględnione w projektach zamiennych i dodatkowych powstałych w trakcie realizacji inwestycji, a ich wykonanie jest niezbędne do realizacji inwestycji zgodnie ze sztuką budowlaną oraz w celu uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu. Z przyczyn technicznych i gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów oraz wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. Z uwagi na fakt, że zamówienie podstawowe jest w trakcie realizacji, a zamówienie dodatkowe jest niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego oraz, że roboty budowlane wchodzące w zakres zamówienia podstawowego i dodatkowego należy wykonywać w tym samym czasie, roboty te powinien wykonać ten sam wykonawca, ponieważ robót tych nie da się rozdzielić.
WÓJT
/-/ mgr Dariusz Bielecki
Wytworzył: | Katarzyna Urbaś, data: 24.09.2010 r., godz. 15.05 |
---|
Wprowadził: | Nieznany, data: 08.03.2011 r., godz. 13.17 |
---|
Ostatnia aktualizacja: | Nieznany, data: 08.03.2011 r., godz. 13.17 |
---|
Rejestr zmian:Czas | Administrator | Opis zmiany |
---|
08.03.2011 r., godz. 13.17 | Nieznany | Dodanie strony |