Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Wyszukiwanie
Główna treœść strony

IX/66/2015

w sprawie: zmiany uchwały w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Pomiechówek
UCHWAŁA NR IX/66/2015
Rady Gminy Pomiechówek
z dnia 25 sierpnia 2015 r.

w sprawie: zmiany uchwały w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości
i porządku na terenie Gminy Pomiechówek

Na podstawie art.18 ust. 2 pkt 15 i art. 40 ust. 1 ustawy z 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 594 z późn. zm.) oraz art. 4 ust. 1 i 2 ustawy z 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U z 2013 r., poz. 1399 z późn. zm.) Rada Gminy Pomiechówek, po zasięgnięciu opinii Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego, uchwala, co następuje:


§ 1

W Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Pomiechówek, stanowiącym załącznik do uchwały Nr VI/37/2015 Rady Gminy Pomiechówek z dnia 27 kwietnia 2015 r. (Dz. U. Woj. Mazowieckiego z 25 maja 2015 r., poz. 4799) wprowadza się następujące zmiany:

w Rozdziale XI Obszary podlegające obowiązkowej deratyzacji i terminy jej przeprowadza-nia § 20. ust. 2 otrzymuje brzmienie:

„2. Obowiązkową deratyzację przeprowadza się, co najmniej dwa razy w roku, w terminach od 15 kwietnia do 31 maja i od 1 października do 15 listopada.”


§ 2

Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy Pomiechówek.


§ 3

Uchwała wchodzi w życie w terminie 14 dni od dnia jej ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego.

Podstrony:

Wytworzył:Teresa Leszczyńska, data: 27.08.2015 r., godz. 09.00
Wprowadził:Artur Ciemieniewski, data: 07.09.2015 r., godz. 00.56
Ostatnia aktualizacja:Artur Ciemieniewski, data: 07.09.2015 r., godz. 00.56
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
07.09.2015 r., godz. 00.56Artur CiemieniewskiDodanie strony

Strona oglądana: 1943 razy.