Zarządzenie Nr 7/05
Wójta Gminy Pomiechówek
z dnia 14 lutego 2005 r.
w sprawie: nałożenia na kierowników referatów Urzędu Gminy Pomiechówek oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych obowiązków związanych z wdrażaniem przepisów ustawy o Biuletynie Informacji Publicznej.
Na podstawie art.4 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112, poz. 1198) oraz art.4 pkt 4 ustawy z dnia 22 marca 1990 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U.Nr 142, poz.1593 z późn. zmianami)
zarządzam, co następuje:
§ 1
Nakładam na kierowników referatów Urzędu Gminy Pomiechówek oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych obowiązek:
1. wyznaczenia redaktorów informacji publicznej, których zadaniem będzie zbieranie i zamieszczanie w Biuletynie Informacji Publicznej wszelkich danych stanowiących informację w rozumieniu ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, dotyczących działalności danego referatu lub jednostki organizacyjnej
2. ścisłej współpracy z informatykiem jako administratorem Biuletynu Informacji Publicznej przy redagowaniu i zamieszczaniu informacji, o której mowa w punkcie 1.
3. kierownicy referatów urzędu i kierownicy gminnych jednostek organizacyjnych zobowiązani są w ciągu pięciu dni od wejścia w życie zarządzenia, przedstawić sekretarzowi gminy osoby zobowiązane do wykonywania zadania określonego w punkcie 1.
§ 2
Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.