Główna treść strony
Wydanie zaświadczenia z rejestru mieszkańców, rejestru zamieszkania cudzoziemców.
Podstawa prawna:
1. Ustawa z dnia 24 września 2010r. o ewidencji ludności (Dz. U. z 2010 r. Nr 217 poz. 1427 ze zm.)
2. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. kodeks postepowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2013r. poz. 267 ze zm.).
3. Ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (t. j. Dz. U. z 2014r. poz. 1628 ze zm.).
Wymagane dokumenty:
1. Wniosek o wydanie zaświadczenia – druk można uzyskać w Urzędzie Gminy pok. nr 6.
2. Dowód osobisty – do wglądu.
3. Dowód uiszczenia opłaty skarbowej.
Sposób złożenia wniosku:
Wniosek należy złożyć w Urzędzie Gminy po. nr 6.
Opłaty:
17,00 zł płatne w kasie urzędu.
Nie pobiera się opłat za wydanie zaświadczenia w przypadkach przewidzianych w ustawie o opłacie skarbowej.
Przewidywany termin załatwienia sprawy:
Niezwłocznie po złożeniu wniosku – „od ręki”: w przypadku korzystania ze zbiorów archiwalnych – do 7 dni.
Sposób zakończenia postępowania:
Postępowanie kończy się wydaniem zaświadczenia, bądź wydaniem postanowienia o odmowie wydania zaświadczenia.
Odpowiedzialność za realizację usługi publicznej:
Inspektor – Jolanta Rateńska
Samodzielne stanowisko ds. obywatelskich
nr telefonu 22 765 -27 -11
Tryb odwoławczy:
W przypadku odmowy wydania zaświadczenia przysługuje wniesienie zażalenia w terminie 7 dni od daty otrzymania postanowienia, do Wojewody Mazowieckiego Plac Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, za pośrednictwem Wójta Gminy Pomiechówek.
Urząd Gminy Pomiechówek ul. Szkolna 1a
czynny od poniedziałku do czwartku w godz. 7.30 – 15.30 w piątki w godz. 7.30 do 16.30
tel. 22 765-27-11
Wytworzył: | Jolanta Rateńska, data: 17.09.2015 r., godz. 08.26 |
---|
Wprowadził: | Artur Ciemieniewski, data: 27.09.2015 r., godz. 21.59 |
---|
Ostatnia aktualizacja: | Artur Ciemieniewski, data: 27.09.2015 r., godz. 21.59 |
---|
Rejestr zmian:Czas | Administrator | Opis zmiany |
---|
27.09.2015 r., godz. 21.59 | Artur Ciemieniewski | Dodanie strony |