Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Wyszukiwanie
Główna treœść strony

Załącznik

REGULAMIN ŚWIETLIC I KLUBÓW WIEJSKICH NA TERENIE GMINY POMIECHÓWEK
Zał. do Uchwały Rady Gminy
Nr XI/105/2015
z dnia 28 października 2015 r.



REGULAMIN ŚWIETLIC I KLUBÓW WIEJSKICH
NA TERENIE GMINY POMIECHÓWEK


I. Postanowienia ogólne

1. Świetlica/klub wiejski jest miejscem spotkań integrującym lokalne środowisko.
2. Administratorem obiektów jest Urząd Gminy Pomiechówek.
3. Godziny otwarcia świetlicy/klubu określa harmonogram, dostosowany do stałych zajęć prowadzonych w obiekcie.
4. Administrator może wyznaczyć Opiekuna do prowadzenia świetlicy/klubu. Opiekun działa na podstawie pisemnej umowy zawartej z Administratorem, która określa zakres jego obowiązków.
5. Świetlica/klub przeznaczony jest do realizacji zadań określonych w Rozdziale III niniejszego Regulaminu.
6. Udostępnienie świetlicy/klubu następuje za pisemną zgodą Administratora obiektu.
7. Działalność świetlicy/klubu oraz wszystkie udostępnienia obiektu odnotowywane są w stosownych rejestrach prowadzonych przez Administratora lub wyznaczonego Opiekuna świetlicy/klubu.


II. Zasady korzystania ze świetlicy/klubu

1. Uczestnik zobowiązany jest do kulturalnego zachowania wobec innych uczestników.
2. Mienie należące do świetlicy/klubu nie może być przywłaszczane przez uczestników ani wynoszone poza teren świetlicy/klubu, a korzystanie z niego może odbywać się jedynie za zgodą Administratora.
3. Należy dbać o czysty i estetyczny wygląd pomieszczeń świetlicy/klubu i ich otoczenia.
4. Administrator lub wyznaczony Opiekun świetlicy/klubu może pozbawić uczestnika prawa uczęszczania do świetlicy/klubu w przypadku, gdy:
• uczestnik zajęć dopuści się agresywnego zachowania,
• uczestnik swoim zachowaniem będzie dezorganizował prace innych,
• zachowanie uczestnika wskazywać będzie na spożycie przez niego alkoholu bądź środków odurzających,
• uczestnik dopuści się celowego zniszczenia mienia świetlicy/klubu.
5. Udostępnienie obiektu odbywać się będzie w formie pisemnego zgłoszenia z co najmniej jednotygodniowym wyprzedzeniem. W wyjątkowych przypadkach dopuszcza się skrócenie okresu wyprzedzenia jednotygodniowego. Zgłoszenie powinno zawierać dane organizatora przedsięwzięcia, dane osoby odpowiedzialnej (pełnoletniej), przewidywaną ilość uczestników, czas i godziny, w których się one będą odbywać.


III. Zadania świetlicy/klubu

Do zadań świetlicy/klubu należy:
1) Pobudzanie aktywności społecznej mieszkańców.
2) Rozpoznawanie i rozbudzanie zainteresowań i potrzeb kulturalnych.
3) Organizowanie różnych form zespołowego i indywidualnego uczestnictwa w kulturze.
4) Organizowanie różnych form edukacji kulturalnej.
5) Kształtowanie wzorców aktywnego spędzania wolnego czasu.
6) Organizacja imprez kulturalnych (konkursy, turnieje, przeglądy, spotkania okolicznościowe).
7) Inspirowanie nowych form działalności kulturalnej.


IV. Postanowienia końcowe

Osoby korzystające ze świetlicy winny przestrzegać przepisów BHP, ppoż i tych dotyczących porządku publicznego oraz stanu sanitarnego.


Wytworzył:Teresa Leszczyńska, data: brak danych r., godz. brak danych
Wprowadził:Artur Ciemieniewski, data: 08.11.2015 r., godz. 18.06
Ostatnia aktualizacja:Artur Ciemieniewski, data: 08.11.2015 r., godz. 18.06
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
08.11.2015 r., godz. 18.06Artur CiemieniewskiDodanie strony

Strona oglądana: 1639 razy.