Działając na podstawie art. 31 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity: Dz.U.Nr 142 poz. 1591 z 2001r. z późniejszymi zmianami) oraz art. 19
ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.Nr 19, poz. 177 z 2004r. z późniejszymi zmianami) zarządzam co następuje:
§ 1
Powołać Komisję Przetargową do przygotowania i przeprowadzenia postępowania przetargowego w trybie przetargu nieograniczonego na wybranie wykonawcy remontu budynku Urzędu Gminy Pomiechówek z siedzibą w Brodach-Parcelach w składzie:
Skład Komisji:
1. Arkadiusz Zacharski - przewodniczący
2. Halina Strzelczak - sekretarz
3. Jadwiga Żabowska - członek
§ 2
Zadaniem Komisji jest przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, dokonanie oceny czy wykonawcy spełniają wymagane warunki, oceny ofert oraz przedstawienie propozycji wyboru oferty najkorzystniejszej zgodnie z regulaminem pracy komisji stanowiącym załącznik cło zarządzenia. Komisja zostaje powołana do czasu zakończenia postępowania przetargowego.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.