UCHWAŁA NR IX/66/2015
Rady Gminy Pomiechówek
z dnia 25 sierpnia 2015 r.
w sprawie: zmiany uchwały w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości
i porządku na terenie Gminy Pomiechówek
Na podstawie art.18 ust. 2 pkt 15 i art. 40 ust. 1 ustawy z 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 594 z późn. zm.) oraz art. 4 ust. 1 i 2 ustawy z 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U z 2013 r., poz. 1399 z późn. zm.) Rada Gminy Pomiechówek, po zasięgnięciu opinii Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego, uchwala, co następuje:
§ 1
W Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Pomiechówek, stanowiącym załącznik do uchwały Nr VI/37/2015 Rady Gminy Pomiechówek z dnia 27 kwietnia 2015 r. (Dz. U. Woj. Mazowieckiego z 25 maja 2015 r., poz. 4799) wprowadza się następujące zmiany:
w Rozdziale XI Obszary podlegające obowiązkowej deratyzacji i terminy jej przeprowadza-nia § 20. ust. 2 otrzymuje brzmienie:
„2. Obowiązkową deratyzację przeprowadza się, co najmniej dwa razy w roku, w terminach od 15 kwietnia do 31 maja i od 1 października do 15 listopada.”
§ 2
Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy Pomiechówek.
§ 3
Uchwała wchodzi w życie w terminie 14 dni od dnia jej ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego.