Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Wyszukiwanie
Główna treœść strony

Wykonanie usługi prawniczej polegającej na wykonywaniu zastępstwa procesowego w zakresie odzyskania przez Gminę Pomiechówek nadpłaty podatku od towarów i usług (VAT)

Wykonanie usługi prawniczej polegającej na wykonywaniu zastępstwa procesowego w zakresie odzyskania przez Gminę Pomiechówek nadpłaty podatku od towarów i usług (VAT)
Pomiechówek: Wykonanie usługi prawniczej polegającej na wykonywaniu zastępstwa procesowego w zakresie odzyskania przez Gminę Pomiechówek nadpłaty podatku od towarów i usług (VAT)
Numer ogłoszenia: 259051 - 2012; data zamieszczenia: 06.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pomiechówek, ul. Szkolna 1A, 05-180 Pomiechówek, woj. mazowieckie, tel. 22 7652724, faks 22 765-27-10 , strona internetowa www.pomiechowek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi prawniczej polegającej na wykonywaniu zastępstwa procesowego w zakresie odzyskania przez Gminę Pomiechówek nadpłaty podatku od towarów i usług (VAT).
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi prawniczej polegającej na wykonywaniu zastępstwa procesowego w zakresie odzyskania przez Gminę Pomiechówek nadpłaty podatku od towarów i usług (VAT) dotyczących wydatków za lata 2008-2011. Szacunkowa wartość zamówienia: 389063,43 zł..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.00.00-8, 79.11.20.00-2.
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
 1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 5 ust. 1b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.
 2. Uzasadnienie wyboru trybu
Uzasadnieniem do udzielenia zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki jest konieczność zapewnienia zastępstwa procesowego oraz doradztwa prawnego w zakresie zastępstwa procesowego Gminy Wojcieszów w sprawach dotyczących rozliczania podatku od towarów i usług zwanego podatkiem VAT. Zgodnie z art. 5 ust. 1b ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku zamówień, których przedmiotem są usługi prawnicze, polegające na wykonywaniu zastępstwa procesowego przed sądami, trybunałami lub innymi organami orzekającymi lub doradztwie prawnym w zakresie zastępstwa procesowego, lub jeżeli wymaga tego ochrona ważnych praw lub interesów Skarbu Państwa, nie stosuje się przepisów ustawy dotyczących przesłanek wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia oraz przesłanek wyboru trybu zamówienia z wolnej ręki.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
 Kancelaria Doradztwa Podatkowego Janusz Wyrzykowski, ul. Pawła Giżyckiego 4, 06-100 Pułtusk, kraj/woj. mazowieckie.

Z up. Wójta
/-/ mgr Mariusz Łempicki
Zastępca Wójta


Wytworzył:Katarzyna Urbaś, data: 06.12.2012 r., godz. 15.30
Wprowadził:Nieznany, data: 06.12.2012 r., godz. 17.19
Ostatnia aktualizacja:Nieznany, data: 06.12.2012 r., godz. 17.19
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
06.12.2012 r., godz. 17.19NieznanyDodanie strony

Strona oglądana: 2551 razy.